In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Je, nu am folosit iarba asta mare decat in zonele cu multa apa si am mai "presarat" pe ici, pe colo, prin iarba mica sa nu fie uniforma - gazon cum spun unii.
Am modificat si eu putin un capat de linie Piko, in sensul ca i-am facut un pic de weathering si i-am pus un felinar. Felinarul este facut din alama, dimensiuni 4,5th_4,5th_4,5, foloseste un LED galben de 3 mm si are ca simbol o bucatica de hartie colorata cu marker-ul si "lacuita" cu un pic de BISON Plastic. Poze:
@cosmin78:
Cred ca cel mai bine se obtine cu un LED alb rece si o bucata de hartie deata cu var/vopsea pe una din parti. Eu am incercat si mi-a dat ceva destul de apropiat fata de albul prevazut in instructia de semnalizare
Cateva lamuriri, daca se poate, despre capatul/capetele de linie din statiile Basarb si Nord.
Sunt de provenienta CFR?
Cam din ce perioada dateaza?[/quote]
Dl. LDH, cu suguranta sunt C.F.R. pentru ca aproape in fiecare gara ne reabilitata se vad aceste modele de cap de linie (vezi gara C.F.R. ORAVITA ,Gara de Nord,Basarab,Giurgiu Oras, Gara Mangalia :floare: ,Gara Jilava :floare: , etc.).
Dce perioada dateaza: Pai de cand a fost facuta gara
N.B.: Garile cu floricica: nu sint sigur daca au acest model de opritoare.
Cam greu sa dateze de atunci. Gara de Nord, aia pe care vrei sa o faci la HO, arata altfel initial si avea mult mai putine linii. Nici macar acestea nu se sfarseau unde sunt acum opritoarele.
Si atunci:
1. ori cei care au facut opritoarele le-au construit in avans (vreo 60 de ani mai devreme in cazul Garii de Nord).
2. sau ne documentam putin. Vezi ce scriam pe pagina 1 a acestui post. Intre timp, nu am schimbat cele spuse (scrise).
La nivelul traversei, intre tampoane, ca in regulament, sau pe traversa, cum am vazut in multe cazuri...?
Intrebare valabila si pentru opritorul cu o traversa verticala, in regulament este agatat de traversa, iar in realitate am vazut destule asezate pe capatul traversei.
Salut Cosmin,
îmi place cum arat?? iluminat, ?i înierbarea e de mare efect! :aplauze:
Acuma, dac?? tot aduse?i vorba de varianta cu travers?? vertical??, poate î?i e de folos fotografia asta, din "zona mea" :
Dup?? cum arat?? ast??zi, am putea spune c?? e un opritor CF foarte "ecologic" . Dar ar putea fi în forma asta (felinar a?ezat deasupra traversei, nu ag???at) de cîteva decenii bune. în ce m??sur?? s-au respectat regulamentele ?i STAS-urile, nu am nicio idee - eu am aici doar STAS-ul din 1988 (4318-88 - "C??i ferate normale. Opritoare de cale ferat??"), unde în cazul opritorului vertical felinarul apare ag???at ...
în schimb, în acela?i normativ, pentru opritoarele cu travers?? orizontal?? (cu sau f??r?? tampoane), pozi?ia felinarului e deasupra traversei.
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.