Autobus TV20 printat la H0

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

cornelTT

Well-Known Member
Trenulist
21 Iunie 2010
755
86
Bucuresti
corneltt.simplesite.com
WEBSITE
http://corneltt.simplesite.com/
LOCATION
Bucuresti
Am reu?it, azi noapte, s? termin proiectarea autobuzului TV 20.
Mi-a cam dat b?tai de cap acoperi?ul la ambele capete, unde se întâlnesc atâtea curbe
?i mai ales dimensiunea mic?.
Azi diminea?? am pus la printat primul autobuz.

imaged72911f8cd1a31e9.jpg
image.jpg


imagecb0756421b8deec4.jpg
image.jpg


image5d1f31861e8ca8ff.jpg
image.jpg
 
De la domnul Toma Constatin, (de pe grupul Camioane Romanesti pe facebook) o informatie interesanta, autobuzele in exploatare au avut o singura aerisire, prototipurile avand 2.

https://scontent.fmad3-3.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/24068584_1626519887387467_3510969504824060876_o.jpg?oh=37eb665db8ceaf3b4b40b10be4e86215&oe=5A9004C8
 
Primele serii (1960-1961) au avut doua trape si aerisirile motorului pe lateral (panouri suplimentare de ventilatie). Dupa 1961 s-a trecut la solutia cu priza de aerisire pe plafon (folosita de GM de prin anii '30) si din ce stiu eu atunci s-a renuntat la trapa a doua....