- 13 Mai 2008
- 668
- 8
- LOCATION
- Falticeni, Pascani, Bucuresti
2 august 2011 = Excursie FeRoviaR?? Buz??u - Br??ila<i></i>
Videoclipul pe care vi-l propun în continuare are ca principal subiect specificul liniei de cale ferat??, Buz??u - Br??ila. Fiind invitat la ora?ul de lâng?? Dun??re pentru a participa ca spectator la un festival al poeziei ruse, cu aceast?? ocazie am putut observa cum se circul?? pe linia 702 (Buz??u - F??urei) ?i mai departe pe Magistrala 700, de la F??urei pân?? la Br??ila.
C??l??toria am efectuat-o cu un Tren Personal compus din 2 vagoane etajate modernizate 26-26 ?i tractat de o locomotiv?? electric?? Bo-Bo de serie 44. Cei 100 de kilometri (Buz??u - Br??ila) se întind de la Vest la Est ?i traverseaz?? Câmpia Buz??ului ?i Câmpia Br??ilei (B??r??ganul de Nord).
Dat?? în exploatare în 13 septembrie 1872, linia Buz??u - Gala?i este lin??, în marea ei majoritate în aliniament ?i întâlne?te localit???i specializate pe agricultur?? cu silozuri ?i sisteme de iriga?ii. Aici putem aminti de Cilibia, Ianca, Traian, Dedule?ti ?i F??urei, care este ?i nod feroviar important între Magistralele 600, 700 ?i linia secundar?? 702. Tot lâng?? F??urei se afl?? ?i celebrul "Inel de la F??urei", un poligon de cercetare, încerc??ri ?i experiment??ri ale materialului rulant care pot circula cu viteze peste 200 km/h.
A?adar, v?? invit la vizionarea unui clip în care peisajul specific de câmpie înv??luie întreaga atmosfer?? - aparent monoton?? - îns?? cu apari?ia p??durilor, a canalelor de iriga?ie, a sta?iilor cu arhitectur?? interesant?? ?i a multor altor obiective fac din ruta Buz??u - Br??ila una pl??cut?? de traversat ?i, cu ceva eforturi din partea celor de la Infrastructur??, rapid?? ?i eficient??!
http://www.youtube.com/watch?v=mx1UGBiNOcw
///
2 august 2011 = Excursie FeRoviaR?? Br??ila - Bucure?ti Nord<i></i>
Câmpia Br??ilei, a Buz??ului ?i a Mosti?tei... acestea sunt formele de relief care sunt str??b??tute de linia ferat?? Br??ila - F??urei - Bucure?ti Nord. De data aceasta c??l??toream cu Trenul Rapid Gala?i - Bucure?ti Nord, într-un vagon confortabil 20-83. Trenul nu a oprit decât în sta?iile importante de pe traseu, cum ar fi F??urei sau Urziceni.
Construc?ia liniei a fost finalizat?? ?i dat?? în exploatare la 11 noiembrie 1943. Din cei 68 de kilometri de cale ferat?? dintre F??urei ?i Urziceni, 55 de kilometri sunt în aliniament. în pofida acestui lucru, la aproape fiecare dintre podurile, pode?urile ?i trecerile la nivel cu calea ferat?? exist?? restric?ii ru?inoase de 30 km/h. Altfel, trenul tractat de locomotiva diesel-electric?? LDE 2100 CP modernizat?? de ElectroMotiveDiesel, atinge viteze de 80-100 km/h. într-un mers constant pe toat?? distan???, transportul cu trenul ar fi mult mai apreciat decât este în prezent.
în fine, decorul pe care l-am întâlnit a fost, dup?? cum m?? a?teptam, specific peisajului plan, de câmpie. Mai o sond?? petrolier??, mai o balt?? sau un canal de iriga?ie, mai o sta?ie cu multe linii p??r??site, mai o ap?? - Ialomi?a, de exemplu - peste care trenul trece în vitez??, ?i uite-a?a c??l??torii din Br??ila ajung în Bucure?ti Nord. Pentru cei 199 de kilometri, o durat?? de 200 de minute ar reveni o vitez?? comercial?? de 60 km/h. îns??, dac?? s-ar ridica toate restric?iile de vitez?? ?i s-ar men?ine o vitez?? constant?? de 80-100 km/h, CFR C??l??tori ar câ?tiga op?iunea a ?i mai mul?i c??l??tori!
Apusul de soare pe care l-am admirat al??turi de cântecul trenului care alerga peste joantele de pe traseu au încheiat o zi FeRoviaR?? excelent??! Finalul videoclipului v?? va dovedi acest lucru!
Vizionare pl??cut??!
http://www.youtube.com/watch?v=UCurue8JgrU
Videoclipul pe care vi-l propun în continuare are ca principal subiect specificul liniei de cale ferat??, Buz??u - Br??ila. Fiind invitat la ora?ul de lâng?? Dun??re pentru a participa ca spectator la un festival al poeziei ruse, cu aceast?? ocazie am putut observa cum se circul?? pe linia 702 (Buz??u - F??urei) ?i mai departe pe Magistrala 700, de la F??urei pân?? la Br??ila.
C??l??toria am efectuat-o cu un Tren Personal compus din 2 vagoane etajate modernizate 26-26 ?i tractat de o locomotiv?? electric?? Bo-Bo de serie 44. Cei 100 de kilometri (Buz??u - Br??ila) se întind de la Vest la Est ?i traverseaz?? Câmpia Buz??ului ?i Câmpia Br??ilei (B??r??ganul de Nord).
Dat?? în exploatare în 13 septembrie 1872, linia Buz??u - Gala?i este lin??, în marea ei majoritate în aliniament ?i întâlne?te localit???i specializate pe agricultur?? cu silozuri ?i sisteme de iriga?ii. Aici putem aminti de Cilibia, Ianca, Traian, Dedule?ti ?i F??urei, care este ?i nod feroviar important între Magistralele 600, 700 ?i linia secundar?? 702. Tot lâng?? F??urei se afl?? ?i celebrul "Inel de la F??urei", un poligon de cercetare, încerc??ri ?i experiment??ri ale materialului rulant care pot circula cu viteze peste 200 km/h.
A?adar, v?? invit la vizionarea unui clip în care peisajul specific de câmpie înv??luie întreaga atmosfer?? - aparent monoton?? - îns?? cu apari?ia p??durilor, a canalelor de iriga?ie, a sta?iilor cu arhitectur?? interesant?? ?i a multor altor obiective fac din ruta Buz??u - Br??ila una pl??cut?? de traversat ?i, cu ceva eforturi din partea celor de la Infrastructur??, rapid?? ?i eficient??!
http://www.youtube.com/watch?v=mx1UGBiNOcw
///
2 august 2011 = Excursie FeRoviaR?? Br??ila - Bucure?ti Nord<i></i>
Câmpia Br??ilei, a Buz??ului ?i a Mosti?tei... acestea sunt formele de relief care sunt str??b??tute de linia ferat?? Br??ila - F??urei - Bucure?ti Nord. De data aceasta c??l??toream cu Trenul Rapid Gala?i - Bucure?ti Nord, într-un vagon confortabil 20-83. Trenul nu a oprit decât în sta?iile importante de pe traseu, cum ar fi F??urei sau Urziceni.
Construc?ia liniei a fost finalizat?? ?i dat?? în exploatare la 11 noiembrie 1943. Din cei 68 de kilometri de cale ferat?? dintre F??urei ?i Urziceni, 55 de kilometri sunt în aliniament. în pofida acestui lucru, la aproape fiecare dintre podurile, pode?urile ?i trecerile la nivel cu calea ferat?? exist?? restric?ii ru?inoase de 30 km/h. Altfel, trenul tractat de locomotiva diesel-electric?? LDE 2100 CP modernizat?? de ElectroMotiveDiesel, atinge viteze de 80-100 km/h. într-un mers constant pe toat?? distan???, transportul cu trenul ar fi mult mai apreciat decât este în prezent.
în fine, decorul pe care l-am întâlnit a fost, dup?? cum m?? a?teptam, specific peisajului plan, de câmpie. Mai o sond?? petrolier??, mai o balt?? sau un canal de iriga?ie, mai o sta?ie cu multe linii p??r??site, mai o ap?? - Ialomi?a, de exemplu - peste care trenul trece în vitez??, ?i uite-a?a c??l??torii din Br??ila ajung în Bucure?ti Nord. Pentru cei 199 de kilometri, o durat?? de 200 de minute ar reveni o vitez?? comercial?? de 60 km/h. îns??, dac?? s-ar ridica toate restric?iile de vitez?? ?i s-ar men?ine o vitez?? constant?? de 80-100 km/h, CFR C??l??tori ar câ?tiga op?iunea a ?i mai mul?i c??l??tori!
Apusul de soare pe care l-am admirat al??turi de cântecul trenului care alerga peste joantele de pe traseu au încheiat o zi FeRoviaR?? excelent??! Finalul videoclipului v?? va dovedi acest lucru!
Vizionare pl??cut??!
http://www.youtube.com/watch?v=UCurue8JgrU