In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Si dupa omologare, daca o sa fie (poate cu mai multe sanse fata de olandeze...) un nou model la H0....
Interesanta aparitie...sut rame relativ noi fata de ce s-a importat pana acum si mai ales fara un trecut problematic.
Ceva probleme au fost la inceput (ceea ce e normal, se rezolva pe parcurs). Zice ca trenurile sunt submotorizate dar nu cred ca va vrea cineva sa zburde cu ele cu 160 kmh cat e "iuteala" maxima.
Cu tot respectul pentru trustul DIGI, dar articolul ala pare scris in Centrul Vechi la o bere pe un servetel...ud...
Nu a prezentat nimeni automotoarele astea ca fiind "de lux". De fapt nu le-a prezentat nimeni, singurele poze si informatii despre transferul lor in Romania le-am gasit pe cateva pagini de internet dedicate domeniului. Sa zicem...de nisa.... Din nou teoria victimizarii, ca ne sade bine asa si asa se vinde articolul.
In alta ordine de idei nici eu nu as recunoaste ca am cumparat ceva pana nu le omologhez in tara, altfel poate sa fie o lovitura de imagine destul de urata. Mai ales daca aceste vehicule nu trec testele. Avem un istoric recent...
"Situri de profil din Fran?a le prezint? îns? ca ni?te trenuri perimate, greu de reparat, care acolo stau trase pe dreapta, nedorite de nimeni. " -Nu au fost ele niste capodopere tehnice dar afirmatia e mult exagerata si denota o profunda documentare intre doua beri pe telefonul mobil.
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.