Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Azi pe la 10 drezina era la trecerea de pe str.Moinesti blocata de o masina parcata in gabaritul cai.
Stie cineva ce repara?
Sau mai bine zis de ce repara?
 
Este probabil sa fie legat de 2 mari proiecte:
Incarcarea CET-ului local cu motorina via cisterne sau legat de proiectul de metrou din zona Dr Taberei

Eu cu drezina aceea dadeam peste masina respectiva. Punct. Stiam ca este o margine de siguranta la calea ferata.
 
Cred ca nu e vorba de vreo pregatire pt trafic, ci doar de recuperat ceva fier vechi.Prevestitorul de la Moinest o fost taiat, sunt curios daca semnalul de intrare (nefuctional de altfel) mai e in picioare...
 
Vedem c?? se taie...

în 14.03.2013 fiind în Bucure?ti, ?i pe la orele 12.40 bi?ni?a pe care o fac m-a dus la Dragonul Ro?u, am v??zut o garnitur?? de 15 vagoane de pasageri, preg??tite pentru t??iere. Garnitura venea dinspre Bucur Obor. Lumea de prin zon??, cunosc??toare zicea c?? garnitura merge la C???elu la t??iat.

într-adev??r unele vagoane nu mai aveau geamuri, unele nu mai aveau compartiment??ri, erau vai de mama lor. Era vagoane care au avut perioada lor de glorie de prin 1980 pana mai anii trecu?i.

Ceva poze surprinze cu telefon care îi de fi?e, dar nu îi de fotografiat.









E.
 
Au fost mai multe garnituri cu vagoane 19-50, 20-50, 39-50 si cateva IVE, cam 40-50 vagoane.
Au fost duse in zona Bucuresti Basarab. In zona ard vagoanele de la vedem pe la TV.

Pe mine m-a sunat un prieten, vineri in Bucuresti Nord erau 16 vagoane tip Y si aratau la fel ca in pozele tale.
 
Buna,

Inseamna ca nu mai au bani de conversii in Aee 19-83 si Bee 20-83 si ca soarta ultimelor Y/B de Görlitz nemodernizate este pecetluita...
 
Cele cca 10 dormitoare 60/70-50 care ani de zile au ruginit in curte la Atelierele Grivita au fost mutate de acolo. Cineva spunea ca au intrat pentru transformare in seria 83 (am ceva dubii in privinta asta), altcineva spunea ca au fost mutate tot in Basarab.
 
Buna,
Cineva spunea ca au intrat pentru transformare in seria 83 (am ceva dubii in privinta asta)

Dat fiind ca la seria 19/20-83 este vorba de un vagon salon la care dispunerea scaunelor nu mai are nimic de-a face cu cea a deschiderilor pe fetele laterale ale cutiei, este posibil, desi m-ar mira si pe mine. Lasand la o parte proprietarul vagoanelor (Gevaro, de acum doi ani filiala 100% a CFR Calatori), de ce ar casa 39-50 cu cutie similara cu 19-50 si s-ar obosi sa converteasca WL-uri care zac de mai bine de un deceniu?
 
Stiam ca in curte la Atelierele Grivita erau cca 14 dormitoare. Cred ca ne poate lamuri cineva care ajunge in zona Basarab.
Acolo va da si peste 8 vagoane 26-26.

Tot in curte la Ateliere mai este un dormitor tip AB33 in vopsirea DB Auto Zug.

@CRT
Acel cineva iti poate confirma ca in incinta Atelierelor Grivita, in zona unde este locomotiva cu abur se afla vagonul de dormit tip MU 71-31 014? Daca e asa am gasit vagonul care ne lipsea. Vagonul este vopsit albastru cu gri.
 
Buna,

Dupa fotografia din satelit, vagonul gri-albastru de care vorbeste Florin este un MU'73: are acoperis inalt, LüP 26400mm, usi pivotant-pliante cu treapta rabatabila si in partea opusa a cutiei sort spre treapta de manevra, 6 ferestre largi de 1400mm si una ingusta. MU'64 are alta forma a cutiei, sorturi, o fereastra in plus, etc.

Intrucam 71-31 013 si 015 erau inca in anul 2012 vopsite in rosu, vagonul din curte de la Grivita nu poate fi decat 014. Ar fi interesant daca colegul CRT ne-ar putea confirma aceasta ipoteza.

:lol:
 
interesantul a spus:
Vedem c?? se taie...

în 14.03.2013 fiind în Bucure?ti, ?i pe la orele 12.40 bi?ni?a pe care o fac m-a dus la Dragonul Ro?u, am v??zut o garnitur?? de 15 vagoane de pasageri, preg??tite pentru t??iere. Garnitura venea dinspre Bucur Obor. Lumea de prin zon??, cunosc??toare zicea c?? garnitura merge la C???elu la t??iat.

într-adev??r unele vagoane nu mai aveau geamuri, unele nu mai aveau compartiment??ri, erau vai de mama lor. Era vagoane care au avut perioada lor de glorie de prin 1980 pana mai anii trecu?i.

Ceva poze surprinze cu telefon care îi de fi?e, dar nu îi de fotografiat.

Salutare,


Garnitura a fost adusa de 41-0587-0 de la Obor la Nord si preluata de-acolo de 45-0379-3. Sunt sanse mari ca acelea sa fi luat ajuns la Brasov (sper ca la SIRV, nu la Remat), conform imaginilor de pe webcam-ul montat in Predeal si care are vedere la gara (Multumiri lui Marian Andrei si Gabriel Dumitriu de pe Metrouusor pentru informatii).

Am reusit sa obtin si numerele vagoanelor, urmeaza asa :

20-47 (614, 647, 659, 727+ unul neindentificabil)
20-57 (875)
19-50 (010)
20-50 (041, 048, 057, 095, 122, 179)
39-50 (015, 016, 026)

Ma distreaza totusi logica cu care se taie vagoane de maxim 30 ani dar lasam "cadavre de Malaxe" de 75-80 ani in functiune. Si nu suntem Cuba sa avem o scuza...
 
@Gam3
Daca vagonul respectiv mai e acolo o sa incerc sa aflu ce numar are.

Vagoanele la care se facea referire mai sus
http://www.youtube.com/watch?v=ns3RVN6xWHY
 
marti, undeva intre strehaia si severin cam pe la ora 19.00, am vazut un tren de calatori al CFR tras de ceva similar cu Siemens Eurosprinter ES64F4, de culoare alastru ciel, cam murdara ce-i drept. Locomotiva era singura la tractiune, insa am mai vazut-o si acum o saptamana tot prin regiune (in zona Filiasi) ca a doua locomotiva dupa o EA, tot la CFR calatori. Parca auzisem la un moment dat de utilizarea a 6 locomotive in parteneriat cu nu-stiu-cine pentru a nu mai schimba locomotiva la trecerea granitei , cred ca este una dintre ele.

in alta ordine de idei, pe linia tg jiu - carbunesti - filiasi am vazut la tractiune o EA de la GFR care avea "caroseria" EA-urilor exportate in fosta Yugoslavie..
 
Caroserie ? Nu vorbesti cumva de o anume schema de culori ? Eu stiu ca e o singura caroserie, poate difera farurile.