Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Atunci când compania Southeastern din Marea Britanie a ales Hitachi ca furnizor pentru noile trenuri de mare vitez?? Class 395, primul lucru pe care l-am construit a fost o echip??

http://www.money.ro/calatoreste-cu-hitachi_1213862.html
 
Zero lei pentru desz??pezirea c??ii ferate

Dac?? ââ???žregii asfaltuluiââ?? au înghi?it sute de milioane de euro din desz??pezirea pe alocuri invizibil?? a drumurilor na?ionale ?i autostr??zilor, transportul feroviar nu a primit fonduri pentru aceast?? opera?iune.

Asocia?ia Transportatorilor Feroviari din România a anun?at c?? peste 50% din traficul de marf?? este blocat. ââ???žîntre Constan?a ?i Gala?i, calea ferat?? este paralizat?? de ninsori ?i viscol în propor?ie de peste 90%. Sunt imobilizate zeci de locomotive, vagoane, precum ?i m??rfuri de mare importan??? pentru economie, cum ar fi produsele petroliere, siderurgice ?i energetice. Practic, tranzitul pe România este închis, sta?iile de frontier?? sunt blocate de trenurile care afluesc spre România din Ungaria, care stau imobilizate în parcurs. Este surprinz??tor c?? tocmai în astfel de situa?ii, când transportul pe calea ferat??, în mod tradi?ional, este recomandat pentru rezolvarea situa?iilor de criz??, acesta a fost primul care a e?uatââ??, au explicat reprezentan?ii ATFR. Potrivit acestora, CFR Infrastructur?? a pl??tit desz??pezirea din venituri proprii. ââ???žAceast?? stare este o consecin??? fireasc?? a dezinteresului inexplicabil pe care Ministerul Transporturilor îl manifest?? fa??? de calea ferat?? în ultimii 10 ani, cu atât mai mult cu cât pentru Uniunea European?? transportul pe calea ferat?? a devenit o prioritate în aceast?? perioad?? de timpââ??, arat?? sursa citat??.

Pe de alt?? parte, Departamentul de Transporturi ?i Infrastructur?? al PSD avertizeaz?? asupra apari?iei unei crize energetice din cauza bloc??rii transportului de marf?? pe c??ile ferate. ââ???žAprovizionarea cu combustibil este deja îngreunat?? în multe zone ale ???rii, iar rafinariile au ajuns la capacitate maxim?? de stocare ?i risc?? s?? fie închise deoarece ele nu mai pot procesa petrolââ??, explic?? reprezentan?ii Departamentul de Transporturi al PSD.

http://www.puterea.ro/articol/zero_lei_pentru_deszapezirea_caii_ferate
 
Si uite asa .. mai aruncam niste minciuni:

http://www.adevarul.ro/financiar/CFR-datorii-modernizare-gari-tronsoane_0_642535898.html

Doamne ajuta...
 
16 persoane salvate dintr-un tren r??mas înz??pezit


Un tren personal care circula pe ruta Videle ââ??â?? Giurgiu, a r??mas blocat în sta?ia R??dule?ti din cauza n??me?ilor, împreun?? cu cei 16 c??l??tori, 14 adul?i ?i 2 copii. Pe lâng?? pasageri în tren mai erau ?i 2 mecanici.

Angaja?ii CFR au încercat deblocarea tronsonul de cale ferat?? cu mijloacele de desz??peziere ale companiei. Dup?? mai multe încerc??ri nereu?ite, ace?tia au apelat la pompieri pentru deblocarea c??ii ferate. Ace?tia au intervenit cu o autospecial?? Scania, 1 autocamion ?i 9 subofi?eri, sprijini?i de 3 utilaje de desz??pezire de la Drumuri Jude?ene, 2 buldoexcavatoare ?i 1 fandrom?? ?i 2 tractoare particulare.

în cele din urm?? au reu?it ca cele 16 persoane s?? fie preluate din tren ?i transportate la spitalul din Videle pentru cazare, acestea fiind în acest moment în afara oric??rui pericol. Din p??cate, cei 2 mecanici de locomotiv?? nu au p??r??sit trenul ?i au r??mas în a?teptarea debloc??rii c??ii ferate.


@Ps: Demisia angajatilor C.F.R. care au incercat si nu au reusit :mad:

@@Ps: Cei 2 mecanici de locomotiva sunt eroi ai C.F.R. 8)
 
"Nu percepem bani in plus". Reactia CFR-ului, dupa ce sute de romani au inghetat 60 de ore in pustiu

Intr-o tara in care stanga nu stie ce face dreapta, iar cei de la varf nu patesc niciodata nimic, sute de romani au fost zile in sir calatori in pustiu, in niste trenuri fantoma. Ce s-a intimplat pe calea ferata intrece orice masura.


Pasagerii au stat cate 60 de ore in vagoane sloi, cu flori de gheata la ferestre. Printre ei, batrani cu probleme de sanatate, gravide si copii, care nu mai aveau apa si mancare, iar dupa o vreme, n-au mai putut sa foloseasca toaletele din cauza mizeriei. Cu un tupeu incredibil, oficialii de la CFR au lasat garniturile sa plece din gari, desi stiau ca sudul tarii este sub cod portocaliu. Acum, au indrazneala sa spuna ca oamenii trebuie sa fie multumiti ca nu au fost taxati suplimentar.

Pornit din nou la drum, cu un plug in fata, trenul n-a razbit decat pana in Faurei. Dupa incercari nereusite de a elibera sinele de troienele care ajungeau si la trei metri inaltime, trenul a ramas in camp, in localitatea C.A. Rosetti, din judetul Buzau.

Orasul Faurei a fost locul de intalnire al trenurilor fatoma. Pierdute in nameti de cate doua trei zile cu zeci de oameni in vagoane, garniturile au stationat 17 ore in aceasta gara.

"La Faurei a fost groaznic, cand se pornea viscolul credeam ca e cutremur de gradul 6, se misca efectiv cu noi, n-am mai vazut asa ceva de cand sunt", a spus un pasager.

Laura Teseleanu: "Au plecat de luni si uite ca acuma, miercuri, sunt inca in tren. Izbucnesc in plans cand ii sun la telefon, sunt nespalati, nedormiti, nu mai pot."

Leonard Stoleru, un alt pasager din acest tren, a spus: "Este extrem de frig, toaletele infundate, eu as vrea sa plateasca cel care a decis sa ne mute de la Fetesti, unde eram mai la adapost, in zona unde era cel mai rau, la Faurei. Acesta sa plateasca suferinta noastra."

Tipic romaneste, cei din conducerea CFR Calatori s-au multumit sa dea vina pe vreme. "Este cu totul surprinzator sa ninga iarna si chiar sa mai si viscoleasca in Campia Baraganului ", par a zice oficialii.

Si totusi trenurile au plecat in pustiu desi responsabilii stiau de codul portocaliu. Pur si simplu, autoritatile au ascuns situatia. Calatorii sunt mult prea speriati si bulversati ca sa spuna daca vor da sau nu in judecata compania de cale ferata. Legea spune ca isi pot primi banii pe bilete, insa sefii de la CFR pur si simplu intind coarda.
sursa: stirileprotv.ro


Ps: Propun un atac violent la baioneta (la figurat vb.) pt. tot ce tine de C.F.R. indiferent de regionala :evil:
 
Angajatii CFR cu ce mijloace ale companiei au incercat sa dezapezeasca trenul?

,,Compania" CFR este depasita de situatie mai rau ca in anii "30 cum erau articolele postate de catalin.

Cei 2 mecanici care nu sint eroi cred ca sint de fapt mecanicul trenului si cu seful de tren, care conform ,,reglementarilor proprii ale CFR" nu au voie sa paraseasca trenul.

Trenul pare a fi internationalul de Moscova, deci e posibil ca personalul din vagoane sa ajunga si prin Siberia in ierni mai grele dar conditii mai bune de circulatie.
 
Unt de acord cu dan aici, nici pomeneala de eroism. Faptul ca stai la locul de munca fie si in conditii de iarna nu este eroism, cu normalitate.

Oricum ceea ce mi s-a parut scandalos, consta in declaratia unuia din cei care au rolul de povestitori din cfr, care explica la tv cum ca acei calatori care pe o distanta infima au facut zeci de ore nu vor plati diferentele de bani pentru transportul pe rute alternative. Asta cu adevarat ar fi fost culmea tupeului, sa il plimbi pe un individ de exemplu 50 km doua zile, dupa care sa-i ceri si bani pentru ca l-ai tinut in frig si fara provizii de apa.

Acel individ considerat purtator de cuvant ar trebui pur si simplu destituit pentru ca nu stie tocmai acest lucru, purtarea cuvintelor.

In alta ordine de idei, este normal ca iarna sa se circule putin mai geru. La noi lucrurile insa sunt cu adevarat nesimtite. Cu masina nu poti merge indiferent de taxele paltite si de fortarea cu cauciucurile de iarna care sunt complet inutile. In orase transportul in comun (cel putin la mine in urbe) functioneaza execrabil, strazile sunt adevarate mormane de zapada, deci nu ai alternativa de circulatie. Trenurile sunt anulate, cele care nu sunt anulate au intarzieri masive.

Mijloace tehnice s-au inventat, tenhologia ne permite sa avem o viata decenta chiar in conditii de iarna. Problema e ca nu se vrea. Si-au batut toti joc de calea ferata in acesti ani, unde nu s-a mai investit un leu (tronsoanele de cativa zeci de km sunt o gluma), astfel incat vara nu circulam ca apare (culmea tupeului) fenomenul de dilatatie iar iarna apar troiene. Plugurile si frezele or fi ele nerentabile, dar asta e situatia, trebuie sa existe. In vremurile copilariei mele, acceleratul de Iasi avea in perioada de iarna intarzieri, si era zapada serioasa, nu ca acum, insa intarzierile se limitau la nivelul a catorva ore nicidecum zile.
 
Pe baza acestei fotografii, colegul eporteka a emis ipoteza ca ISU deschide calea pentru ca plugul sa se poata cupla la tren.

:D

http://observator.ro/cosmarul-din-trenul-bucuresti-constanta-131074.html

Am vazut la stiri o echipa de reporteri, ducind provizii celor din trenul de lucru CFR care a ramas inzapezit.

practic mergeau pe zapada iar trenul era undeva la picioarele lor.
 
Adev??ratul motiv pentru care nu au circulat trenurile pe tronsonul Ciulni?a - Fete?ti

http://www.realitatea.net/imagini-apocaliptice-cu-vremea-rea-filmate-din-tren-video_912617.htmlixzz1lyQlRFHk
 
Probleme ?i cu circula?ia feroviar??: 142 de trenuri, anulate ?i 6 linii de cale ferat??, închise


CNADNR informeaz?? c?? duminic??, la ora 16.30, 142 de trenuri sunt anulate, iar ?ase linii de cale ferat?? sunt închise din cauza viscolului ?i a z??pezii.

Astfel, nu circul?? trenuri pe rutele (tur ?i retur) Bucure?ti - Bra?ov, Bucure?ti - Gala?i, Bucure?ti - Tulcea, Bucure?ti - Constan?a, Bucure?ti - Ia?i, Bucure?ti - Curtea de Arge?, Bra?ov - Gala?i, Bra?ov - Ia?i, Bucure?ti Nord - Pite?ti, :( Titu - Târgovi?te :( , Bucure?ti - Urziceni, Tecuci - F??urei, Gala?i - Buz??u, Gala?i - M??r???e?ti, Constan?a - Gala?i, Constan?a - Buz??u.

Liniile închise sunt F??urei - Buz??u fir 1 ?i fir 2, Giurgiu Nord - Videle, Ploie?ti Sud - Urziceni, Ro?iori Est - Turnu M??gurele, Slobozia Veche - Urziceni, Titan - Olteni?a.

Pe alte 11 linii de cale ferat?? circula?ia este îngreunat?? din cauza gerului ?i a z??pezii. Acestea sunt Adjud - Buz??u, Bucure?ti Nord - Gole?ti, Buz??u - Ia?i (prin Tecuci), Ciulni?a - Peri?oru, Craiova -Piatra Olt, F??urei - Tecuci, Giurgiu Nord - Gr??di?tea, Tecuci - Lie?ti, Tecuci - M??r???e?ti, :( Titu - Târgovi?te :( , Urziceni - F??urei.
sursa: rtv


Ps: Am confirmare telefonica de la informatii C.F.R. Targoviste, pt. linia 901-904 Bucuresti-Titu-TARGOVISTE , sagetile albastre (sobolanii) nu circula pana la data 15.02.2012 cu posibilitate de prelungire daca exista un anume cod de ninsori; Vor circula trenurile personale cu tractiune diesel :aplauze:
 
Cic??:

http://www.stiridecluj.ro/politic/marius-nicoara-daca-ajung-primar-voi-construi-un-tren-rapid-intre-gilau-si-cluj-napoca-video

E.