Tren de pelerinaj

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut Florin si mersi.

Asa e, au tras ambele locomotive, desi sunt zvonuri ca Nohabul s-a defectat inca inainte de a ajunge la Cluj. Ciudat, pentru ca motorul mergea cand am trecut cu Paul langa el.

Cat despre sosirea trenului in gara e chiar ciudata, eu credeam ca vom intre pe linia 2 sau 3. Nu-i bai, asa era mult mai bine.

Cand "vaca din cabina" anunta ca "Trenul Special cu nr 13640 in directia Siculeni se afla in statie la linia 1" i-am raspuns ca se afla doar cu jumatatea acolo :D
 
Szekely Gyors la Vadu Crisului Hm...

<r>Eu am prins trenul special "Szekely Gyors" (la retur, adica in data de 01.06.2009) in gara Vadu Crisului Hm. Din pacate nu am reusit sa ma urc pe tren, din acest motiv am continuat calatoria pana la Bulz si inapoi. Si daca am fost pe acolo, am facut niste filmari superbe:<br/>
<br/>
<URL url="http://www.youtube.com/watch?v=COaGDiYbVCk&feature=channel_page"><s></s><LINK_TEXT text="http://www.you...aGDiYbVCk&feature=channel_page</LINK_TEXT><e></e></URL> - partea 1<br/>
<br/>
<URL url="http://www.youtube.com/watch?v=CyEM0Y0HHKI&feature=channel_page"><s></s><LINK_TEXT text="http://www.you...EM0Y0HHKI&feature=channel_page</LINK_TEXT><e></e></URL> - partea 2<br/>
<br/>
<URL url="http://www.youtube.com/watch?v=gfPq9ItAwlo&feature=channel_page"><s></s><LINK_TEXT text="http://www.you...Pq9ItAwlo&feature=channel_page</LINK_TEXT><e></e></URL> - partea 3<br/>
<br/>
Enjoy! <E>:D</E> <br/>
<br/>
<br/>
zOLi <E>:roll:</E> <br/>
<br/>
.</r>
 
Pur si simplu interesanta.
Pe acest forum dorim sa ne bucuram de pasiunea noastra, nu este nevoie sa deviem de la subiect. Hai sa ne referim totusi la trenuri si trenulete si sa lasam politica si demonstratiile deoparte, oricum nu duc nicaieri.

In alta ordine de idei, trenul a fost destul de lung, plin si a beneficiat de tractiune suplimentara. Bine ca au avut vreme frumoasa in timpul calatoriei.
 
Anul trecut a fost tras doar de Nohab si poate sperau sa fie asa si anul asta. Sau daca tot au locomotiva, sa o plimbe cu trenul, ca poate se strica a naostra sau se mai ajuta la tractiune. Sau poate vor sa sublinieze ca au avut si ei curajul de a da o impunsatura de ac mandriei comuniste, cumparand o mana de locomotive americane.
Pana la urma foarte bine ca am mai vazut si noi alta locomotiva bine ingrijita.
 
Cum si in mai multe tari europene, si in Ungaria au locomotivele Nohab, care s-au pastrat, o anumita valoare superioara, mai ales in domeniul nostalgic. Cum ar fi V200 in Germania, o locomotiva culta. Eu nu cunosc o alta locomotiva care s-ar fi potrivit sa traga cele 8 vagoane pline in 2008. 13 in acest an, cu ajutor.

Interesant insa, noi ne bucuram sa vedem pe aici locomotive din alte tari, venite pt. evenimente organizate, sau doar trec tara. Exemple am destule, si pina acum mu am auzit ca s-a pus intrebarea, de ce?
Parade de locomotive cu trenuri (cu locomotivele lor) intregi venite din Germania, Slovacia, Slovenia, Ungaria... este ceva normal. Mi-ar face mare placere ca la evenimente organizate sa vad si un Sulzer romanesc pe aici! Inposibil? Nu cred...
 
Salut,

s-a facut curatenie pe aici, si :
Florin Tuica a spus:
...
Pe acest forum dorim sa ne bucuram de pasiunea noastra, nu este nevoie sa deviem de la subiect. Hai sa ne referim totusi la trenuri si trenulete si sa lasam politica si demonstratiile deoparte, oricum nu duc nicaieri.
...

asadar, mesajele off topic care nu au legatura cu tema acestui subiect vor fi sterse iar userii vor intra in atentia moderatorilor.

Sa revenim la trenuri.
 
Florine...ma bucur pentru decizia luata...aici este un forum unde discutam despre pasiunea noastra si nu politica, pentru ca 100% acel topic devia de la subiect.

PS ..."poze de la Ghimes-Faget nu sunt?"
 
OK, s-a facut curatenie pe aici, ca si anul trecut e interzis sa ai alta opinie despre Nohab, si insemnele de pe el sau din intreg trenul, despre actiune in sine.
Se pare ca Nohabul asta are efecte halucinogene asupra unora.
Cu ce am gresit cind am intrebat motivul pentru care au tras Nohabul asta pe intreg traseul?

asa au vrut ei, au platit e OK.

Dar de ce nu a mers singur cu o locomotiva romaneasca nelegata la tren in urma lui ca si anul trecut?

Nu cumva trebuia autorizat de AFER ca sa circule in Romania si anul trecut nu a fost?

Hai ca prea ne extaziem noi romanii inutil.

Avind in vedere ca cei care au opinii contrare intra in atentia adminilor, daca tot ramin in atentia lor, as vrea sa stiu de ce e interzis sa ai alta opinie despre Nohab?
 
Dane, e duminica, ce dracu, hai sa fim mai relaxati si sa ne simtim bine.

Nu e vorba de opinii, e vorba de discutii care nu au legatura cu trenurile, despre politica si despre alte discutiii care nu au ce cauta pe acest forum, ai tot dreptul sa ai ce opinii doresti, doar ca unele dintre ele nu au ce cauta pe acest forum unde discutam in general despre trenuri si nimic altceva.

Hai sa nu mai despicam firul in patru, sincer, as prefera sa incheiem odata discutia si sa revenim la tema subiectului.
 
Referitor la tractiune, i se putea da liber in baza unui ordin de circulatie cu un insotitor roman cunoscator al sectiei, fara a fi nevoie de o locomotiva romaneasca pentru a schiba semnalele.
La ce circulatie e pe liniile noastre, se putea strecura fara probleme! Si chiar daca trenul a fost greu si in mod normal ar fi necesitat o locomotiva puternica, cred ca Nohab-ul s-ar fi descurcat si singur - un maxim de 50 km/ora e prea de-ajuns pentru cate restritii sunt.
 
Da, probabil ca s-ar fi descurcat,
la fel cum si un camion basculanta de "tip tir"poate merge cu 40t in spate, insa daca se descurca nu inseamna ca e si normal si in acelasi timp in deplina siguranta. De exemplu portiuni de pe sectia Oradea Cluj-Napoca sunt foarte dificile, cred ca prezenta Gm-ului cat si a Ea-ului de la Cluj incolo au fost necesare in primul rand din considerente de siguranta, si probabil din aceleasi motive s-a si mers in dubla tractiune cu 2 ea-uri pe sectia foarte dificila de dinainte de destinatie.

Ce pot sa spun e ca mi-ar fi placut la nebunie sa ma aflu intr-un tren de 13 vag cu 3 locomotive in fata.
 
Nu s-ar fi descurcat singur. Nu degeaba a fost GMul in fata lui.

Au fost doar doua restrictii de 30 la ora, in rest am mers cu 80, 90 si 100.

In zona Aghiresului si a Huedinului, cand ne-am intors, a fost necesar ca si Nohabul sa traga.
 
...Intreb si eu acum, ca demult ma roade aceasta intrebare...
Nu stiti de ce, cei de la MAV, au ales tot Nohabul si anul asta, ma ganeam ca poate aleg o locomotiva cu aburi...
 
daca ma gindesc logic, multi din tren au mers la o organizatie credincioasa, nu din cauza trenului. Pentru ei a fost avantajos sa ajunga in timp cit mai scurt. O alta parte au mers chiar din cauza trenului, pt. ei trenul, compozitia trenului a fost principal. Organizatorii au incercat sa uneasca asteptariile ambelor grupe si cred ca au si avut succes. Cu locomotive cu aburi nu ar fi ajuns pina seara, distanta ar fi fost prea mare.
 
pisti91 a spus:
In zona Aghiresului si a Huedinului, cand ne-am intors, a fost necesar ca si Nohabul sa traga.

Da pentru ca sectiunea dintre Aghires si Stana este destul de dificila. Acolo din cauza rampei lungi locomotiva isi cam da duhul. De aceea pe vremuri A-ul Bucuresti - Satu Mare mergea cu 2 DA-uri. Si tot de aceea s-au folosit pe acolo cu precadere locomotivele ALCo de 4000 CP.

Pentru Florinn: a fost primit in tren oricine a fost interesat sa mearga o anume distanta in Romania. Foarte multi s-au dus de exemplu din Ciuc la Ghimes pentru manifestarile de acolo de duminica. Deci nu este o problema sa mergi.