Material rulant K.Bay.Sts.B. (H0)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Sal
Si ca aceste aburoase sa nu fie singure, am inceput sa colectionez si vagoane adecvate epoci (sau pe aproape).
Pentru inceput 3 vagoane talbot de la Roco:

Superbe, destul de bine detaliate, bine finisate, cu incarcatura de balast care se poate demonta, cu posibilitate de descarcare in laterale prin intermediul guri de golire aflate pe fundul cuvei, aceasta gura avand cu doua lamele de fier de unde banuiesc ca se poate actiona prin intermediul unui magnet.
Altfel, superbe, de mult imi doream sa posed asa ceva.
 
Lejer pot candida la titlul de cele mai populare vagoane de marfa din Romania. La un recensamant sumar mixu are 22, eu am 8 (+ 3 comandate), Florin de la Iasi am inteles ca are si el catre 10. Poate facem o data la ceva expo o garnitura record :)
 
In continuare o alte achizitii de care ma bucur foarte mult.
Astfel 7 vagoane epoca 1 de la Piko, diferite, toate cu cate o punguta bine garnisita de accesori pe care inca nu m-am apucat sa le montez deoarece vitrina inca nu este pregatita sa le primeasca.

Multumita lui Mauritius viitoarea vitrina va contine o garnitura splendida. Cu proxima ocazie vreau sa fac o poza cu garnitura intreaga :D
Bafta
 
Si pe mine ma bate gandul sa imi mai comand macar inca 3-4 Talbot-uri ca treaba sa fie completa si garnitura cat de cat completa. Rau cu seriile care nu prea variaza.
Bafta

PS cine ma poate ajuta cu adrese de site-uri unde se pot vedea poze cu garnituri de vagoane de marfa remorcate de aburoase?
 
B74MRV a spus:
Si pe mine ma bate gandul sa imi mai comand macar inca 3-4 Talbot-uri ca treaba sa fie completa si garnitura cat de cat completa. Rau cu seriile care nu prea variaza.

il mai produce si fleischmann 5506
eu am comandat doua bucati, si trebuie sa mai le iau pe cele roco.
 
Pai vezi ca Roco are n versiuni: are seturi de 3, are simple, diverse inmatriculari, epoca II epoca III....chiar acuma are la noutati pe 2009 un asemenea set de 3.
 
Doar unul din seturile de 3 este DB si cred ca toate au acelasi nr de imatriculare (poza este facuta din unghi si nu imi dau seama exact) si oricum acest set nu mai este disponibil la producator de mult timp. Cat despre talbot-urile FLH, acestea sunt sensibil diferite (sprijinul cuvei la FLH este in unghi, la Roco este vertical) asa ca o combinatia intre ele cade.
Oricum imi plac la nebunie.
Bafta
 
Sal
Si pentru ca vagoanele de marfa sa nu fie singure, mica mea colectie din epocile trecute contine si cateva vagoane de calatori. Din toate produsele pe care le-am vazut, m-am oprit pentru inceput la cateva produse Roco, epoca II, care mi-au placut in mod deosebit.
Pentru inceput vagonul de bagaje roco 44230, imatriculat DRG cu numarul 116383:

In vagon frumos cu multe detali frumoase la exterior dar fara vre-o parte mobila si fara interior amenajat, dar pe care poti sa il privesti mult timp fara sa te plictisesti.
Cred ca in materie de poze as putea fi mai generos, dar se va rezolva in cateva zile.
Bafta

PS. ma poate cineva ajuta cu poze cu garnituri de tren din epoca 2?
 
Sal
Si pentru ca acest vagon de bagaje sa nu fie singur si, de asemenea, dorind sa posed o garnitura cat de cat corecta (de accea rugasem pe cei care stiu site-uri cu poze cu garnituri de tren epoca 2-3) am mai achizitional tot de la Roco inca 3 vagoane de calatori.
Primul prezentat in acest post are codul 44232:

Asa cum se poate vedea si din poze, vagonul este superb, cu multe ornamente si detalii fine (sapuniera meu nu prea poate surprinde toate detaliile in toata splebdoarea lor), frumos detaliat la interior, cu posibilitate de luminare interioara.
Am achizitional 2 astfel de vagoane, astfel ca impreuna cu cel de bagaje sa formeze o garnitura tractata de BR64 (desi din putinele poze cu garnituri specifice epoci 2 am vazut ca BR64 tracta altfel de vagoane de calatori).
 
buna,

acest vagon mai vechi se cam apropia de sfarsitul vietii sale active prin 1928 cand au aparut primele BR64, insa nu se poate spune cu siguranta ca nu a tractat niciodata asa ceva, asa ca este plauzibil! ;)

in general pe vremea aceea la DRG era o "amestecatura" de vechi si nou pe linii secundare, asa ca in garnitura ta ar merge si un Cid-21 de la Brawa sau ceva Donnerbuechsen Ci-28/29, Bi-28/29, BCi-29 Fleischmann, Roco, usw...
 
Sal
Candva, mai de mult, cineva a vandut un vagon de calataori Roco cod 44233:

Are interiorul amenajat precum si este pregatit pentru iluminare interioara:

Vagonul seamana destul de mult cu cele prezenatate inainte, si impreuna alcatuiesc o garnitura frumoasa:

sau garnitura corecta (cred eu) tractara de BR 64

Nu va suparati pe diferenta de nuanta a pozelor dar asa se intampla cand ai scapat aparatul din mana :fluierat:
Bafta
 
buna,

frumoasa, da, corecta inca nu, pentru ca ii mai trebuie cel putin un vagon ca sa fie complet (la DRG trenurile de persoane cu locomotiva separata aveau cel putin 8 osii si la vagoane cu 3 osii cel putin 10...

ai putea realiza un GmP, tren de marfa cu transport de persoane, adaugand un G02 sau un G10 garniturii tale (vagon de marfa acoperit, unul excelent exista la Brawa, modele mai slabe au cam toti producatorii in program)