Noutati 2012

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
toarna plastic cat cuprinde in vopsele infinite, pana se indoaie forma
Tata, sa toarne cat vor, ca nu-i opresc eu! Dar imi permit sa spun si eu ce imi trebuie, poate ma aude cine trebuie! Si cred ca mai sunt cativa care vor vagoane de clasa 1 sau Siemens-uri cu cap alb! O fi rau daca le vei vedea ca noutati intr-un catalog ACME / AF?
Dar lumea pe-aici striga tare: "ciocu' mic"! Vad ca nea Bunutu' are urechile ciulite peste tot, ca m-a si apostrofat un popic! Am numarat 10 (zece) vagoane AVA200 de clasa a doua si doar unul de clasa intai doar printre noile aparitii, fara a socoti cele 6 (sase) AVA200 rosii si setul de AVA200 salon albastru/gri. Dormitoare si AVA200 de-a doua, dar nu e bine sa zic de rau! Hm!
Sunt certat ca nu am aceeasi parere ca a majoritatii! Nu stiu daca e un avantaj sa vedem toti la fel, dar am auzit de unii care, desi au avut dreptate, au fost arsi pe rug ca nu au inghitit bazaconiile bisericii. E chiar atat de greu de acceptat diversitatea de opinii?
E ACME / AF atat de perfect incat sa nu incapa comentarii? Sau trebuie sa ne impunem sa ne simtim atat de marunti incat sa nu ne permitem sa cerem ceva, sa criticam ceva?
Toti am face la fel, daca ne gandim cat se baga in matrite
Sa nu fie vorba si de putina legenda! Eu cred ca e o combinatie intre amortizarea investitiei si pura lacomie.
 
Florinn a spus:
Cateva poze proaspete de la targ:


Daca tot esti la targ, a hotarat ACME-ul ce numar o sa aiba locomotiva?
Pantograful seamana cu ce ar trebui sa fie, daca tot il face ACME de nou poate reusesc sa-l nimereasca.
Locomotiva este varianta finala?
 
eu am o singura teama: ca nu or sa apara toate.....

p.s. sper ca vagonul de cls 2 din pachetul 25006 sa nu aiba aceeasi serie cu vreunul din vagoanele din 25003...... si as fi preferat mai curand un pachet vag dizabilitati - vag bar, ca sa completez garnitura.... asa o sa ajung la 6 vagoane, din care 3 cls2, si doamne fereste doua dintre ele dubluri.... de 5 mai fac loc sa le alerg pe oval, dar 6...
 
2012, 14 coduri noi pentru modelele CFR de la A.F., sa zicem ca nu toate apar anul acesta, tot sunt multe pentru majoritatea dintre noi.

Daca scoate cate un cod pe luna e cam nasol, Roco o sa scoate 3 vagoane CFR, FLH o sa scoata un vagon de marfa... am sa fac o lista cu prioritati pe anul acesta. Plus ca mai sunt si alte vagoane care apar anul asta si le vreau.
 
La fel cum i-am criticat cand am considerat ca a fost cazul la fel trebuie sa ii laud cand merita pe cei de la AF. Probabil ca cei de pe forum care sunt nemultumiti de aceleasi matrite nu au prins vremurile cand singurele "noutati" CFR era un DA KEG si niste vagaone tillig pe ebey (si asta doar acuma 5 ani).
Acum avem ocazia sa rasfoim un intreg catalog exclusiv CFR !
Dincolo de micile nemultumiri personale, in aceste vremuri, si cu aceasta piata este absolut de inteles ca AF incearca sa scoata maxim din matritele facute. Dar vanzand bine intr-o piata in crestere eu sunt convins ca in cataloagele 2013, 1014 vom vedea tot mai multe noutati.
 
Eu nu am ridicat nici in slavi si nici nu m-am inchinat nici unui producator mai ales din cauza lipsei de fonduri financiare dar nici nu m-am apucat de aruncat DOAR cu bile negre in stanga si in dreapta.
E bine sa ne spunem parererile pro si contra insa oameni buni uitativa si la ce scrieti: parca sariti ca arsi de pe scaunele voastre din fata PC-ului sa dati cu bile negre, parca sunteti bucurosi atunci cand descoperiti o greseala si alergati cu sufletul la gura sa scrieti pe forum sa nu care cumva sa vo ia altul in fata. Spuneti-mi si mie dacamergand pe strada o persoana va loveste din greseala in graba de a urca la metrou tot asa sariti pe el?

Cand vreo data s-a gandit careva ca vom avea un vagon CFR pentru transport dizabili?

Oameni buni putem fi mai moderati cu siguranta, nu e nevoie sa fim atat de taiosi,aroganti, ironici si atat de aspri. Cu totii poate avem lucruri de reprosat insa daca o facem continuu si obsesiv repetand aceeasi placa cu siguranta mesajul nu va ajunge nicaieri fiind ignorat in totalitate. Vad ca aproape nimeni nu a observat faptul ca in catalogul AF exista un restaurant cerut in nenumarate randuri de pasionati insa inainte de a vedea pharul plin vedem paharul gol, s-a cerut vagoane de epoca a-III-a si nimeni nu a intrebat macar daca au fost aceste vagoane la CFR.

Uite de asta "dumnezeismele" erau destul de ironice si cu siguranta nu erau adresate nimanui in special insa WeepingEye e a nustiu cata oara cand ne spui ca albastrul de la locomotiva 060-EA nu este corect. Eu nu am de unde sa stiu ca nu am acces la documentatii insa poate mai constructiv ar fi daca ai zice niste coduri RAL.

Asta este parerea mea! Daca topicul nu va fi inchis vor apare binenteles si reactii care vor zice ca dece sa taci ca prostu cand poti sa zbieri pana ti se sparg venele la gat.
 
insa WeepingEye e a nustiu cata oara cand ne spui ca albastrul de la locomotiva 060-EA nu este corect
EA-ul clasic va avea boghiurile integral albastre? Nuanta de albastru a fost corectata? - sper ca pozele sa fie inselatoare.
Vad ca ai citit ce am scris, dar vrei sa dai un inteles propriu cuvintelor mele. Am pomenit pe undeva, din nou, de nemultumirea fata de nuanta de albastru de pe EA-ul clasic cu dunga rosie sau mi-am exprimat speranta ca noul EA clasic cu dunga albastra va avea nuanta corecta de albastru?
dar nici nu m-am apucat de aruncat DOAR cu bile negre in stanga si in dreapta
La EA-ul din setul ME parca vad cutiile de osie albastre. Daca am dreptate, am si o bila alba pentru ACME / AF!
Cand am avut ceva de comentat, am comentat. Si, din cate imi amintesc, ceea ce vezi mai sus nu este singura bila alba! Mi-am spus parerea (bila alba sau neagra) si am argumentat.

Am putea incheia aici aceasta polemica, pentru ca nu e in folosul nimanui. Eu am inteles ca scopul topicului este de a marca noutatile anuntate de producatori, de a ne minuna sau nu de ele, de a ne exprima parererile fata de ele. Nu ma deranjeaza ca cineva este multumit, bucuros, incantat de ceea ce vede in noile cataloage, dar nu inteleg de ce unii sunt deranjati ca nu le pot impartasi sentimentele. Eu imi doresc un EA cu cap alb, inca vreo doua vagoane de clasa 1 (din pacate nu neaparat AVA200), un albastru corect (incredibil, din nou!!!) pentru EA-ul clasic, dar nu sunt inteles si, mai grav, nici acceptat. Altii isi doresc vagoane de epoca III (nu vreau sa fac comentarii ironice pe care le pastrez pentru prietenii apropiati, care ma pot tolera cu usurinta si nu le dau dureri de cap) si sunt intelesi fara nici un comentariu.

L.E.: referitor la vagonul Bord Restaurant, cod A.F. 20100, stie cineva daca exista la CFR variante ale acestuia de lungime peste tampoane de 26,40 m? Eu le stiu doar de 27,50 m, ceea ce la scara 1:87 da lungimea modelului de 316 mm si nu de 303 mm, cum este anuntat in catalog.
 
Daca ACME nu facea setul 55071 IC "Wetterstein" nu pupam noi vagon restaurnat. Vedeti la vagon ca zice ce lungime are.

Pantograful simetric de pe EA este doar o proba si nu e definitiv.

Pentru cei care vor trenuri autentice de la ACME vom avea vagoanele TCDD pentru a face Bosfor Express.
 
Acum putina vreme, un prieten m-a anuntat ca setul Mihai Eminescu a fost deja anuntat pe site-ul unui magazin on-line din Romania, la un pret cu foarte putin peste 1100 RON. Nu imi sta in obicei sa comentez preturile si cumpar doar daca imi convine. In 1100 RON intra un EA la 760 RON si un set de doua AVA200 la 340 RON - ambele preturi sunt reale si valabile azi, 02.02.2012. Ma asteptam la un pret mai mic, pentru ca nu cumparam pulpa, cotlet si ceafa, ci tot porcu' de-odata. Cred ca e prima data cand ma gandesc serios sa ma opresc cu achizitia produselor ACME / AF, de data asta din cauza pretului nesimtit si nu a calitatii, pe care o stim cu totii care este! Am mai vazut genul asta de negustorie bazata pe ideea de a lua si pielea de pe om, dar de obicei este specifica activitatilor sezoniere sau ocazionale, ceea ce pentru ACME / AF nu pare a se aplica.
Astept inevitabilele pareri contra! :roll:
 
Pai, cum s-a mai spus, cine considera ca e un pret acceptabil, il cumpara. Nu discutiile despre pret il pot scadea, cu siguranta, ci reactia pietei. Daca te uiti ca loco clasica sau cea cu capete rosii se tranzactioneaza cu 750-800 ron second hand cred ca 760 e corect pt o loco noua. Asta nu inseamna ca-s de acord cu pretul, pur si simplu asta e piata.
 
tirg 2012

<t>Interesante noutatile AF.<br/>
-De la Eminescu e ok locomotiva (a se citi vreau una cu dunga albastra), dar.. setul ma lasa rece. Oricum peste 1000 RON e jaf...<br/>
-Merge restaurantul, mi-as fi dorit un AVA200 clI si clII "Express" sau spargerea setului de 3.<br/>
-Locomotiva cu pantograf simetric nu cred ca reprezinta EA-ul clasic cod 10011 decat foarte putin, probabil este o versiune de lucru.</t>
 
A surprins cineva in realitate vagonul de dormit AVA200 pe ruta Bucuresti -Viena?
Eu personal nu, dar e drept ca nu vad zilnic acest tren cu atat mai mult cand el a devenit deja un tren sezonier. (Rapidul Dacia)
Eu personal am vazut doar Bucuresti-Budapesta si Bucuresti-München.
 
dupa ce-am citit vreo 80 de posturi noi (ca nu stiu cum s-a intamplat de n-am mai apucat sa citesc saptamana asta forumul, s-a impotmolit laptopul in zapada), sa mai comentam / ne informam, ca asa sade bine; nu mai comentez de preturi ca nu are rost (vorba aia: cine are bani sa cumpere), dar raman 2 issue-uri
1. salut varianta cu usi albastre ava 200, iar ii injur ca ma pun la cheltuieli neprevazute :D, ar fi fost totusi frumos sa scoata si varianta set, pentru cine o doreste la un pret ceva mai convenabil (da stiu, cand apare set lumea urla ca de ce nu e la bucata si invers ...) avand in vedere ca vagoanele sunt aceleasi, oare de ce nu se scot in ambele variante ? ca ar fi o simpla 'problema' de packaging, relativ simpla zic eu ... si inca 2-3 produse de bagat in nomenclator
1a. de la cunoscatori: ceva date de aparitie (mai mult sau mai putin fictive) pentru vagonul bar argintiu-albastru si pentru 'setul' de 3 produse ava cu usi albastre ?
2. vad ca nu se mai zice nimic de editarea EA-ului alb-rosu ... sa inteleg ca ramane pe 2013 ? ca rompetrolul lui peste si inca vreo 2 variante de care n-am vazut si n-am auzit pana acuma (si nu vorbesc aici de db schenker, sa fie clar) vad ca sunt anuntate din nou cu surle si trambite ... dar ceva care chiar se cere, momentan liniste ...
 
Se stie cumva daca LS Models are in plan - anul acesta - vagoanele cuseta ( de 27, 5 m in realitate - 316 mm pe H0) de tip Scharnow care se pot ceferiza in vagon CFR de cuseta de seria 40-31?
Ce vedeti in imagine este respectivul vagon produs de Trix la scar 1: 100


Uploaded with ImageShack.us

vagon seria 40-31
http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/dormit/61%2053%2040-31%20020-5-BucN-003.jpg
 
kltrainlover a spus:
Se stie cumva daca LS Models are in plan - anul acesta - vagoanele cuseta ( de 27, 5 m in realitate - 316 mm pe H0) de tip Scharnow care se pot ceferiza in vagon CFR de cuseta de seria 40-31?

Sunt sanse ca Ls Models sa faca si modelul CFR.
 
Buna,

Industria din fosta DDR a produs vagoane cuseta dupa tipurile OSShD B (din 1962), UIC Y/B (din 1970) de 24,5m lungime si incepand cu anul 1984 si de tipul UIC Z2 (26,4m lungime) doar pentru DR (Ost) si BDZ.

Vagoanele cuseta ale CFR din seriile AcBcmee 40-70 si 40-31 de 27,5m lungime sunt foste Bctm256 datand din 1967-70, produse de Linke-Hoffmann-Busch la Salzgitter (RFG), modernizate catre 1980 ca Boctm257 si in 1996-97 ca Bocmh244. Din cele 60 de vagoane produse mai bine de jumatate au ajuns in Romania, altele circula in Slovacia la Wagon Travel Service Bratislava. Dupa bunul obicei romanesc, in seria AcBcmee40-31 au ajuns si cateva foste 243 si 246 de 26,4m lungime ex-DB.
 
Am primit cateva poze.
Dacia la N la Fleischmann




Amintiri Feroviare
Carcasele aduse a 3 a zi:





foto www.c-martens.de