Sincer, cred ca totul este strans legat de mentalitate si alte alea.
Nu de putine ori, in drumurile noastre pe CF, am intalnit angajati ai CFR carora le era teama ca se va privatiza sectia, ca raman fara locuri de munca sau ca se demoleaza statia si-i ia locul cine stie ce super magazin.
La toate astea adauga situatia din statiile mici unde impiegatul de miscare este, in acelasi timp, cantonier, acar, paznic si om de intretinere iar tot cumulul acesta de "functii" pentru acelasi salariu.
Repet faptul ca nu am intampinat nici un fel de greutati atunci cand, inainte de a scoate aparatul de fotografiat, am stat de vorba cu mai marii statiei sau sectiei vizate.
Pot spune ca am primit, in unele cazuri, sprijinul acestora si stand de vorba am aflat detalii care oricate fotografii am fi facut sau am fi cautat prin arhive nu le gaseam.
Cum spuneam, sambata 30 mai 2009 am fost intr-o preumblare pe ruta Targoviste - Pietrosita - Sinaia si retur.
Fotografii am facut multe desi ploaia a fost inamicul numarul unu si nu prea ne-a dat voie sa facem cate si cum dorim.
Singurul loc unde nu am fotografiat a fost tunelul Sinaia-Targoviste, intrarea din Sinaia, transformat intr-o ciupercarie, dar am avut placerea sa intram si sa vedem cum arata si invitatia sa facem o vizita intr-o duminica pentru al parcurge in intregime, atata cat este construit.
La Targoviste am vorbit cu seful statiei si totul a fost ok
Discutand despre intentia noastra de a face fotografii la Pietrosita am fost indrumati la Fieni si rezultatul discutiilor cu seful sectiei a fost obtinerea aprobarii.
Ca statia este domeniu public au ba si putem sau nu sa fotografiem nici nu mai conteaza atunci cand obtii aprobarea.
Ca trebuie au ba ceruta aprobarea iar nu conteaza.
Noi asa am procedat mereu - o repet pentru a nu stiu cata oara - si reteta a fost infailibila in toate cazurile.
Pucioasa
Pietrosita