Placa Train-O-matic plux 22 ptr 060DA mtb

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

ALX

Well-Known Member
Trenulist
25 Octombrie 2016
819
742
Arad
YAHOO
alex2_ar
LOCATION
Arad
Salutare tuturor

Doresc sa prezint o chestie inedita, ToM va face in exclusivitate ptr HGD, placi electrice (ca si upgrade) ptr DAuri, sunt cele mai performante placi ce le-am vazut pana acuma. Ai toate auxiliarele scoase si pe laterale, precum si locul de CUPLE DIGITALE in ambele laterale iar o chestie super e ca se poate conecta si POWER-PACKUL de la ToM, iar conectarea cu cabina si farurile se face prin fire + mufe, nu prin cablu de tip FLEX fara mufa ca pana acum.

Nu mai avem probleme cu sine murdare, avem pana la 4 secunde (in functie de cate vagoane tragi) rulaj neintrerupt chiar daca este contact 0 cu centrala.

Ptr detalii las poze precum si o filmare cu locomotiva deconcetata pe o parte dar ea inca functioneaza.






20190830_122105.jpg20190830_122107.jpg20190830_135228.jpgschema.jpg
 
Frumoase realizare !
Rog postati, de indata ce e posibil, cum se poate cumpara (cod comanda, pret, etc.).
Multumesc !
 
  • Like
Reac?ii: mpursu
Cel mai bine e sa il contactati direct pe Dan de la HGD.ro, eu doar m-am ocupat de partea de testare etc...
 
  • Like
Reac?ii: mpursu
Dup? ceva vreme de la opera?iune
4.gif
v? pot povesti despre înlocuirea pl?cu?elor din ambele locomotive diesel CFR by MTB de la C?ile Ferate "La Ursu".
Prima a intrat în ateliere simpaticul "Jimmy", care venise din fabric? afectat de o defec?iune la lumini?a din cabina 1. V? prezint pentru început ni?te imagini comparative cu vechile ?i noile pl?cu?e.
P1330208.jpg

P1330209.jpg

P1330210.jpg

P1330211.jpg
 
Opera?iunile de demontare a pl?cu?elor vechi ?i de montare a celor noi au decurs f?r? probleme...
P1330213.jpg

... dar LED-urile pentru farurile centrale de pe noile pl?cu?e nu se potrivesc cu carcasa ?i ghidurile corespunz?toare ale lui Jimmy! Pentru remediere, am dezlipit LED-urile respective atât de pe noile pl?cu?e, cât ?i de pe cele vechi, ?i am montat LED-urile vechi pe pl?cu?ele noi.
P1330214.jpg

P1330215.jpg

P1330216.jpg

P1330217.jpg
 
  • Like
Reac?ii: SSL
Foarte încântat de rezultate, am montat la loc carcasa/cutia lui Jimmy ?i am admirat luminile farurilor ?i cele din cabine, care acum func?ioneaz? impecabil. Apoi a urmat dieselachea 060DA, cea pentru care noile pl?cu?e fuseser? proiectate de la bun început, a?a c? demontarea ?i înlocuirea n-au ridicat absolut nicio problem?.
P1330220.jpg

P1330222.jpg
 
Sunt FOARTE încântat de noile pl?cu?e, ale c?ror func?ii avansate urmeaz? s? fie testate într-un anume viitor, cum ar fi power-pack-ul, conexiunile directe pentru cuple digitale, SUSI, ie?iri auxiliare etc. Noile pl?cu?e sunt foarte îngrijit proiectate ?i realizate, u?urând foarte mult opera?iile de montare, de cositorire a firelor ?i de înlocuire a cablajelor cu LED-uri la nevoie. Deci... felicit?ri pentru reu?it? & mult succes în continuare, train-O-matic!
41.gif
 
  • Like
Reac?ii: sesamcave ?i SSL
Dupa ce ai sa testezi noile placi poate faci o descriere amanuntita cu detalii despre functiiso avantajele de care beneficiaza intalarea acestora, bineinteles in ajutorul colectionarilor fara vreo intentie de reclama .
 
Am ?i eu aceast? plac? ?i am observat ceva. Când se aprind ledurile dip-switch-ul, împreun? cu tranzistorul de putere BL W92 ?i cel mai mic 1B9R1 se încing foarte tare. Am m?surat cu un termometru laser ?i am avut pe switch-uri un maxim de 53 grade Celsius. Am probat pe 2 pl?ci cu decodoare Digitools ?i ESU iar rezultatul a fost acela?i. Este normal? Pe placa mtb nu se întâmpl? asta.
 
Simpaticele locomotive diesel CFR ni se prezint? pe dou? linii ferate paralele, cu farurile stinse, cu farurile laterale aprinse, cu toate farurile aprinse, respectiv cu luminile cap?t-de-tren aprinse.
IMG_002869.jpg

IMG_002870.jpg

IMG_002871.jpg

IMG_002872.jpg

De?i pl?cu?ele LED sunt perfect identice ?i luminile lor sunt la fel de puternice, farurile lui Jimmy lumineaz? vizibil mai slab decât cele ale locomotivei 060-DA, mai ales dac? le privim mai de sus (la propriu :D ) sau mai piezi? (idem). Aici este posibil s? se manifeste diametrele mai mici ale farurilor lui Jimmy ?i pozi?iile u?or diferite decât cele ale farurilor locomotivei 060-DA.
 
  • Like
Reac?ii: AdyAero ?i SSL
Dac? tot am început s? povestesc aici despre îmbun?t??irile aduse locomotivelor diesel CFR by MTB, voi continua tot aici cu opera?iunile de schimbare a difuzoarelor.
Mai întâi a intrat în opera?ie Jimmy. Datorit? pad-urilor bine plasate, dezlipirea firelor primului difuzor ?i lipirea firelor noului difuzor s-au desf??urat f?r? probleme. Am lipit noul difuzor pe ?asiu cu dou? buc??i de band? dublu-adeziv?, iar carcasa a intrat înapoi pe ?asiu ca ?i când noul difuzor ar fi fost acolo de când lumea.
IMG_005159b3f3348dc937e150.jpg

IMG_005160a13ab47f336751fd.jpg

Sunetul noului difuzor este atât de puternic încât... a trebuit s? reduc volumul general CV63 de la 180 (valoare implicit?) la 90 :D