linia 306

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Cunosc ff bine linia aia veneam la Slanic in vara cate o sapt cu ai mei acum 10 ani pe vremea aia era si un personal direct bucuresti-slanic ce vremuri :( si chiar erau calatrori niciodata nu am vazut trenurile de slanic goale pacat de ea dar sper ca nu va mai dura mult si vom vedea dinou trenurile in gara slanic :roll:
 
Daca cei de la CFR nu vor baga controale mai dese,si sa-i execute pe nasii corupti vor da faliment..ma doare sufletul cand vad ce au ajuns 306 si 304.ce era inainte la trenul de 3 la plopeni...cand erau 4 te-uri si doua sulzere :( :( :( :( :( :(
 
Ok,uite cum sta treaba e un fel de cerc al pierderi.

Trenul este tras de un Sulzer care mananca motorina multa pentru 120-200 calatori.

Nu mai dati vina pe nasi, ei nu sunt vinovati,va zic ca unchiul meu a fost sef de tren.
El a fost mereu corect, pe vremea lui nea nicu a ajuns sef de tren si mergea la Bucuresti, atunci au inceput problemele, militieni din Bucuresti si sefi sefilor de tren il puneau sa le dea o anumita suma, daca nu le dadea suma respectiva ii faceau probleme asa ca trebuia sa inghita.
Ce sa faca sa dea din buzunar ?
Care din voi ati face asa ceva ?
Asa ca dadea bilete si mai lua de la cativa fara sa le dea bilet sa le poata plati superiorilor si militienilor.
Sa nu credeti ca acum e altfel.

Toate astea adunate si cu scaderea traficului de calatori din ultimii ani duc ca trenul respectiv sa nu fie rentabil.
Asta duce la anulari de trenuri deci CFR Infrastructura pierde banii de pe TUI (taxa de utilizare a infrastructurii)
Prin urmare nu isi mai perimite sa faca investitii.
De aceea s-au ales urmatoarele 2 variante Inchiriera sau inchiderea.

Te plangi ca tin inchisi 10 km pentru un podet, sunt lucrari mult mai importante pentru care nu se gasesc bani.
Spre exemplu la mine in Bihor se tin inchisi 49 Km Oradea Est - Baile - Felix - Holod pentru 150 M de terasament spalat, culmea dupa Baile Felix.
Cine crezi ca are de castigat de pe urma acestei situatii ?
R : OTL si Mirobuzele si celelalte firme ce transporta cu autobuze.
Ca sa nu mai vorbesc ca s-a furat de catre un politician cu acte false o cale ferata de 10 km Rogoz - Dobresti perfect functionala ce urma sa fie redeschisa in urma deschideri minei de Bauxita de la Dobresti.
Prejudiciu peste 1 miliard Euro...
La fel in urma inundatiilor de anul trecut e inchisa linia Gura Putnei - Nisipitu.
Sa nu uitam podul de la Gradiste.
Anul asta totusi avem o realizare s-a deschis sectia Cacica - Gura Humorului.
 
Mda, si sa nu uitam ca la Gradistea, culmea este deja un pod nou construit.
Sa nu uitam de linia Brad -Deva, care de asemenea a fost demontata, tot pentru o alunecare de terasament.
Sa nu uitam de linia Viseu-Borsa care nu e folosita pentru trenurile zapezii desi clienti sint, dar nu sint niste pendule care sa circule de la Salva.
si multe altele, dar sintem deja off topic.
 
lde2100 a spus:
Daca cei de la CFR nu vor baga controale mai dese,si sa-i execute pe nasii corupti vor da faliment..ma doare sufletul cand vad ce au ajuns 306 si 304.ce era inainte la trenul de 3 la plopeni...cand erau 4 te-uri si doua sulzere :( :( :( :( :( :(

Controale is la greu pe linia 300, 500 si 1000 ca aici e grosul si nu pe orice tren , cei mai multi civili umbla la greu pe A si R iar pe IC Doar Vinerea si Duminica cand traficul e mai ridicat. Pe liniile astea mici nu au mai fost controale de vreo cativa ani. Si acum va zic ca si cu supracontrol in tren tot am mers de la Bucuresti la Ploiesti si retur cu nasu'. Ultima data nasul pe R 347 mi-a cerut 10 lei in loc de 5 lei pe motiv ca are control, control care a stat bine mersi intr-un compartiment relaxandu-se la cat de mult a muncit in aceea zi. I-am zis nasului : "Nici o problema va mai dau 5 lei asta e, va dau ca ai am daca nu-i aveam ce se intampla ?? " la care nasul imi rapsunde sigur pe el : " Nici o problema , iti taiam bilet de 28 lei " .Si altadata la R 663 din Bucuresti ma duc si intreb civili daca pot merge pana la Ploiesti si mi-au zis foparte frumos : " Urcate si stai linistit "

Erau bune controalele din 2003 de pe linile 302, 304, 306 si 701 cu 10 agenti de paza pe tren ( bien enu pe toate, doar pe cele mai aglomerate si pline de blatisti ) unde nici cel mai negru dintre negri de pe linia Urziceniului nu scapa fara bilet. Tin minte ca ai dadea jos din tren fara comentarii si explicatii daca nu aveau banii de bilet. Unui negru care n-a avut banii de bilet pentru el si gagica lui la Ploiesti i-au oprit gagica amanet pana a venit negru' cu banii de bilete ( O ora a stat tipa in tren cu agentii de paza pana a venit prietenul ei sa plateasca cele 2 bilete ) Si atunci incepuse lumea sa isi cumpere bilete la greu, chiar daca le cumparau pentru 4 statii cand mergeau 6-7 statii important era ca se faceau incasari frumoase atunci. Treaba asta cu agentii de paza pe trenuri a durat vreo cateva lunii pana ce la ACVILA SECURITY a venit un directoras prost care a dat afara cativa agentii , apoi din lipsa de agenti a pierdut obiectivele importante din Ploiesti Sud legate de calea ferata ( Depoul , Triajul si gara PLoiesti.Sud )

Pe 302 e control civil doar sambata sau duminica la trenul de 8:15 din Ploiesti , merge 2 civili cu el pana la I.L.Caragiale si se intorc cu ala care face cruce si ajunge la 09:45 in Ploiesti.

Pe 304 nu a mai fost control de anii bunii, mai taie nasii din cand in cand bilete.

Pe 306 nu am mai vazut control de vreo 2-3 ani.

Pe trenul ala 3 de la Plopeni poate era macel de lume ca atunci merge Uzina Mecanica Plopeni dar de la Ploiesti nu erau calatori decat pentru un Te. Ca era trenul format din 2 sulzere si 4 Te-uri era si pentru ca Ploiesti-Slanic plecau 8 si se intorceau 9 trenuri ;)
cristiCFR a spus:
Sa nu credeti ca acum e altfel.
.

Acum e si mai rau...

Am o colega care face naveta de la Trestieni.h ( 701 ) la Ploiesti.Sud cu trenul. Joi dimineatala trenul P 7062 nu a apucat sa puna piciorul pe scara Te-ului ca nasii si militienii i-au taiat bilet de 6 lei si nu numai ei ci la toti care s-au urcat de acolo cu toate ca aceea halta nu are casa de bilete. Parca daca te urci dintr-o halta unde nu exista case de bilete si te prezinti imediat la nas beneficiezi de eliberearea unui bilet la pret de casa. In cazul acesta cei 4 nasii si 10 militienii au facut abuz de functie as zice eu. Nici sa bagi banii in buzunar dar nici sa-ti bati joc de calator. Ce vina a avut femeia ca pe la usa care a vrut sa se urce erau nasii si militienii ??

Cat despre traficul de pe 306 am prins si eu ultimii 2 anii inainte de scoaterea trenului de 08:40 din Ploiesti catre Slanic , si in vara cand toata lumea mergea la baie la Slanic Sulzerul inca mai tragea 3 Te-uri pline. Apoi s-au bagat astia cu dubele lor si trenul a fost anulat asa din senin fara nici o explicatie ca cei care vroiau sa mearga la baie la Slanic sa alege nenorocitele alea de Dube. Nenorocite de dube care asta vara am stat 2 ore sa prind un microbuz direct Ploiesti - Slanic cand din 20-20 min plecau Ploiesti - Plopeni ( plus dubele de Alunis, Bertea si Stefesti si alea la un interval de vreo 60 min ) si din Plopeni - Slanic altele , si toata treaba asta ca sa castige 1 leu sau 2 lei in plus de fiecare calator pentru 2 bilete unul pana la Plopeni si altul de la Plopeni la Slanic. Si oricum trenul va ramane sfant pe linia 306 , la trenul de 16:20 din Ploiesti in spatele garii din Poiana.Slanic 4 dube asteapta calatori de la tren care merg spre Slanic, Alunis si Bertea.
 
astazi 10 aprilie 2009 pe ploiesti sud-poiana slanic a circulat o locomotiva seria 82!!!!!!foarte ciudat!!!!!
 
locomotiva are numarul 82-0136-0 si a circulat si astazi 11 aprilie 2009 a tras p 3422,p 3430 si p 3421.locomotiva este noua,si este singura care o au la ploiesti sud!!!!!pun si doua poze cu ea la poiana slanic!!!un lucru foarte bun,daca ar avea mai multe!!



 
Este o premiera pentru zona Ploiestiului. Urziceni , Maneciu , Targoviste sau Poiana.Slanic aveau numai LDH-uri 80 si 81 precum si DA-uri 60 sau 62. Acesta este primul tren care circula cu o locomotiva modernizata in zona aceasta.

Astazi locomotiva va mai face un drum pana la Poiana.Slanic si inapoi cu trenul de 16:20 respectiv 18:40.

cine stie poate apare si vrun GM :confused: pe aici pe la Ploiesti. ;-)
 
paall a spus:
Este o premiera pentru zona Ploiestiului. Urziceni , Maneciu , Targoviste sau Poiana.Slanic aveau numai LDH-uri 80 si 81 precum si DA-uri 60 sau 62. Acesta este primul tren care circula cu o locomotiva modernizata in zona aceasta.

Astazi locomotiva va mai face un drum pana la Poiana.Slanic si inapoi cu trenul de 16:20 respectiv 18:40.

cine stie poate apare si vrun GM :confused: pe aici pe la Ploiesti. ;-)

am inteles ca vor sa mai aduca niste 82-uri!!!!!!oricum,este o treaba foarte buna!!!! :cool: :cool: :cool: sa vezi cum isi stramba tori gatul dupa ea sa o vada!!!!! ii sta foarte bine pe ploiesti sud- poiana slanic!!!!!!
 
Niste poze de la Poiana Slanic

rama te 25



Frumoasa 82-0136-0



la manevra.....


50 53 21-47 451-0,cuplat la rama te 25

 
o noua locomotiva seria 82 a tras si astazi 24 aprilie 2009,trenurile P3425 si p3427 ploiesti sud-poiana slanic,si trenurile P 3428 SI P 3432 Poiana slanic-Ploiesti sud...locomotiva are numarul 82-0389-5
 
Asta este a 3-a locomotiva seria 82 de la Depoul Ploiesti din cle 4 care exista pana acum. Si eu am mers ieri cu P 3427 de la PL.Sud la PL.Vest unde am constat iar ca trnul nu avea mai mult de 40 persoane , iar de la PL.Vest s-au mai urcat maxim 20.
 
Astazi,28 aprilie 2009, P3425 ploiesti sud-poiana slanic si P3428 poiana slanic-ploiesti sud,au avut intarziere de aproximativ 60 minute!!!
 
motivul nu e legat de vrun 82 ??? Vinerea trecuta P 3425 a plecat cu 5 min intarziere din cauza ca cei de la Depou au vrut sa trimita un 82 la tren , iar apoi pe ultima suta de metri s-au razgandit si-au trimis 80-ul.
 
paall a spus:
motivul nu e legat de vrun 82 ??? Vinerea trecuta P 3425 a plecat cu 5 min intarziere din cauza ca cei de la Depou au vrut sa trimita un 82 la tren , iar apoi pe ultima suta de metri s-au razgandit si-au trimis 80-ul.
asa este!motivul a fost 82-0136-0,care a avut probleme din primul ei drum in prahova,cand abia a plecat cu P3430!!ieri 28 aprilie 2009 a circulat un sulzer clasa 62(nu ii stiu seria),cred ca-l stii,circula mai des pe urziceni si este vopsit mai ciudat decat celelalte!!
PS.astazi,29 aprilie 2009,P 3422,P 3430 si P 3421 a circulat 82-0389-5!!
 
din nou se amana lucrarile la podul de cale ferata de la slanic....(va rog,cei care vreti,sa comentati acest articol..... dati clicj pe link,si jos pe pagina...)
http://www.republicanul.ro/index.php?act=show&id=articol&ids=10911
 
Iarasi 2 trenuri cu intarziere pe aceasta linie. Motivele se pare ca din nou sunt celebrele locomotive modernizate seria 82 !!

Pe 21 mai P 3428 Poiana.Slanic - Pl.Sud a avut peste 60 min intarziere la sosirea in Pl.Sud iar astazi 23 mai P 3430 Poiana.Slanic - Pl.Sud a fost tras de Sulzer ( o raritate la acest tren ) intarzierea fiind de 60 min.

Tot despre intarzieri : au reinceput intarzierile de vara ale lui Ic 532 Oradea - Buc.Nord si ale lui R 375 "Panonia" Curtici- Buc.Nord aseara trecand cu doar 5 vagoane si o intarziere de 70 min.
 
si vineri 22 mai 2009 P3421 a avut intarziere vrea 70 minute...locomotiva s-a stricat la buda....De aici a rezultat ca si P3430 a avut intarziere tot cam 70 minute....
 
Asta este daca la noi nu avem Desiro. Prin alte locuri ale tari circula Desiro cate 3 in loc sa circule un Te, iar aici la noi circula un Te pentru calatori care intrau intr-un singur Desiro.

Probabil ca cei de la Sud ( revizorii si ceilalti ) care tin masinile parcate pe peronul de la linia 1 cotizeaza la greu din salariu pentru a avea locul de munca asigurat, asigurat de aceste Te-uri , ca daca erau Desiro mai dispareau vreo cativa revizorii.

Si ce masini au revizorii : in afara de Logan in rest numai masini straine fi ele si luate la mana a doua tot au dat 3000-4000 euro pe ele.