Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Buna,

DB Schenker are obiceiul - prin filialele sale nationale europeene, precum LSD - sa "boteze" locomotivele sale dupa diferiti eroi nationali, fie ca e vorba de cei care au luptat cu spada, cu ghioaga sau doar cu penelul sau penita.
 
S-a recurs la asta pentru ca sa se scape de acuzatiile de "concern international" cu o CI inflexibila si unitara in toate tarile si ca sa arate ca au habar pe unde opereaza.
 
In data de 28 septembrie au plecat din Arad catre Constanta Port 9 vagoane de calatori pentru Brazilia fabricate la Astra Arad.


foto Mixu

Si reportaj video:
http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Timisoara/Stiri/Brazilienii+vor+circula+cu+trenuri+produse+la+Arad
 
Aici un reportaj mai amplu

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RWsnZn8tMO4

la minutul 01.09 o locomotiva DD sau DG nu stiu ce are Astra.

Atentie insa la minutul 03.09 directorul spune ca vor pleca mai multe loturi de vagoane in asa fel incit la inceputul lunii noiembrie sa plece primul vas. Unde stau vagoanele pina la incarcare, pe liniile portului?

Unde le sint schimbate boghiurile, la destinatie? am citit pe undeva ca ele sint pentru cale de 1000.
 
Boghiurile de 1000 sunt la Astra si pleaca odata cu vagoanele. Cele normale sunt doar pentru transpirtul vagoanelor Arad-Constanta Port.

Locomotiva este LDE150-009 fosta Daewoo Craiova.
 
Ok, mersi.
Rezulta asadar ca vagoanele ,,ambalate" stau pina in noiembrie undeva in portul Constanta, iar boghiurile purtatoare se intorc la Astra.
 
Onor, pe dreaku, unui important politician.,,.
http://m.citynews.ro/eveniment/cindreamocanita-nu-este-un-obiectiv-prioritar-pentru-judetul-sibiu-1253904
 
Accident feroviar la noi

http://adevarul.ro/locale/bistrita/mai-multe-persoane-fost-ranite-tren-marfa-lovit-drenzina-bistrita-nasaud-1_525e3073c7b855ff5641acdc/index.html

http://www.mediafax.ro/social/accident-feroviar-la-bistrita-nasaud-paisprezece-persoane-au-fost-ranite-dupa-ce-un-tren-de-marfa-s-a-lovit-cu-o-drezina-11520834
 
Incalcita situatie. Sunt foarte curios ce cauta drezina pe acelasi segment de linie cu marfarul.
"In ce fel" (conform instructiei de semnalizare) a fost expediata drezina pe o sectie ocupata de alt tren? Au drezinele alt regim de circulatie "la vedere"?
 
Stiti cei mai interesant,nici un post de stire nu este in concordanta cu celelalte,unul spune ca un tren de marfa particular care circula pe acea linie i s-a defectat locomotiva si a ramas nemiscat pana la inlocuirea ei la iesirea din tunelul din zona respectiva si drezina a venit cu viteza mare si a intrat in el,altele spun ca trenul a dat peste drezina, pe cine sa mai crezi?