BR55

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Cupla conductoare deta?abil? dintre locomotiv? ?i tender asigur? cuplarea apropiat?:
IMG_0958e.jpeg

De remarcat timoneria de frân?, conductele ?i detalierea:
IMG_0959e.jpeg

În tender se afl? decodorul digital cu sunet ?i difuzoarele aferente...
IMG_0960e.jpeg

... dar trebuie extrem de mult? bun?voin?? ca s? declar?m a?a ceva ca fiind mecanism de cuplare apropiat? :p
IMG_0961e.jpeg

Totu?i, per total aceast? locomotiv? este FOARTE reu?it? ?i sunt foarte încântat de ea! :cool:
 
Eu unul nu inteleg, oricata bunavointa as arata, cum poti declara ceva drept mecanism de cuplare apropiata cand clar nu e vorba de nici un mecanism de cuplare apropiata ci de o banala cupla cu priza NEM articulata pe tender fara culisa. Priza NEM nu inseamna automat cuplare apropiata daca nu are o culisa corespunzatoare in spate.
 
Uraaaa. In sfarsit vad si eu ceva ce arata a locomotiva normala la HO. La mai multe. Este prima pe care o vad pana acum, cu motorizarea in masina si nu in tender. Cat ar fi de frumoasa cu spatiul dintre roti si biele gol, mie cele impinse de tender nu mi-au placut. Adica la N au motor in locomotiva si nu poti la o scara aproape dubla? Doar parerea mea, ma rodea demult.
 
  • Like
Reac?ii: mpursu