In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
S??geata Albastr??, tren defect, salvat?? de o locomotiv?? clasic??</COLOR><i></i> 13 august 2009 -=- Locomotiv?? de ajutor pentru S??geata Albastr??<i></i>
Cu ocazia acestei întâmpl??ri nefericite care s-a întâmplat la F??lticeni prin 2009, am ocazia s?? men?ionez despre aparatul de legare, trac?iune ?i ciocnire de la S??geata Albastr??. Aceste func?ii pot fi îndeplinite separat, cum este, de exemplu, la locomotiva diesel-electric?? 060-DA, unde avem cupl?? de legare, aparatul de trac?iune ?i tampoanele propriu-zise. Pe de alt?? parte, toate acestea pot fi reunite ?i într-un singur aparat, montat în mijlocul traversei frontale ?i numit aparat central de trac?iune ?i ciocnire.
ââ??ÂS??geata Albastr??ââ??Â, a?a cum este ea denumit?? popular în România, este un automotor fabricat de Siemens, face parte din conceptul Desiro ?i are nume de cod VT 642. Aceste automotoare pot circula în num??r de maxim 3 unit???i legate una de cealalt??. ??Ë?i acum ajungem la partea care ne intereseaz?? ?i se leag?? de evenimentul fotografiat mai jos: cupla de legare. Este de tip Scharfenberg. Aceast?? cupl?? asigur?? conectarea mecanic??, electric?? ?i pneumatic?? între dou?? unit???i de acela?i tip.<i></i>
Locomotiva diesel-electric?? de ajutor pentru S??geata Albastr??<i></i>
Cupl?? de ajutor pentru cupla Scharfenberg (Schaku)
Dar ce te faci când, de exemplu, apare o defec?iune neprev??zut?? ?i nu exist?? prin apropiere un alt automotor, de acela?i tip, pentru a ââ??Âsalvaââ?? trenul defect? Ei bine, cei de la Siemens au echipat automotoarele Desiro cu o cupl?? de trecere care se monteaz?? pe cârligul vehiculului ââ??Âsalvatorââ??Â, asigurând astfel cuplarea mecanic?? ?i pneumatic??.
La acest tip de ac?iune am fost martor în acea zi de august, în timp ce îl ajutam pe tat??l meu la construc?ia unei case de vacan???. ??Ë?tiind c?? traficul de pasageri este asigurat de S??geata Albastr??, am auzit totu?i un fluier de Sulzer în gara F??lticeni. Mirat ?i neîncrez??tor în propriile sim?uri, am fugit spre gar?? ?i acoloââ??Â? ce s?? vezi? O ââ??ÂS??geata Albastr??ââ?? defect??, salvat?? de locomotiva diesel-electric??.
Strada Matei Millo
Vedere lateral?? cu locomotiva CFR Marf?? 60-1337-9
Automotorul S??geata Albastr?? no. 2055
LDE 2100 CP, no. 60-1337-9
S??geata Albastr?? versus Locomotiva Diesel-Electric??
Detaliu cupl?? de ajutor montat?? pe cârligul locomotivei
Locomotiv?? de ajutor pentru S??geata Albastr?? în F??lticeni
Gara F??lticeni
Bibliografie<COLOR color="red"> :
1. Popa Gabriel, ââ??ÂStructuri portante pentru vehicule feroviareââ??Â, Editura MatrixRom, 2005, Bucure?ti
2. Manual Mecanic Desiro, via scribd.com
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.