- 13 Mai 2008
- 668
- 8
- LOCATION
- Falticeni, Pascani, Bucuresti
Prima locomotiv?? diesel-hidraulic?? modernizat??, prezent?? la Suceava<i></i>, septembrie, 2008<i></i>
Toamna se instala pe t??râmul Sucevei, astfel c?? am propus o a?a-zis?? ââ??Âultim??ââ?? plimbare pe c??ile ferate din Suceava. înso?it de colegul meu de facultate, Ionu?, am parcurs la pas un traseu pres??rat cu elemente naturale, feroviare ?i urbane. De la Muzeul ââ??ÂIon Irimescuââ?? din F??lticeni ?i pân?? la Gara I?cani ââ??â?? Suceava Nord, pe o vreme pu?in înnorat??, am fotografiat locuri ?i spa?ii deschise din jude?ul natal.
Din punct de vedere ââ??ÂFeRoviaRââ??Â, merit?? s?? amintesc aici despre prima întâlnire cu o locomotiv?? diesel-hidraulic?? modernizat?? la Remarul 16 Februarie. Aspectul ei exterior este f??r?? de cusur, capotele sunt construite de la 0, motorul este nou ââ??â?? Caterpillar 3508C - ?i furnizeaz?? 1360 CP, este dotat?? cu grup electrogen de 300 kVA dedicat serviciilor auxiliare.
Am v??zut pentru prima dat?? o locomotiv?? diesel-hidraulic?? modernizat?? la Remarul 16 Februarie, vopsit?? într-o schem?? interesant?? alb-portocaliu, cu capote noi, cu cabin?? de conducere nou??, cu motor nou. Era la trac?iunea Personalului de Putna, iar mecanicul care o conducea p??rea c?? e mândru c??, în sfâr?it, s-a gândit cineva ?i la condi?iile lui de munc??. Dac?? ne referim la condi?iile de munc?? de pe un H vechi sau la un LDE vechi, sunt pur ?i simplu ucig??toare la c??ldurile ?i la gerurile din zilele de ast??zi.
Vizionare pl??cut??!
http://www.youtube.com/watch?v=sKWqxxjQTbI
link blog
Toamna se instala pe t??râmul Sucevei, astfel c?? am propus o a?a-zis?? ââ??Âultim??ââ?? plimbare pe c??ile ferate din Suceava. înso?it de colegul meu de facultate, Ionu?, am parcurs la pas un traseu pres??rat cu elemente naturale, feroviare ?i urbane. De la Muzeul ââ??ÂIon Irimescuââ?? din F??lticeni ?i pân?? la Gara I?cani ââ??â?? Suceava Nord, pe o vreme pu?in înnorat??, am fotografiat locuri ?i spa?ii deschise din jude?ul natal.
Din punct de vedere ââ??ÂFeRoviaRââ??Â, merit?? s?? amintesc aici despre prima întâlnire cu o locomotiv?? diesel-hidraulic?? modernizat?? la Remarul 16 Februarie. Aspectul ei exterior este f??r?? de cusur, capotele sunt construite de la 0, motorul este nou ââ??â?? Caterpillar 3508C - ?i furnizeaz?? 1360 CP, este dotat?? cu grup electrogen de 300 kVA dedicat serviciilor auxiliare.
Am v??zut pentru prima dat?? o locomotiv?? diesel-hidraulic?? modernizat?? la Remarul 16 Februarie, vopsit?? într-o schem?? interesant?? alb-portocaliu, cu capote noi, cu cabin?? de conducere nou??, cu motor nou. Era la trac?iunea Personalului de Putna, iar mecanicul care o conducea p??rea c?? e mândru c??, în sfâr?it, s-a gândit cineva ?i la condi?iile lui de munc??. Dac?? ne referim la condi?iile de munc?? de pe un H vechi sau la un LDE vechi, sunt pur ?i simplu ucig??toare la c??ldurile ?i la gerurile din zilele de ast??zi.
Vizionare pl??cut??!
http://www.youtube.com/watch?v=sKWqxxjQTbI
link blog