Din pacate Marub este astazi doar o amintire, deoarece fabrica nu mai functioneaza de cativa ani. Cladirile au fost preluate de cei de la Regiotrans, care si-au facut acolo un fel de depou si sectie de intretinere...
La scurt timp dupa preluarea locatiei, curtea de la Matrub a fost golita, iar automotoarele de acolo s-au raspandit care incotro: cele pe 2 osii au ajuns la Campina, iar cele pe 4 osii (seria 700) si rama seria 1000, la Craiova.
Legat de automotorul AM-282 H, el a ajuns la Campina, iar fratele sau tip AM - 282, a facut serviciu la Oradea si apoi la Timisoara, unde se gaseste si acum.
Cele doua vehicule arata aproape identic, diferenta majora intre ele fiind sistemul de transmisie.
Ca numerotare, cel de la Campina e 99-0001-0, iar cel de la Timisoara e 91-0001-7.
Motorul verde de la Campina e vechiul 947, care era in hala de la Marub.