Compunere garnituri CFR Calatori

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Nu cunosc exact motivele pentru care vin cusetele la Timisoara, insa doar in perioada sezonului estival oradeanul aduce si Petrosaniul duce cusetele. Din ce am inteles e in corelatie cu circulatia acceleratului pina la Mangalia, iar cusetele trebuie in fapt sa ajunga si in Bucuresti.
 
Gam3 a spus:
Vagoanele cuseta erau de la acc 1821, au fost trimise la Timisoara pentru toaletele cu vacum, in Arad nu se pot goli.
Interesant ca de obicei o cuseta vine inapoi cu 3115 si alta cu 2024 :lol: , probabil nu termina la timp sa le trimita cu garnitura de Petrosani/Tg Jiu si atunci trimit zilnic altele ce fac Bucuresti-Tm :D
 
Garniturile de Petro?ani/Tg. Jiu de personal(de fapt e aceeasi) se intorc la Tm, ca am fost cu ele iar cuseta o aduce doar Tm-Arad, sau vorbesti de 1822?
 
1821/2.

Care alt?? garnitur?? de Tg. Jiu? C?? ?tiam c?? personalul Tg. Jiu - Arad - Timi?oara s-a scurtat de mult la Petro?ani - Arad.

Stai a?a, cu?etele alea merg doar Tm-Arad? Oricum, dac?? fac a?a, înseamn?? c?? merg Bucure?ti - Tm - Arad - Mangalia ?i acolo se pun la alt tren ca s?? ajung?? spre Ia?i, Oradea sau altceva de unde se pot întoarce cu tren direct la Bucure?ti?
 
Nu stiu compunerea, dar posibil sa faca schimb cu Pontus Euxinus intre Arad si Tm, fiind aceeasi ruta, oricum 2 cusete si un dormitor parca raman in Bucuresti :D
 
Odata ca vineri si duminica Petrosaniul circula la Tirgu Jiu.

Cuseta care vine cu Mangalia la Timisoara, pleaga la Arad cu Petrosaniul, unde se cupleaza la accelerat si merg pina in Bucuresti Nord.
Si invers.

Cuseta de la Iasi care soseste dimineata pleaca la Bucuresti Nord cu 696.
si invers.

Cuseta si dormitorul de la celalalt Iasi se schimba dincolo in Iasi.
 
Acc 1821/1821-1 Mangalia - Arad

61 53 44-31 019-3


61 53 71-31 078-5


61 53 44-31 044-1


61 53 44-31 002-9


61 53 44-31 026-8


61 53 44-31 020-1


50 53 20-49 064-0


50 53 20-49 071-5


51 53 19-80 020-4


50 53 20-49 076-4


50 53 20-49 067-3


50 53 20-54 082-4


50 53 20-81 001-1
 
05 septembrie
R 374 "Pannonia" Brasov - Budapesta



477-231-1
10-90 CFR
88-71 WRbumz MAV
21-86 CFR
21-86 CFR


7 septembrie
Rapidul 473 "Ister" Budapesta - Bucuresti

477-785-6
61 53 70-91 007-2


61 53 40-70 003-3


61 53 88-96 008-5


61 53 21-86 035-0


61 53 21-86 014-5


61 53 21-86 042-6 Brasov - Bucuresti


50 53 10-70103-0 Brasov-Bucuresti




O supriza, acc. 1862 Constanta- Iasi a primit alte vagoane, de vazut pentru cate zile, la 20-83 am vazut statia de domiciliu Galati si Constanta.

12 septembrie



GM
20-83
19-87
20-83
20-83

Si perechea formata din

GM
21-31
11-31
20-83
20-83
 
262 "Orient Express" - iunie 1970

060-EA-004
DPost - CFR
B MAV
B CFR
A MAV
B CFR - Bucuresti - Budapesta
AB CFR - Bucuresti - Stuttgart
WL CFR - Bucuresti - Paris
B CFR -Bucuresti - Arad
A CFR -Bucuresti - Arad
B CFR -Bucuresti - Arad
WR CFR -Bucuresti - Sibiu
B CFR -Bucuresti - Brasov
A CFR -Bucuresti - Brasov
B CFR -Bucuresti - Brasov

Sursa - foto in Gara de Nord Bucuresti 1970
_________________
 
buna Florine,

multumesc pentru postare, tocmai ti-am corectat cateva greseli de ortografie a numelor straine prin text ;-)

in 1970 "Orient" era inca un tren extrem de pestrit; inca nu exista coloritul C1 (Eurofima) in portocaliu, insa mai erau vagoane colorate prin garnitura - cel mai fain era ARüm-ul al DB, asa numitul "Kakadu" care circula de la Viena la Stuttgart, vagon combinat restaurant cu clasa I la care partea restaurant era rosie si cea clasa I albastra!

vagonul combinat CFR bagaje/posta facea in 1972 traseul Bucuresti Nord Gara A - Budapest Keleti pu., deci e probabil sa fi fost asa si in 1970.

Tractiunea de la Brasov incolo se asigura probabil in 1970 excusiv cu DA.
 
Cateva compuneri din luna octombrie si noiembrie.

R 827 Bucuresti N - Sibiu


20-83
20-83
30-76
84-87
20-81
20-83
20-83

===============================================
A 1575 Bucuresti N - Galati


21-70
21-70
21-90
19-70
21-70
21-70

===============================================
A Ploiesti Sud- Bucuresti Nord


21-70
21-70
19-70
21-70
21-70
21-90

==============================================

A 1570 Galati - Bucuresti Nord

21-90

21-90

19-76

21-90

21-70

21-70

==============================================

A 1545/1742 Baia Mare / Satu Mare - Bucuresti Nord

vag 1 - Baia Mare - Bucuresti Nord
44-31

vag 2 - Baia Mare - Bucuresti Nord
71-31

vag 3 - Baia Mare - Bucuresti Nord
20-76

vag 4 - Baia Mare - Bucuresti Nord
19-56

vag 5 - Baia Mare - Bucuresti Nord
20-54

vag 5 bis - Baia Mare - Bucuresti Nord
20-54

vag 6 Satu Mare - Bucuresti Nord
20-76

vag 7 Satu mare - Bucuresti Nord
19-76

vag 8 Satu Mare - Bucuresti Nord
20-76

vag 9 Satu Mare - Bucuresti Nord
44-31

vag 10 Satu Mare - Bucuresti Nord
71-31

vag 11 Satu Mare - Bucuresti Nord
71-31

vag 14 Oradea - Bucuresti Nord
71-31

vag 15 Oradea - Bucuresti Nord
40-31

==============================================

R 681 Bucuresti Nord - Constanta

20-83

20-83

20-83

19-83

==============================================

P 5021 Bucuresti Nord - Ploiesti Sud

19-50

21-80

21-80

=============================================

R Valahia 696 / 698 Timisoara Nord / Resita Sud - Bucuresti Nord

Timisoara Nord - bucuresti Nord
44-31

Timisoara Nord - bucuresti Nord
44-31

Timisoara Nord - bucuresti Nord
71-31

Timisoara Nord - bucuresti Nord
70-91

Timisoara Nord - bucuresti Nord
71-31

Timisoara Nord - bucuresti Nord
30-76

Timisoara Nord - bucuresti Nord
21-87

Resita Sud - Bucuresti Nord
21-87

Resita Sud - Bucuresti Nord
30-76

Resita Sud - Bucuresti Nord
71-31

==============================================

R "Bucuresti" 361 Beograd - Bucuresti Nord

vag 1 - Timisoara - Bucuresti Nord
21-76

vag 2 - Timisoara - Bucuresti Nord
19-76

vag 3 Timisoara - Bucuresti Nord
20-87

vag 461 - Beograd - Bucuresti Nord
20-50

vag 462 - Beograd - Bucuresti Nord
20-50

vag 463- Beograd - Bucuresti Nord
39-50

Beograd - Bucuresti Nord
71-31

==============================================

A 1654 Vatra Dornei - Bucuresti Nord

vag 1- Suceava - Bucuresti Nord
22-96

vag 2 - Suceava - Bucuresti Nord
22-96

vag 4 - Suceava - Bucuresti Nord
20-76

vag 5 - Suceava - Bucuresti Nord
22-76

vag 6 - Vatra Dornei - Bucuresti Nord
22-96

vag 7 - Vatra Dornei - Bucuresti Nord
19-76

vag 8 - Vatra Dornei - Bucuresti Nord
22-76

vag 9 - Vatra Dornei - Bucuresti Nord
71-31

vag 10 - Vatra Dornei - Bucuresti Nord
40-31
 
Bucuresti Nord - 10.12.2011

R 436 Dacia Bucuresti Nord - Viena

477-231-1



OBB 70-70


Bcmz OBB 59-91


21-90


21-90


88-96


40-70


71-70


71-90


---------------------------------------------------------------------------------

Acc 1844 S. Marmatiei -Bucuresti Nord

477-689-0
71-31 - S.Marmatiei - Bucuresti Nord
21-87 - S.Marmatiei - Bucuresti Nord
19-76 - S.Marmatiei - Bucuresti Nord
20-87 - V.Dornei - Bucuresti Nord
20-87 - V.Dornei - Bucuresti Nord
20-87 - V.Dornei - Bucuresti Nord
 
Tot Bucuresti Nord in 15 Mai.

IR1668 Iasi - Bucuresti Nord
71-31 087-6


44-31 025-0


30-76 026-3


89-87 012-7


21-76 046-9


20-68 007-5


20-76 045-5


21-76 016-5


IR 361 "BUCURESTI" Beograd-Bucuresti Nord


22-76 016-4 Timisoara - Bucuresti


22-76 013-1 Timisoara - Bucuresti


20-50 055-3


39-50 009-9


71-31 048-1


IR 1644 Salva - Bucuresti Nord /are vagoane de la Ilva Mica
71-31 001-0


21-87 026-8


21-87 008-9


21-87 030-0


19-76 021-9


21-87 021-9


21-76 017-0


IR 401 "PRIETENIA" Chisnau - Bucuresti Nord













19-70 004-8 - Iasi-Bucuresti Nord


22-96 021-0 - Iasi-Bucuresti Nord


IR 1696 Timisoara - Bucuresti Nord / are vagoane de la Resita
44-31 006-0


71-70 005-0


71-70 011-8


30-76 017-2


21-87 017-7


21-87 016-9


21-87 023-5


19-76 014-4


71-31 059-8



IR1632 Oradea - Constanta

71-90 001-5 - Cluj Napoca - Bucuresti Nord vagon 1


71-31 037-4 - Oradea - Bucuresti Nord vagon 3


71-31 009-3 Oradea-Bucuresti Nord vagon 5


40-31 026-2 - Oradea-Bucuresti Nord vagon 6


20-49 236-4 Oradea - Constanta


19-54 007-4 - Oradea - Constanta


20-49 089-7 - Oradea - Constanta


20-31 008-7 - Brasov-Constanta


20-31 007-9 si 20-31 004-6 - Brasov-Constanta


IR 1594 Craiova-Bucuresti Nord
21-86 018-6


21-86 015-2


21-86 030-1


21-86 022-8


De la RegioTrans - Regio Brasov-Constanta si Brasov-Craiova. Vin legate si in Bucuresti Nord se despart.
RIO 04 Brasov-Constanta si RIO 01 Brasov-Craiova
 
Ce tip de vagoane folosea rapidul Callatis in 1997

<t>Ce tip de vagoane avea în componen??? rapidul Callatis în vara anului 1997?</t>
 
IR 1944 Satu Mare-Mangalia, data 20.07.2012, plecare 13.14
GM 65-1264-4
44 31
44 31
44 31
71 31
19 76
20 49
20 49
20 49
 
21 iulie

IR 1632 Oradea - Bucuresti Nord - Mangalia

61 53 71-31 087-6
50 53 71-31 008-5
61 53 71-70 012-6
61 53 71-70 011-8
61 53 40-31 013-0
61 53 40-31 026-2
61 53 40-31 025-4
50 53 20-49 xxx-x
50 53 19-54 007-4
50 53 20-49 255-4
50 53 20-49 024-4
50 53 20-31 008-7
50 53 20-31 004-6

ICN 473 "Ister" Budapesta - Bucuresti Nord



70-91
40-31
88-96
21-86
21-76

IR 1528 Sibiu - Bucuresti Nord



61 53 21-76 045-1
61 53 21-76 033-7
50 53 20-31 006-1

10 august
IR 1764 Iasi - Brasov

50 53 20-49 xxx-x
50 53 20-31 xxx-x

17 august
IR 1664 Iasi - Bucuresti Nord



50 53 20-83 024-1
61-53 21-76 022-0
50 53 20-83 037-3
50 53 19-83 007-9

Am prins acest tren cu 12 vagoane, apoi cu 10, cu 7, cu 5 si acum cu 4. Oare peste 2 ani cu cate?
 
1 iulie 2012 Arad
ICN "Dacia" 346 Bucuresti Nord - Viena



50 53 22-96 xxx-x Bucuresti Nord - Curtici


61 53 21-90 049-5 Bucuresti Nord - Viena


61 53 21-90 042-0 Bucuresti Nord - Viena


61 53 88-96 xxx-x Bucuresti Nord - Viena


61 53 40-70 005-8 Bucuresti Nord - Viena


61 53 71-70 xxx-x Bucuresti Nord - Viena


61 53 70-91 005-6 Bucuresti Nord - Viena


Pentru ca la linia 1 ajunsese Isterul nu am avut timp sa notez unele numere de la vagoanele din Dacia. In mod normal Isterul pleaca din Arad inainte sa ajunga Dacia. Trenul mai merge pana la Viena pana pe 30 septembrie urmand ca intre 1 octombrie si 8 decembrie sa mearga pana la Budapesta.

De la noul mers de tren se pare ca o sa vedem la trenurile catre si din Ungaria locomotivele MAV Traxx si cele CFR 477.


19 august Iasi

IR 1831 Iasi - Cluj Napoca

50 53 20-76 041-4


50 53 19-55 023-0


50 53 20-76 050-5


Pana acum 1 luna avea 4 vagoane.


IR 1964 Iasi - Mangalia

50 53 21-31 005-2


50 53 21-31 003-7


50 53 11-31 003-9


50 53 21-31 011-0


50 53 21-31 010-2


61 53 40-31 011-4
 
22.08.2012:

IR 1528 Sibiu - Bucure?ti Nord: L + 21-86 + 20-55 + 20-31

IR 1664 Bac??u/Ia?i - Bucure?ti Nord: L + L + 30-76 + 21-76 + 22-96 + 10-90.1 + 21-87 + 22-96 + 21-76 (primele 3 de la Bac??u, restul de la Ia?i)

IR 1731 Bra?ov - Gala?i: L + 20-83 + 20-83 + 20-83 + 19-83 + 26-16 (vag. 21)

IR 1764 Ia?i - Bra?ov: L + 20-31 + 20-55

R 5011 Ploie?ti Sud - M??r???e?ti: L + 19-50 + 20-55 + 20-55

R 5076 Buz??u - Ploie?ti Sud: L + 20-59 + 21-47 + 20-59

R 5106 M??r???e?ti - Buz??u: L (EC) + 21-47 (Pafawag) + 19-47 + TE

R 7368 Gala?i - Buz??u: L + 26-16 + 19-55 + 19-56

R 8131 Ploie?ti Sud - Slobozia Veche: L + TE

IR14003 Constan?a - Bra?ov: RIO 03

R 14065 Craiova - Bra?ov: RIO 04