Colectia personala de machete la scara 1/43

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
324) WARTBURG 311 Cabrio
- an 1956
- producator



Imi place foarte mult cum arata aceasta macheta. Este destul de detaliata, iar vopseaua exterioara in doua nuante se potriveste perfect cu interiorul vopsit cu cafeniu.

Interior - vopsit cu negru, scaunele si bancheta vopsite cu cafeniu, bord fara instrumente si ceasuri lizibile, dar cu o mica oglinda retrovizoare prinsa de acesta.

Exterior - vopsea in doua nuante bleumarin/crem, aplicata destul de bine si fara umflaturi, prelata de culoare neagra.

- fatza - farurile cu marginile cromate sunt din plastic, la fel ca si semnalizatoarele, bara de protectie din doua bucatzi cromata, masca cromata dar neperforata, stregatoare aplicate (cromate), placutza cu numar de inmatriculare.

- laterale - oglinda retovizoare cromata, antena cromata, manere usi vopsite cu argintiu (neaplicate), jante cu capace cromate, corect reproduse, ornamente argintii.

- spate - lampile de stop si semnalizare sunt din plastic, asezate pe suport cromat, bara de protecte din doua bucatzi este cromata, dedecalurile sunt aplicate destul de bine, placutza cu numar de inmatriculare.















 
325) GAZ M-20 "Pobeda"
- an 1946
- producator



Aceasta macheta este foarte frumoasa si imi place ca este detaliata destul bine pentru o "macheta de revista"

interior - vopsit cu negru, bord fara instrumente vizibile, dar cu oglinda retrovizoare, fara "sticla" ce-i drept. ;D.

exterior - vopseaua crem da o nota aparte machetei si este aplicata in strat subtire.

- fatza - parbriz cu chedere vopsite cu negru, stregatoare de parbriz (cromate), pana si capacul dintre cele doua stergatoare este redat (banuiesc ca adaposteste busonul pentru rezervorul cu benzina), faruri din plastic clar cu margini cromate (si niturile aferente), semnalizatoare... cromate, grila motorului este cromata, bara de protectie de asemenea cromata, placutza cu numar de inmatriculare. Logoul "M 20" de pe capota este lizibil (cu lupa).

- laterale - remele geamurilor sunt vopsite cu argintiu, la portierele din fatza nu exista geamuri, manerele usilor sunt vopsite cu argintiu, scrisul "Pobeda" este de asemenea lizibil tot cu lupa, jante argintii cu capace cromate.

- spate - parbrizul lunetei are cheder vopsit cu negru, lampile de stop sunt vopsite cu rosu, manerul de deschidere al capotei este cromat, bara de protectie de asemenea cromata, placutza cu numar de inmatriculare, presuri la rotile din spate.

Toba si tzeava de esapament sunt lipite de "burta" machetei si sunt redate foarte corect.

Dupa cum spuneam, macheta arata bine si detaliata destul de corect. Afirm cu tarie (tzuica) ca din punct de vedere calitativ, este peste machetele fabricate de SOLIDO sau NOREV chiar.

















 
326) GAZ M-24 "Volga"
- an 1968
- producator



Inca o macheta reusita acelor de la IST MODELS

interior - vopsit cu negru, bord fara instrumente vizibile, dar cu oglinda retrovizoare, fara "sticla".

exterior - vopseaua neagra aplicata in strat subtire si elementele cromate executate fara repros.

- fatza - rama parbrizului este vopsita cu argintiu, stregatoare de parbriz (cromate), faruri din plastic clar cu margini cromate (si niturile aferente), semnalizatoare vopsite cu portocaliu, grila motorului este cromata, bara de protectie de asemenea cromata, placutza cu numar de inmatriculare. Logoul "GAZ" este vizibil (cu lupa).

- laterale - remele geamurilor sunt vopsite cu argintiu, la portierele din fatza nu exista geamuri, manerele usilor sunt vopsite cu argintiu, oglinzi retrovizoare cromate, scrisul "Volga" este de asemenea vizibil tot cu lupa, jante albe cu capace cromate.

- spate - rama lunetei este vopsita cu argintiu, blocurile optice sunt vopsite cu rosu, bara de protectie cromata, placutza cu numar de inmatriculare, presuri la rotile din spate.





















 
327) VAZ 2121 ââ??â?? LADA Niva 1600
- an 1978
- producator



Imi place cum arata machete si observ ca este destul de bine detaliata.

interior - vopsit cu negru, bord fara instrumente vizibile, dar cu oglinda retrovizoare, fara "sticla".

exterior - vopseaua rosie aplicata in strat subtire si elementele cromate executate fara repros.

- fatza - rama parbrizului este vopsita cu argintiu, stergatoare de parbriz (cromate), faruri din plastic clar cu margini cromate (si niturile aferente), grila motorului este neagra, bara de protectie correct redata, placutza cu numar de inmatriculare. Sigla "VAZ" este vizibila (cu lupa).

- laterale - remele geamurilor sunt vopsite cu argintiu, la portierele din fatza nu exista geamuri, manerele usilor sunt vopsite cu argintiu, oglinzi retrovizoare cromate, jante argintii, perforate, semnalizatoarele de pe aripi sunt vopsite.

- spate - rama lunetei este vopsita cu argintiu, blocurile optice sunt din plastic cu rame cromate, manerul pentru deschiderea usii din spate este cromat, stergatorul de parbriz este negru (macar de l-ar fi facut cromat ca cele din fatza), bara de protectie neagra, placutza cu numar de inmatriculare, presuri la rotile din spate.

















 
328) MERCEDES BENZ 200
- an 1968
- producator



Interior - bord negru cu instrumentele si cadrane corect reproduse, oglinda retrovizoare din plastic transparent (probabil ca au uitat sa o vopseasca ;D ) iar accesoriile aflate pe panourile usilor sunt vopsite cu argintiu. Scaunele si bancheta sunt vopsite cu un maron roscat, spre deosebire de panourile usilor care sunt vopsite cu cafeniu.

Exterior - vopseaua bleumaren este aplicata uniform, fara acea suparatoare "coaja de portocala".

- fatza - rama parbrizului este argintie, stergatoarele de parbriz sunt cromate si aplicate, masca motorului cu rama cromata, emblema este foarte fin executata, farurile din plastic clar cu si semnalizatoarele vopsite cu portocaliu (din pacate la faruri se vad niturile), bara de protectie cromata cu bandou negru, placutza cu numele modelului.

- laterale - ramele geamurilor sunt vopsite cu argintiu, la usa de pe partea soferului nu exista geam, oglinda retrovizoare cromate, manerele usilor sunt cromate si atasate, jantele sunt decupate si vopsite cu argintiu, exact ca la modelul real, de asemenea exista si capace vopsite in culoarea caroseriei. Pe aripa dreapta/fatza este montata o antena cromata.

- spate - rama lunetei este vopsita cu argintiu, lampile optice sunt din plastic clar, vopsite pe interior, bara de protectie cromata cu bandou negru, placutza cu numele modelului, decalurile sunt lipite cu precizie, toba si tzeava de esapament este vopsita cu argintiu.

Imi place foarte mult macheta, chiar daca are cateva "scapari", dar nu ma deranjeaza foarte tare.















 
329) VAZ 2108 ââ??â?? LADA Samara
- an 1985
- producator



Imi place cum arata machete si observ ca este destul de corect lucrata.

interior - vopsit cu negru, bord fara instrumente vizibile, dar cu oglinda retrovizoare, fara "sticla".

exterior - vopseaua alba aplicata in strat subtire si elementele cromate executate fara repros.

- fatza - stergatoare de parbriz din plastic negru, faruri din plastic clar si semnalizatoare vopsite, grila motorului vopsita in totalitate cu alb, bara de neagra, placutza cu numar de inmatriculare. Sigla "VAZ" este vizibila (cu lupa).

- laterale - la portierele din fatza nu exista geamuri, manerele usilor sunt vopsite cu negru, oglinzi retrovizoare negre fara "sticla", jante argintii, perforate, semnalizatoarele de pe aripi sunt vopsite.

- spate - stergator de parbriz din plastic negru, blocurile optice sunt din plastic rosu, bara de protectie neagra, placutza cu numar de inmatriculare, presuri la rotile din spate.



















 
330) RENAULT 10
- an 1968
- producator



Interior - intr-o singura culoare (negru), fara detalii iesite din comun, bord lizibil, fara oglinda retrovizoare.

Exterior - vopsea maron deschis, bine aplicata.

- fatza - rama geamului vopsita cu argintiu, stergatoare parbriz cromate, aerisire bine redata, faruri din plastic clar cu rame cromate si nituri aferente ;D, semnalizatoare cromate (jumate vopsite cu portocaliu), rombul Renault corect redat, bara de protectie cromata, placutza cu numar de inmatriculare.

- laterale - usa din fatza/stanga nu dispune de geam, manerele usilor vopsite cu argintiu, semnalizatoarele de pe aripile fatza sunt vopsite cu portocaliu, oglinda retovizoare cromata, jante perforate si vopsite cu argintiu, capace cromate.

- spate - rama geamului vopsita cu argintiu, aerisire bine redata, blocuri optice din plastic rosu inscrisul Renault corect redat, bara de protectie cromata si tampoane vopsite cu negru, placutza cu numar de inmatriculare.

Macheta am cumparat-o pentru culoarea cu care este vopsita, dar putea sa fie si mai bine detaliata.





















 
331) UAZ 452
- an 1980
- producator



Am cumparat macheta mai mult din curiozitate, pentru ca am inteles ca este bine lucrata si chiar este.

interior ââ??â?? totul este negru, bord fara instrumente lizibile, spatarele scaunelor si banchetelor au manere. Detaliile sunt bine reproduce, dar pacata ca nu sunt scoase in evidenta prin vopsirea lor cu argintiu.

exterior - vopseaua kaki este aplicata in strat subtire si uniform.

- fatza - stregatoare de parbriz din plastic negru, faruri din plastic clar cu rame negre si semnalizatoare din plastic portocaliu colorat in masa, grila motorului si bara de protectie sunt neagre, exista placutza cu numar de inmatriculare. Sigla "UAZ" este foarte corect redata.

- laterale - la portierele din fatza nu exista geamuri, manerele usilor sunt vopsite cu negru, oglinzi retrovizoare sunt negre si fara "sticla", jante vopsite cu kaki ca si caroseria, semnalizatoarele sunt vopsite.

- spate - blocurile optice sunt din plastic rosu, bara de protectie neagra, placutza cu numar de inmatriculare, treptele de la scara de acces in vehicul sunt negre.

Imi place cum este detaliata macheta pe ââ????versoââ??, existand chiar si roata de rezerva.

Pacat ca nu s-a pus accent mai mare pe detalii prin vopsirea corespunzatoare a acestora.