Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
La timpii CFR nu cred ca-i veste buna, poate au de gand sa termine inainte de campania electorala din 2012 linia de Constanta :lol:

A 1822 Bucuresti Nord
Constanta Ple 06:02
Sos 09:47 03:45 225

R 681 Bucuresti Nord
Constanta Ple 07:20
Sos 11:14 03:54 225

R 683 Bucuresti Nord
Constanta Ple 11:20
Sos 15:07 03:47 225

R 685 Bucuresti Nord
Constanta Ple 13:14
Sos 16:58 03:44 225

R 687 Bucuresti Nord
Constanta Ple 15:42
Sos 19:37 03:55 225

R 689 Bucuresti Nord
Constanta Ple 19:45
Sos 23:31 03:46 225
Macar distanta e aceeasi :D
 
Se observ?? ?i ,,caden?a"... probabil e ca la RATB, unde intervalul de succedare e media intervalelor dintre vehicule, deci intervalul poate fi o dat?? 30 de minute, o dat?? 2 minute, c?? media iese 16... a?a ?i cu CFR-ul... c?? sunt 3 ore, c?? e una... iese media 2 ore.
Apropo de Valea Prahovei: pe Valea Prahovei raman doar 2 perechi de personale (unul Bucuresti - Brasov, celalalt Ploiesti - Brasov), traficuld e naveta urmand a se face cu acceleratul (dar cu mers de personal... dar tarife de Acc), rapidul sau IC, la tariful specific (vreo 10 lei de la Predeal la Brasov), sau cu dubele lui Carabulea, c?? doar d'aia invitatul special al consult??rilor privind noul mers de tren a fost chiar Carabulea.
 
Arcada parca a participat la constructia podurilor de pe Bucuresti-Ploiesti, executata parca de nemti/austrieci....singura companie romaneasca care se ocupa de asa ceva era CCCF....dar mai exista ...?
 
O stire de vineri 10.12.2010:

"Comitetul Judetean pentru Situatii de Urgenta a fost informat ca astazi, in jurul orei 11.25, intre statiile CFR Braisor si Poieni, un camion cu remorca a derapat si s-a rasturnat peste liniile de cale ferata, iar acceleratul 1834 a lovit vehiculul. Nu s-au inregistrat victime.


http://www.stiridecluj.ro/social/tir-ul-lovit-de-tren-in-morlaca-a-fost-ridicat-de-pe-linie-si-garnitura-a-fost-dusa-in-statia-poieni



poze by Dia
 
Amintiri......amintite:

http://www.romanialibera.ro/actualitate/transilvania/porti-inchise-la-aniversarea-ucm-resita-209649.html

Marius.
 
CFR SA organizeaz?? licita?ii pentru lucr??ri de modernizare a g??rilor ?i achizi?ia serviciilor de consultan???

Compania Na?ional?? de C??i Ferate, CFR SA, a lansat o licita?ie pentru lucr??ri de modernizare a trei sta?ii de cale ferat?? (Slatina, Râmnicu Vâlcea ?i Re?i?a Sud). Lucr??rile de modernizare sunt organizate pe trei loturi. Pentru sta?ia Slatina contractul are o valoare de 18,8 milioane de lei f??r?? TVA (4,3milioane de euro), pentru sta?ia Râmnicu Vâlcea, valoarea estimat?? a contractului este de aprox 35,5 milioane de lei (8,2 milioane de euro), iar pentru sta?ia Re?ita Sud ââ??â?? valoarea estimat este de 19,4 milioane de euro (4,5 milioane de euro). Valoarea total?? estimat?? se ridic?? la 73,76 milioane de lei (peste 17 milioane de euro). Contractul va fi finan?at de Comisia European?? prin fonduri nerambursabile în propor?ie de 69,25% ?i de de la bugetul de stat în propor?ie de 30,75%. Termenul de finalizare a lucr??rilor este estimat la 2 ani, de la data semn??rii contractului.
De asemenea, se va alege oferta cea mai avantajoas?? din punct de vedere economic, dup?? criteriice ?in de pre?ul ofertei (80%) ?i de propunere tehnic?? (20%). Termenul limit?? pentru trimiterea ofertelor este 3 februarie 2011, urmând ca în aceea?i zi s?? se deschid?? toate ofertele.
Tot pentru lucr??ri la cele trei sta?ii, CFR SA va mai organiza o licita?ie în vederea achizi?iei serviciilor de consultan??? ?i supervizare a lucr??rilor de modernizare a celor trei sta?ii de cale ferat??. Valoarea estimat?? a contractului este de 3,84milioane de lei f??r?? TVA (892 de mii de euro). Contractul va fi finan?at de Comisia European?? (69,25%) ?i de la bugetul de stat (30,75%). Critetiile de atribuire constau în pre?ul ofertei (80%) ?i propunere tehnic (20%). Termenul limit?? pentru trimiterea ofertelor este 1 februarie 2011, urmând ca în aceea?i zi s?? se deschid?? ?i ofertele.
 
Din 20.12.2010 se redeschide circulatia peste podul de la Car?i?oara. Se introduce o pereche de trenuri personale de la Regiotrans:

http://regiotrans.ro/mersul_trenului/brasov/Brasov-Sibiu.pdf

... si o ramura a trenului A 1621 din 21.12.2010.

Trenurile personale CFR C??l??tori r??mân anulate pân?? la noi dispozi?ii.
 
:aplauze: .....in sfirsit .....o veste buna si un lucru finalizat pina la urma (desi vazusem "programul de finantare"....nu mai aveam curajul sa gindesc si la punerea in opera). Cu detasarea din Bulgaria, din ultimele 2 luni, pierdusem contactul cu "realitatile" locale...si uite ca asa, voi putea face o plimbare cu trenul,ca sa revad locomotivele de la Sibiu......cu RT-ul ca CFR-ul mai sta pe ....ginduri :p
Care din brasoveni are de gind o astfel de "inaugurare" a reluarii traficului pe SB-BV ???
 
nu-mi vine sa cred ... chiar e gata ? si fara surle si trambite pe la teve cu ce mare realizare am facut de am terminat de reparat o podet mic cat timp japonezu facea un pod peste marea lor cum s-o numi ?
sigur nu e ceva un typo sau sa fie pus acolo pentru cand s-o termina efectiv podul ?
 
Se pare ca podul din Carta chiar o sa fie reparat precum zicea cineva mai sus. :lautar: :lautar: :lautar: :aplauze: :aplauze: :aplauze:

http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Traficul_feroviar_intre_Sibiu_si_Brasov_va_fi_redeschis-_Podul_CFR_de_la_Carta_a_fost_reparat_0_393560698.html

Abia astept sa merg din nou la Sibiu si sa admir fagarasul din tren :aplauze: :aplauze: :aplauze:
 
http://www.adevarul.ro/financiar/Grampet_a_cumparat_trenurile_Rompetrol_0_392961035.html

http://www.adevarul.ro/international/europa/Spania-AVE-linie-tren-mare_viteza-Madrid-Valencia-inaugurare_0_392960961.html
 
106 calatori au fost prinsi, luni, de supracontrol fara bilete in tren

CFR Calatori anunta ca inspectorii din cadrul companiei, impreuna cu Politia de Transport Feroviar, au organizat luni o actiune de control pe 4 trenuri de pe relatiile Fetesti-Bucuresti Obor, Bucuresti Obor-Lehliu, Lehliu-Mostistea si Fundulea-Ciulnita, fiind aplicate sanctiuni pentru 106 calatori.

"In cadrul controalelor desfasurate pe cele patru trenuri au fost depistati 106 calatori fara legitmatii de calatorie, carora li s-au aplicat sanctiuni in valoare de 854 lei", spun reprezentantii CFR Calatori.

Potrivit acestora, actiunea se inscrie in programul de combatere a calatoriei fara bilet in trenurile de calatori. Controalele vor continua pe intreaga perioada a sarbatorilor de iarna si pe alte sectii de circulatie si trenuri cu trafic intens.
 
Voiam sa scriu ceva la ce mai vedem la CFR dar se pare ca se potriveste aici oarecum, daca nu rog administratorii sa stearga sau sa mute:

Vineri 24-12-2010 impreuna cu un prieten si o nepoata a mea in jurul orei 07.40 ne aflam in incinta statiei Timisoara Nord, cu intentia de a pleca la 08.11 spre Deva apoi la Brad pentru mocanita.

Asadar la ghiseu spun:
- 3 bilete pentru Deva cu acceleratul de 08.11
- doar in picioare
- e bine si in picioare
tastari, enter
- nu pot sa va mai dau nici in picioare, nu ma lasa sistemul
- si noi ce facem?
- nu stiu nu ma lasa sistemul
- pai atunci vreu o hirtie ceva sa merg la nas cu ea
o alta casiera daca n-o lasa sistemul sa lucreze circula pe acolo si se baga in vorba

- pai daca mergeti cu nasul la ce va mai trebui ceva?
- DUAMNA imi trebuie o dovada ca AM VOIT sa imi cumpar bilet si nu mi-ati dat, sa nu platesc la suprataxa in tren.
- nu putem sa va dam
- nici bilet nici dovada?
-nu
- si noi ce facem
- asa e sistemul
- la nici o casa din gara
- nu

aaaa m-am luminat,
Din 1988 cind am inceput sa navetez la 05.20 sau la 06.40 cu vagoane Dimitrov fara becuri, cind stateam la coada la agentia 2 cite 4 ore sa imi fac abonament, dupa ce am acoperit aproape toata tara pe calea ferata, am prins vremurile cind la agentiile de voiaj erau un fel de placute cu niste pioneze de plastic pe care se marcau zilele pentru care nu mai sint locuri, la gara se astepta diagrama transmisa telefonic si notata de mina pe o ciorna, in garile mici daca nu erau bilete de carton destule se taia un bilet in doua si se vindeau la doua persoane, am calatorit inclusiv in vagoanele de posta si baje, pe scari sau pe tampoanele Dimitrovului, apoi a aparut epoca informatizarii dar este PRIMA data cind intr-o gara MAAARE mi se refuza eliberarea unui bilet de calatoriei dindu-mi-se in schimb 4 alternative:

sa renunt la calatorie
sa merg la autobuz
sa merg cu nasul
sa platesc suprataxa in tren

Am ales varinata a V-a, am mers la alta casa, si zic:
- 3 bilete la Deva ne mai dati?
- de unde sa va dau ca nu ma lasa sistemul
- atunci noi mergem cu nasul?
- cu nasu pe dracu stai sa vad
pune mina pe receptor suna pe cineva, si apoi imi elibereaza bilete cu mentiunea FARA LOC REZERVAT (ciudat nu su pe bilet scrie Bilet +S+T adica am platit si tichet??????)

Urcam in tren, o sageata albastra, seful de tren vine si spune:
- va rog sa luati loc care gasiti locuri libere si daca vine cineva cu rezervare ii cedati locul

Zis si facut dar apare alta problema: nu e loc de bagaje, in final unele ajung sub scaune altel la fereastra si oamenii le incaleca oarecum si stau oblic catre piciaorele celui de linga el.

Incepe controlul, pe hol nu ai loc sa arunci acum, seful trenului e cu chitantierul in mina si taie bilete.Mai coboara calatori la Buzias mai la Lugoj , mai urca si la Faget, se mai fac permutari de locuri.

Intrebari:
de ce nu s-a atasat inca o sageata la tren fstiindu-se ca e o zi speciala cu trafic sporit
de ce este setat sistemul sa nu elibereze bilete fara loc: cumva in scopul de avinde la suprataxa in tren?

de ce nu mi se elibereaza o dovada ca AM CERUT bilet ca sa nu platesc suprataxa(se stie ca nasul nu poate vinde bilete la pret de casa decit pentru rute care incep din statii fara vinzator de bilete, nu e cazul acceleratelor care opresc doar in statii cu vinzator de bilete)

cum crede CFR Calatori va atrage pasageri in aceste conditii

daca trenul ar fi fost oprit in parcurs si ar fi fost o actiune de genul celei prezentate, ce pateau calatorii fara bilet din capatul sagetii la care conductorul a ajuns foarte tirziu datorita aglomeratiei, si timpului petrecut cu scrierea biletului fiecarui calator care nu avea

daca s-au vindut bilete pina la Buzias sau Lugoj de ce nu exista posibilitatea sa se dea loc in picioare pina acolo si de acolo cu loc

Sigur nu cred ca a fost cazul asa pe trenurile personale, dar pastrind oarecum proportiile un asemenea control efectuat pe accelerat intre Timisoara si Buzias ar fi descoperit multi calatori fara bilet, mai ales pentru ca in gara nu li s-a dat.