M300: 17 trenuri ??ÂŽn 100 de minute la Ploiesti Vest [2008]

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

mishu88

Well-Known Member
Trenulist
13 Mai 2008
668
8
Falticeni, Pascani, Bucuresti
trenuriromania.blogspot.com
WEBSITE
http://trenuriromania.blogspot.com
LOCATION
Falticeni, Pascani, Bucuresti
17 trenuri în 100 de minute la Ploie?ti Vest</SIZE><i></i>
2 octombrie 2008 -=- M300: Activitate FeRoviaR?? Ploie?ti Vest

Ploie?ti Vest este o gar?? important?? de pe Magistrala 300, cea de-a doua ca m??rime din Ploie?ti (dup?? Ploie?ti Sud ?i înainte de Ploie?ti Nord) ?i deserve?te calea ferat?? c??tre Bra?ov ?i mai departe spre Vestul României. Toate cele 5 linii sunt folosite la capacitate maxim??, acestea primind trenuri de marf?? ?i de c??l??tori.

Totodat??, la nici un kilometru de sta?ie se desparte linia secundar?? 302 care leag?? localit???ile Târgovi?te ?i Pietro?i?a de Ploie?ti, în timp ce la kilometrul 66 pe M300 se desparte linia 306 care duce spre Sl??nic. Un reportaj pe linia de 34 de kilometri între Buda ââ??â?? Sl??nic pute?i urm??ri aici.
<i></i>




<SIZE size="125">17:10<i></i>

A?adar, plecat de la Bucure?ti la ora 15:40 ?i sosit în Ploie?ti Vest la câteva minute peste ora 17, am decis al??turi de ??Ë?tefan ?i Ionu? s?? ââ??acapar??mââ?? capul Y al sta?iei ?i s?? a?tept??m de aici trenurile anului 2008ââ??Â?

EA1-810 pleac?? cu Personalul 3007 c??tre Bra?ov<i></i>


Din Ploie?ti Vest, verde spre Buda, Comarnic, Predeal, Bra?ov<i></i>



Dup?? ce trenul Bucure?ti Basarab ââ??â?? Bra?ov pleca din sta?ia Ploie?ti Vest, nu dureaz?? mult ?i perechea sa, trenul Personal 3006, Bra?ov ââ??â?? Bucure?ti Basarab, sosea în gar??. Dar înainte de aceast?? sosire, trenul de Târgovi?te pleca tras de LDH125, 80-0133-1, cu un cuplu etajat ?i un vagon clas?? în coad??.

Trenul Personal 3335, Ploie?ti Sud ââ??â?? Târgovi?te<i></i>


80-0133-1 la trac?iunea unui cuplu etajat ?i a unui vagon clas??<i></i>


Trenul merge mai departe pe linia 302 c??tre Târgovi?te<i></i>


Trenul Personal 3006, Bra?ov ââ??â?? Bucure?ti Basarab, intra în Gar?? pe linia 3<i></i>



17:20<i></i>

Semnalul de ie?ire din gar?? indica verde, semn c?? un tren urma s?? plece. Era chiar Interna?ionalul 346 de Viena, la trac?iune cu prima locomotiv?? ââ??delfinizat??ââ??, 477-773-2.

Un verde str??lucitor pentru un Tren de rang Interna?ional<i></i>


Prima locomotiv?? modernizat?? de Softronic în schem?? ââ??Delfinââ??, 773, demara din Gara Ploie?ti Vest cu Trenul Interna?ional 346 Viena<i></i>


Magistrala 300 ?i Trenul Interna?ional de Viena<i></i>



17:30<i></i>

Am fost pl??cut surprin?i când am v??zut un m??rfar scurt tras de un LDH125 cu vagoane Habis, Gbs ?i un Z din sta?ia Ploie?ti Crâng.

Locomotiva diesel-hidraulic?? 81-0183-4 venind cu un tren de la Ploie?ti Crâng<i></i>


Câteva vagoane de marf?? manevrate de un LDH pentru Ploie?ti Triaj<i></i>



Câteva minute mai târziu avea s?? treac?? un m??rfar (în adev??ratul sens al cuvântului ââ??m??rfarââ??) cu 3 locomotive, dintre care una intercalat?? ?i una împing??toare. Apar?inea de CFR Marf?? ?i avea în componen?a sa vagoane Fals, probabil c?? se întorcea din Portul Constan?a.

40-0737-1 de la CFR Marf?? într-un tren cu Falsuri<i></i>


M??rfarul cu vagoane Fals c??tre Bra?ov<i></i>


Locomotiva electric?? intercalat?? în trenul m??rfar cu Falsuri<i></i>


A treia locomotiv?? împingea cu spor trenul m??rfar<i></i>



17:40<i></i>

A urmat o scurt?? pauz?? de 20 de minute în care ne-am jucat cu câinii de prin zon?? ?i urm??ream aten?i semnalele luminoase, dar ?i siluetele ma?inilor sau ale locomotivelor care aveau s?? apar?? în raza obiectivelor noastre de aparate de fotografiat.

Trecere la nivel cu calea ferat??<i></i>


Semnale luminoase de ie?ire din sta?ia Ploie?ti Vest<i></i>


Un autobuz articulat<i></i>


în a?teptarea trenurilor, apar... câinii. ??Ë?i cum spune melodia ââ???žS?? iubim ?i câinii vagabon?iââ??, da, dar nu ?i pe cei care ne mu?c??! <i></i>



17:50<i></i>

Locomotiva electric?? 40-1006-2, un vehicul motor care a apar?inut de C??ile Ferate din Serbia ?i cump??rate de GFR. Aceste locomotive se identific?? cu farurile centrale ââ??supraetajateââ?? ?i postul de conducere ICOL pe partea stâng??.

în zare se vedea un m??rfar GFR cu cisterne<i></i>


Locomotiva electric?? 40-1006-2 la capul m??rfarului GFR<i></i>


Cisterne închiriate de la VTG în componen?a trenului GFR<i></i>


Un pasionat feroviar la datorie! <i></i>



Nu trec nici 2 minute c?? din direc?ia Bucure?ti sau Ploie?ti Sud apare un m??rfar Unifertrans cu locomotiva 060-EA-089 ca locomotiv?? de trac?iune ?i LDE 60-0041-8 ca locomotiv?? împing??toare. Vagoanele din componen?a trenului erau de tip Zas.

Locomotiva electric?? 060-EA-089 a Unifertransului cu Zas-uri c??tre Bra?ov<i></i>


Vagoane Zas<i></i>


Locomotiva LDE 60-0041-8 ca împing??toare la trenul Unifertrans<i></i>


??Ë?i s-a dus! <i></i>



18:00<i></i>

Dup?? patru trenuri de marf?? fotografiate, iat?? c?? de pe linia 302 sosea în Ploie?ti Vest un Personal format dintr-un cuplu etajat TE tractat de locomotiva diesel-electric?? 60-0733-0.

Trenul Personal 3336 Târgovi?te ââ??â?? Ploie?ti Sud<i></i>




60-0733-0 care tracta Personalul de Târgovi?te intra în Ploie?ti Vest<i></i>



18:10<i></i>

în pofida semnalelor acustice ?i luminoase de la trecerile la nivel cu calea ferat??, dar ?i a claxoanelor mecanicului de locomotiv??, ace?ti oameni se jucau, la propriu, cu focul. M??rfarul cu pricina era de la CFR Marf?? ?i transporta vagoane de diverse tipuri. Avea ?i locomotiv?? împing??toare, mai precis 474-006 modernizat?? la Promat.

Incon?tien??? la trecerea la nivel cu calea ferat??<i></i>


41-0375-0 cu un m??rfar mixt<i></i>


O cistern?? portocalie din cadrul m??rfarului CFR<i></i>


Locomotiva împing??toare a trenului marfar<i></i>


??Ë?i... gata ?i filmarea asta!! <i></i>



EA1-402 de la CFR C??l??tori f??cea manevre în sta?ia Ploie?ti Vest pentru a se cupla la Trenul Personal c??tre Bucure?ti Basarab. în acela?i timp, Acceleratul Satu Mare ââ??â?? Bucure?ti Nord intra în vitez?? cu EA-502 în gar??.

41-0402-2 ie?ind din Depoul Ploie?ti ?i îndreptându-se c??tre Trenul Personal de Basarab<i></i>


40-0502-1 arondat?? Trenului Accelerat 1747/1746, Satu Mare ââ??â?? Bucure?ti Nord<i></i>


Compunere aproape omogen?? a Trenului de Satu Mare<i></i>


EA1-402 se manevreaz?? la tren<i></i>



18:20<i></i>

Trenul Rapid 732/733, Câmpina ââ??â?? Gala?i, compus din câteva vagoane etajate avea la trac?iune pe EA1-775. Datorit?? lucr??rilor de modernizare de pe Câmpina ââ??â?? Predeal, acest tren, care ini?ial circula pe ruta Bra?ov ââ??â?? Gala?i, a fost limitat pentru Câmpina ââ??â?? Gala?i.

R732,733 intrând în Ploie?ti Vest cu EA1-775<i></i>



18:30<i></i>

Ultimele trenuri fotografiate, cam înnegrite de noapte, au fost Acceleratul de Sighetu Marma?iei, Personalul de Sl??nic ?i dou?? m??rfare tractate de o electric??, respectiv?? un diesel de 2100 cp.

060-EA1-196 cu tren de Sighetu Marma?iei p??r??sind Ploie?tiul<i></i>


Trenul Personal 3428 Sl??nic ââ??â?? Ploie?ti Sud cu LDH 80-0625-6<i></i>


Locomotiva 060-EA de la CFR Marf?? tranzitând gara cu o navet?? de Eacs-uri<i></i>


Containere tractate de un Diesel de la CFR Marf?? venit din direc?ia Târgovi?te<i></i>



18:50<i></i>

??Ë?i, în final, trenul c??tre cas?? era deja garat pe linia 1, era compus din locomotiva EA1-402 pe care a?i v??zut-o mai devreme manevrând prin Ploie?ti Vest ?i mai multe vagoane albastre de tip clas??.

EA1-402, preg??tit s?? plece c??tre Bucure?ti Basarab cu Personalul 3008<i></i>



20:30<i></i>

Dup?? o c??l??torie de o or?? ?i jum??tate în cei 58 de kilometri dintre Ploie?ti Vest ?i Bucure?ti Basarab, trenul sosea f??r?? întârziere la destina?ie. în timpul acestei c??l??torii, am realizat dou?? clipuri scurte cu magistrala 1000 ?i o oprire scurt?? la Chitila unde am v??zut o întâlnire de dou?? trenuri gr??bite.

https://www.youtube.com/watch?v=ABvR5y_fiKQ

Trenul a ajuns regulat în Gara Bucure?ti Basarab<i></i>



în loc de încheiere, vreau s??-i mul?umesc lui ??Ë?tefan pentru propunerea de plimbare la Ploie?ti Vest ?i lui Ionu? pentru c?? a acceptat s?? facem aceast?? excursie feroviar??. Ne-am sim?it cu to?iiââ??Â? pasiona?i FeRoviaRi! Iat??, mai jos, de la momentul 22m ?i 14s, trenurile filmate de ??Ë?tefan în acea zi de 2 octombrie 2008, trenuri pe care le-a?i urm??rit mai sus în fotografii. Toate cele bune!<i></i>

http://youtu.be/fF51Q0Ns6pA?t=22m14s