Dup? proximativ 2 ani am avut iar ocazia de a apela la serviciile de transport ale CFR.
Un drum scurt la Bucures?i, de la capital? (capitala Ardealului - Cluj).
Plecat cu IR1742, retur cu IR1645
Una dintre cele mai faine lucruri care func?ioneaza e biletul on-line. Pe lâng? 5% discount, e super ca nu mai trebuie consumat? hârtie pentru a tip?ri biletul.
La ambii na?i le-a ajuns s? le ar?t pe iPad PDF-ul biletului. (M-am speriat c? vrea s? scoat? perforatorul la iPad)
Dar....
La achizi?ie am c?utat o variant comod?, ?i astya o fost singura acceptabila pentru mine. Ceea ce m-a frapat e faptul c? la trenurile de zi spre/dinspre Bucure?ti nu sunt vagoane restaurant, ci numai la cele de sear?/noapte, IR 1672/IR 1671.
Nu m-am prins care e logica s? pun? crâ?me doar de noapte... Poate au ceva feti?e. Ziua astep?i s? ajungi la Bra?ov, s? fugi la tonetele de pe peron s?-?i iei ceva de-ale gurii.
Vagonul de dormit cred c? a avut revizia inventarului prin 1990... Obosit, zgâriat, nu se deschidea geamul, nu functiona maneta de reglare a temperaturii.
Pe urma, chiar dac? avea revizia de circulla?ie la zi, nu s-a ?inut cont de loc de confortul pasagerilor. E drep c? on-line mi-a dat ”cel mai bun loc” aflat pe boghiu, dar ceva garnitur? de cauciuc uzata r?u scâr?ia din toate puterile. Pe urm?, neputând regla temperatura, dup? ce inso?itorul a dat drumul la c?ldur?, s-a putut face sauna. Geamul avea manivela de ac?ionare rupt?.
Lan?ul cu care asigurai u?a la dorimitor era scurtat, tocmai ca s? nu-l po?i pune. Mai simplu il puteau demonta.
O paret din becurile de iluminatfunc?ionau, o parte nu.
O imagine foarte neîngrijit?, obosit?.
Toaleta de la cap?tul vagonului, avea prins colacul de WC cu piulite ?i ?uruburi tocmai pe partea pe care a?ezi c?rni?a! O fi ceva sado mai modern....
Chiuveta plin? de silicon sanitar, neîngrijit?...
Era un vagon modernizat de câ?iva ani.
Pe urma, conductorul mi-a spus c? de un an intarzie cu regularitate un ceas... De ce drk nu modifica mersul?
La retur.
Erau tot ceva vagoane modernizate, celebrele bou-vagon.
Aspectul neîngrijit (nu discut de bazarul din gara de Nord) ci de IR1645. Vagoanele murdare pe dinafar?. Tabelele electronice exterioare ale vagoanelor func?ionau din 3 in trei vagoane. Pe geamuri lipte hartii cu numerele de vagon.
Apropo... exist? o supersti?ie legat? de nr. 3? IR 1645 avea vag 1,2, 4,5,6,... cu grup? de Târgu Mure?
Na?ul mi-a spus de de vreo 2 ani nu mai este vagonul 3!
Interiorul vagoanelor obosit, se vedea urzeala ?es?turii scaunelor.
Parc? totul st? s? cad? de pe ?ine, nu este o persoana energica la conducere s? mâie institu?ia CFR.
CFR e ca o turm? f?r? st?pâni
Vagonele altor companii erau mai ingrijite.
In concluzie, e util trenul, voi mai c?l?tori, dar îmi voi reduce a?tept?riel, care mi-au fost ridicate la mari în?l?imi dup? 15 zile de c?l?torit cu diverse trenuiri prin A, DE....
Un drum scurt la Bucures?i, de la capital? (capitala Ardealului - Cluj).
Plecat cu IR1742, retur cu IR1645
Una dintre cele mai faine lucruri care func?ioneaza e biletul on-line. Pe lâng? 5% discount, e super ca nu mai trebuie consumat? hârtie pentru a tip?ri biletul.
La ambii na?i le-a ajuns s? le ar?t pe iPad PDF-ul biletului. (M-am speriat c? vrea s? scoat? perforatorul la iPad)
Dar....
La achizi?ie am c?utat o variant comod?, ?i astya o fost singura acceptabila pentru mine. Ceea ce m-a frapat e faptul c? la trenurile de zi spre/dinspre Bucure?ti nu sunt vagoane restaurant, ci numai la cele de sear?/noapte, IR 1672/IR 1671.
Nu m-am prins care e logica s? pun? crâ?me doar de noapte... Poate au ceva feti?e. Ziua astep?i s? ajungi la Bra?ov, s? fugi la tonetele de pe peron s?-?i iei ceva de-ale gurii.
Vagonul de dormit cred c? a avut revizia inventarului prin 1990... Obosit, zgâriat, nu se deschidea geamul, nu functiona maneta de reglare a temperaturii.
Pe urma, chiar dac? avea revizia de circulla?ie la zi, nu s-a ?inut cont de loc de confortul pasagerilor. E drep c? on-line mi-a dat ”cel mai bun loc” aflat pe boghiu, dar ceva garnitur? de cauciuc uzata r?u scâr?ia din toate puterile. Pe urm?, neputând regla temperatura, dup? ce inso?itorul a dat drumul la c?ldur?, s-a putut face sauna. Geamul avea manivela de ac?ionare rupt?.
Lan?ul cu care asigurai u?a la dorimitor era scurtat, tocmai ca s? nu-l po?i pune. Mai simplu il puteau demonta.
O paret din becurile de iluminatfunc?ionau, o parte nu.
O imagine foarte neîngrijit?, obosit?.
Toaleta de la cap?tul vagonului, avea prins colacul de WC cu piulite ?i ?uruburi tocmai pe partea pe care a?ezi c?rni?a! O fi ceva sado mai modern....
Chiuveta plin? de silicon sanitar, neîngrijit?...
Era un vagon modernizat de câ?iva ani.
Pe urma, conductorul mi-a spus c? de un an intarzie cu regularitate un ceas... De ce drk nu modifica mersul?
La retur.
Erau tot ceva vagoane modernizate, celebrele bou-vagon.
Aspectul neîngrijit (nu discut de bazarul din gara de Nord) ci de IR1645. Vagoanele murdare pe dinafar?. Tabelele electronice exterioare ale vagoanelor func?ionau din 3 in trei vagoane. Pe geamuri lipte hartii cu numerele de vagon.
Apropo... exist? o supersti?ie legat? de nr. 3? IR 1645 avea vag 1,2, 4,5,6,... cu grup? de Târgu Mure?
Na?ul mi-a spus de de vreo 2 ani nu mai este vagonul 3!
Interiorul vagoanelor obosit, se vedea urzeala ?es?turii scaunelor.
Parc? totul st? s? cad? de pe ?ine, nu este o persoana energica la conducere s? mâie institu?ia CFR.
CFR e ca o turm? f?r? st?pâni
Vagonele altor companii erau mai ingrijite.
In concluzie, e util trenul, voi mai c?l?tori, dar îmi voi reduce a?tept?riel, care mi-au fost ridicate la mari în?l?imi dup? 15 zile de c?l?torit cu diverse trenuiri prin A, DE....