Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Am auzit si eu stirea conform careia CFR marfa va fi "modificata" in sensul in care se da liber la taiat vagoane. Nu de alta dar probabil ca acolo este o adevarata mina de aur, neexploatata inca. La taiat fier vechi ne pricepem ca natie, este singurul lucru pe care il facem postrevolutionar cu succes, de construit e mai greu.

Fara a politiza, fara a exagera, infrastructura e jalnica, cu mici exceptii, nimeni nu a ma investit in confortul transportului pe calea ferata. Garile sunt intr-o stare deplorabila, la fel, cu exceptiile de rigoare. Materialul rulant este obosit sau circula in variante aberante si neeconomice de exemplu loko electrica plus 2 vag calatori goale.

Am auzit si stirea conform careia producatorul national de autovehicule se vaita ca nu are autostrada pe valea Oltului pentru a cara masini cu platformele, de unde si mari pierderi. Pai in loc de consum aiurea de carburant, pierdere de vreme, poluare, de ce nu se ia mai in serios si transportul feroviar de marfa, care la cantitati mari este chiar rentabil.
 
Problema taierii materialului rulant excedentar nu este noua. Cine a vazut ce este in triajul de la Valu lui Traian, Videle si in alte locatii cred ca este constient ca nu prea mai exista alte variante. In privinta locomotivelor la fel.
 
Pai ce rost ar avea stageexp, sa investeasca francezul in calea ferata sau transport feroviar de la noi ca sa-si transporte masinile de la Pitesti,pe valea Jiului,fiindca prea multe masini nu produc si daca incet,incet se diminueaza productia de la noi ca cea din Maroc si Rusia sa inflorerasca ,ar trebui sa aloce niste fonduri care dupa incetarea productiei, sa nu mai poata sa si le recupereze,doar nu o sa ia infrastructura modernizata de ei,unde se duc,asa masinile de transport sunt mai usor de dirijat in noua locatie,crezi ca sunt prosti.
 
valahul a spus:
Linia ferat?? Bumbe?ti-Livezeni, construit?? în urm?? cu 65 de ani, este considerat?? una dintre cele mai grele construc?ii feroviare din ?ar??.

Povestea a fost difuzat?? 26 octombrie 2013, în cadrul emisiunii ââ????Reporter Sudââ?? pe TVR3 începând cu ora 20:30 ?i pe TVR Craiova, vineri 1 noiembrie 2013, de la ora 20:00.

http://www.youtube.com/watch?v=7O5KvtRMo3w

Un alt reportaj.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yuNuwBGx5dA
 
Salutare
Un articol azi de pe net. Poate unii aveti mai multe detalii:

http://www.obiectiv.info/in-ce-va-fi-transformata-gara-de-nord_24580.html

Gara de Nord sa se transforme in Gara de tranzit???
 
Pai n-a fost deja a?a pân?? in anii 1930, pe vremea când pe situl actual al Ministerului Transporturilor aka Palatul CFR se g??seau vechile ateliere?
 
Nu ?tiu de ce nu pot "vedea viitorul" acestui plan.....în Bucure?ti....Nu suntem în Belgia.....suntem aici de ....mii de ani .. :p...Iar de vise/visuri (lua?i-le ca atare dup?? semnifica?ie, c?? tot acolo ne duc) avute de unii/al?ii de pe la noi..."pas" la a mai face planuri de viitor (poate doar s?? vedem cum desfiin???m Gara de Nord ?i facem un "Mall" pe locul ei).....îmi trec prin minte (ca un "flash-back") imaginile v??zute cu proprii ?i personali ochi prin 1999 cu "Hauptbahnhoff Stuttgart" pe la "??ia din......Germania"....
 
"Ieri în Dana 38, la Umex, a acostat nava Albanyborg, pe care au fost înc??rcate 28 de vagoane fabricate la Arad de c??tre Astra Vagoane C??l??tori SA. Vagoanele vor ajunge în Brazilia. Vagoanele au fost învelite în prelat?? alb??, pentru a fi protejate de lovituri ?i alte incidente nedorite."

http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/social/mai-aflam-si-lucruri-bune-vagoane-exportate-in-brazilia-prin-portul-constanta-galerie-foto-477217.html?
 
Sase 060-DA se intorc din Polonia in Romania, inca nu se stie care va fi soarta lor. Preluat de pe Indohaz, IHO.HU
http://iho.hu/hir/hazatertek-a-legenyek-131119
Cu click pe imagine se deschide o galerie de 8 imagini.
 
Linia ferat?? Bumbe?ti-Livezeni, construit?? în urm?? cu 65 de ani, este considerat?? una dintre cele mai grele construc?ii feroviare din ?ar??.

http://www.historia.ro/exclusiv_web/general/articol/realizarea-liniei-bumbesti-livezeni-confiscata-comunisti
 
La "???žtirile de la ora 17" de pe RealitateaTV. am auzit "în fug??" de o deraiere la Cluj a unei cisterne pe o linie industrial??, deraiere provocat?? de "colec?ionarii" de piese metalice, care n-au putut lua altceva decât "câteva" tirfoane de prindere a ?inei, lucrare ce a dus la r??sturnarea cisternei ?i blocarea traficului în zon?? pentru câteva ore bune... Clujeni, ave?i idee unde este asta ??
 
Pe strada Plevnei, in prelungire la Câmpina.

News update!

A crescut pre?ul la r??chie în zon??!
Cisterna nu s-a r??sturnat, ci a s??rit de pe ?ine. Putea s?? se r??stoarne, dac?? personalul manevrat nu observa Deraierea.

Eu, la ?tirile de pe la noi, extrag radicalul ?i împart la doi ca s?? m?? apropii de realitate.
 
De Ziua Na?ional??, Familia Regal?? face un drum simbolic, cu Trenul Regal, din Gara Sinaia la Gara de Nord.

http://casa-regala.blogspot.ro/2013/11/Ziua-Nationala-Trenul-Regal-Principesa-Margareta-Principele-Radu.html
 
Pentru o adev??rat?? reprezenta?ie "retro" pentru un "tren regal", o locomotiv?? cu abur ar fi fost "pl??cerea suprem??" (cu mirosul de c??rbune ars ?i puf??itul specific auzit în primele vagoane)......., dar de unde ??? Poate 230.065 care s?? aib?? un LDH dup?? ea, iar "venerabila" s?? aib?? un "foc fals" în focar, pentru fumul "de decor" ??? Noi....am??râ?ii ???tia de pasiona?i feroviari, am vrea, mai mult ca oricine/
orice, s?? avem un "original pe for?e proprii" - a?a cum poate fi la al?ii -dar la noi NU !!
Din ce mai ?tii?i ?i voi...., chiar ?i cu cazanul expirat, mai avem vreo locomotiv??, cât de cât sigur?? ?i capabil?? de presiunea necesar?? (f??r?? riscuri) pentru trac?iune ast??zi ???
într-adev??r...e u?or s?? pui la trac?iune, ast??zi, o "electric??" (putere...zgomot redus....accelera?ie super...etc), dar epoca "regalismului" era similar?? cu perioada de vârf a "aburului" la calea ferat??.......pân?? la urm?? ambele se pare c?? sunt un "abur al istoriei"......, iar noi tot în cea??? r??mânem!!!
 
Desi este gluma, as vrea sa ii pastrez savoarea de stire ;-)

http://www.timesnewroman.ro/life-death/10451-tragedie-un-tanar-a-murit-de-batranete-dupa-ce-s-a-aruncat-in-fata-unui-tren-personal

Si da, tot in ceata ramanem, coane dimitrov... O ceata grea si groasa si gris... Un weathering de viata tradata ;-)
 
http://casa-regala.blogspot.ro/2013/11/Program-evenimente-familia-regala-1decembrie-Ziua-Marii-Uniri.html

''Accesul presei ?i al publicului este liber.''
 
Salutare,
Un filmulet de pe site-ul Fleischmann despre fabrica din Arad

http://www.youtube.com/watch?v=kvYwuq2CZCIt=392

Vizionare placuta.