- 13 Mai 2008
- 668
- 8
- LOCATION
- Falticeni, Pascani, Bucuresti
Excursie feroviara toamna intre Bucuresti si Buzau - ARHIVA<i></i>, [Noiembrie, 2009] <i></i>
Uneori, orele de plecare ale trenurilor nu sunt deloc potrivite. Dar ?i mai nepotrivit?? a fost ora de plecare a Trenului Personal 5009, Bucure?ti Nord -- M??r???e?ti. Este unul dintre cele mai lungi trasee ale vreunui tren Personal (219 kilometri) din România secolului XXI.
în cazul dimine?ii de 10 noiembrie 2009, primul Tren Personal care pleca din Gara de Nord era compus din 6 vagoane ?i avea ca locomotiv?? de trac?iune pe electrica Bo`Bo` Clasa 44 construit?? la Rade Koncar în Zagreb, Croa?ia (fosta Iugoslavie). Capabil?? de viteze de pân?? la 160 km/h, locomotiva se "mul?umea" s?? ating?? 80-90 km/h în sarcina ei de a face serviciu pe trenuri personale.
Vizionare pl??cut??! Iar dac?? dori?i o galerie foto cu pozele de pe traseu, v?? invit pe blog.
https://www.youtube.com/watch?v=BTgspT_4MHA
Uneori, orele de plecare ale trenurilor nu sunt deloc potrivite. Dar ?i mai nepotrivit?? a fost ora de plecare a Trenului Personal 5009, Bucure?ti Nord -- M??r???e?ti. Este unul dintre cele mai lungi trasee ale vreunui tren Personal (219 kilometri) din România secolului XXI.
în cazul dimine?ii de 10 noiembrie 2009, primul Tren Personal care pleca din Gara de Nord era compus din 6 vagoane ?i avea ca locomotiv?? de trac?iune pe electrica Bo`Bo` Clasa 44 construit?? la Rade Koncar în Zagreb, Croa?ia (fosta Iugoslavie). Capabil?? de viteze de pân?? la 160 km/h, locomotiva se "mul?umea" s?? ating?? 80-90 km/h în sarcina ei de a face serviciu pe trenuri personale.
Vizionare pl??cut??! Iar dac?? dori?i o galerie foto cu pozele de pe traseu, v?? invit pe blog.
https://www.youtube.com/watch?v=BTgspT_4MHA