Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
In ce gara isi gaseste sfarsitul locomotiva asta ? Sa mergem sa o pozam acuma cat o fi intreaga nu de alta. Ati vazut in ce stare a ajuns 230-ul de la Sinaia !?
 
Din minim respect pentru istorie, daca accesati link-ul de mai sus.
Gara Brasov implineste 140 de ani, doar actuala cladire a statiei de calatori implineste 50 de ani.
 
Ce mizerie e in tara asta unde evenimentele feroviare sunt rarisime dar nici macar nu sunt anuntate din vreme.
Parerea mea este ca ratiunile finacirare vor prima intotdeauna in fata pasiunii, asta e.

Cred ca se poate face un "pachet" frumos din aceasta secretizare a eveniementelor feroviare si crizele de isterie a unora la pozarea prin gari.
 
Vad acolo un afis cu semicentenarul statiei Brasov.

Imi permit sa-l analizez, pornind de la ceea ce a scris catalin.

statia implineste 140 de ani pentru ca atunci a ajuns acolo calea ferata, statia Brasov ca orice statie cuprinde toate instalatiile feroviare, cladiri, peroane, semnale, rampe, linii etc.

cladirea garei este aceea pe care o vedem azi nu inteleg de ce trebuie organizata o sindrofie pentru o cladire? acum urmeaza o sindrofie pentru cei 140 de ani ai liniei CF?

in poza din afis nici macar nu e poza cladirii ,,sarbatorite" ci a cladii CED din Brasov daca nu ma insel. Un minim respect chiar pentru ei insisi ar fi obligat organizatorii sa puna pe afis poza garii Brasov.

ca off topic aceste aspecte imi intaresc inca o data ideea ca sint persoane in CFR care nu prea au habar despre CFR, ce e statia ce e gara.

mai observ ca locomotiva cu aburi este manevrata de locomotive ale RGT nicidecum ale CFR.
 
stageexp a spus:
Ce mizerie e in tara asta unde evenimentele feroviare sunt rarisime dar nici macar nu sunt anuntate din vreme.
Parerea mea este ca ratiunile finacirare vor prima intotdeauna in fata pasiunii,

Nu e mizerie. E realitate. Iar de ra?iunii financiare nu poate fi vorba, deoarece nu cred ca o tava cu biscuiti costa cât o lopat?? de a lui Necolaiciuc!

Iar în model de istorie contemporan??, este un singur istoric care este ?i pe post de exponat, ?i vizitator, ?i tipul ce bea cafeaua, ?i tipul care le ?tie pe toate ?i ...

A?a am aflat despre evenimentul de la Anina de prin 2008 sau 2009, de Arad unde cu scandal au putut participa muritorii de rând plus înc?? 1001 evenimente de care n-am aflat.
 
dantm a spus:
statia implineste 140 de ani pentru ca atunci a ajuns acolo calea ferata, statia Brasov ca orice statie cuprinde toate instalatiile feroviare, cladiri, peroane, semnale, rampe, linii etc.
Toat?? sta?ia împline?te fix 50 de ani... sta?ia veche era în alt?? pozi?ie (dar nu în curtea rafin??riei, cum se spune în articol), cea actual?? (cu tot cu linii, instala?ii, cl??diri) fiind construit?? acum 50 de ani, odat?? cu sistematizarea acelei p??r?i a Bra?ovului.
 
Ce stil ciudat,sa ai evenimente anuntate doar pentru anumite persoane...Nimic nu ma mai mira...
 
Salut... am fost bagat si in asemeena organizari si stiu de ce se fac asa... In general este vorba de faima vreunui ciudatel sau de niste fonduri... Actiunea este publica, uneori se cheltuie niste bani care se evapora insa pentru premediatizare sau mediatizare pre eveniment. Sunt invitati 2-3-5 ziaristi cunoscuti / apropiati ai organizatorilor si atat.

Pe hartie intr-un CV sau intr-un calendar de evenimente va arata asa:

17-20 august 2012 - eveniment destinat comemorarii/aniversarii/ sarbatoriii a nu stiu ce. Eveniment la care au participat peste 10-50-200 de persoane, a fost reflcetat de media (exemple: 1,2,3,4,5). Invitat de onoare: ciudatelu...
 
Ard vagoanele garate lâng?? PODUL GRANT - corectat - din Bucure?ti!

Info, poze?

Sursa: http://www.ziare.com/stiri/incendiu/mai-multe-trenuri-in-flacari-langa-podul-grant-1185916
 
Realitatea nu spune nimic? Si antenele au sediu pe aproape.
Update : http://webtv.realitatea.net//mai-multe-vagoane-dezafectate-ard-in-zona-garii-de-nord_902011.html?p=video

mai multe nu pot de pe mobil
 
Au luat foc în timp ce le t??iau cu autogenul. Probabil nu au ,,golit" vagoanele, au intrat direct în ele, c?? a?a se practic?? la noi: t??iem cu totul cu flac??ra oxi-acetilenic?? (tabl??, plastic, cauciuc, scaune, pere?i de lemn) ?i apoi alegem fierul.