Automotoarele Ex DB 614 si 624

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Via Terra , cine a spus chestia asta ?
Eu stiu ca acel automotor va fi folosit de TFG pentru trenul Cluj Napoca - Oradea - Baile Felix si retur.
 
002 exist?? sigur, cel pu?in în 2007 când am pozat-o era:
_C+B060-DA-002ID5O_CP:1.jpg
 
CCB nu e ChimComplex Borzesti(Combinatul Chimic Borzesti)?
 
Salut! 060-DA-005 a celor din Borzesti,a venit la Remarul in decembrie 2007 si este fabricata in 1990.
 
Salutare.Despre materialul TFG-ului care va fii folosit pe 504 Bz-Nehoiasu nu mai stie nimeni nimic?
Speram sa fie acele DB-uri dar vad ca au alt operator....zic bn? bft!
 
buna,

sunt putin uimit de explicatia lui Florin privind modul de lucru al celor de la Remarul 16 Februarie...

pe de o parte avem o firma care executa reparatii la locomotive cu aburi pentru clienti prestigiosi din afara, care achizitioneaza licenta pentru un automotor modern cum este AGC in diferitele sale versiuni...

...si pe de alta parte o firma care munceste dupa o practica cubaneza, nord-coreeana sau in orice caz de economie planificata si pur comunista... "noi le reparam, le reconditionam si dupa aia vedem cine le cumpara" :roll:

asta imi aminteste de WR-ul 84-90 001 de la Astra pe care s-a scris CFR Calatori insa care nu apartine de CFR Calatori...

ce fel de politica de firma este aceasta, unde se importa un automotor care nu mai are autorizatie de functionare EBA (Eisenbahnbundesamt) pentru ca s-au constatat grave carente de structura si ca si-a atins limita tehnica de viata, se "reconditioneaza" mai bine sau mai rau si dupa aceea se vinde cui il vrea?

sa fie explicatia la un carnet de comenzi gol si un personal al societatii care, daca nu ar lucra pe asa ceva, ar fi disponibilizat? :roll:
 
Ca sa te lamuresc, aici e Romania si nu Franta...
Aici se merge dupa metoda asta :

Programe de modernizare si dezvoltare locomotive CFR Calatori :

Dotarea cu automotoare recondi?ionate pentru trenuri regionale ?i interregionale de vitez?? maxim?? 120 km/h, cu transmisie hidraulic??.


Remarul 16 Februarie cumpara automotoare din Germania si le reconditioneaza.

Dupa ce s-a reconditionat vazut si admirat se organizeaza o licitatie pentru a cumpara automotoare recondi?ionate pentru trenuri regionale ?i interregionale de vitez?? maxim?? 120 km/h, cu transmisie hidraulic??.

De curiozitate cine crezi ca va fi fericitul castigator ?

Licitatii cu un singur ofertant. :roll:
 
hmmmm... uitasem.

frumoasa tara, pacat ca-i locuita.

mare prosti cei de la Eisenbahnbundesamt ca le-au retras autorizatia de circulatie in Germania, nici nu stiu ei ce pierd si cate (zeci) de ani de bune si loiale servicii vor aduce ele poporului trans carpatin, danubian si pontic multilateral dezvoltat :D
 
frumoasa tara, pacat ca-i locuita
Glumita asta e atat de uzata ca nici in birtu' garii nu se mai rade de ea.

Pe de alta parte Horia, ai dreptate cu ce se intampla la Remarul 16 Februarie. Fiind o firma privata te-ai astepta sa nu aiba atitudinea asta anticapitalista cu fundu' la piata, dar cand au acelasi beneficiar cu preturile bine stabilite isi permit sa faca asa. Am auzit de la o sursa buine informata ca acolo se reconditioneaza vagoane la pret de achizitie a unuia nou.
 
buna,
Citat:
frumoasa tara, pacat ca-i locuita

Glumita asta e atat de uzata ca nici in birtu' garii nu se mai rade de ea.

pe la voi poate, aici in Alsacia de cand s-au inmultit romanii pe strada si au inceput sa mearga oamenii in vacanta in Romania, inca nu.

sunt tare curios cu cat se reconditioneaza un OSShD B / UIC Y (sa zicem un 20-57) in configuratia 20-49 la Remarul 16 Februarie... asta in conditiile in care un vagon nou, presurizat, adaptat la 200+ in lumea civilizata costa cam 950 000ââ??Â? si unul de la Astra cam 750 000ââ??Â?...