- 13 Mai 2008
- 668
- 8
- LOCATION
- Falticeni, Pascani, Bucuresti
Apropos de instala?ii feroviare, strungul face ?i el parte din... veriga transportului de pe calea ferat??, nu?
Cum se strunjeste roata de tren, Grivita Bucuresti (Wheel lathe) - ARHIVA<i></i>, [Iulie, 2009] <i></i>
Eram în a doua zi de practic?? la Revizia de Vagoane Grivi?a Bucure?ti. Am fost îndruma?i de profesorii coordonatori de la Facultatea de Transporturi s?? asist??m la explica?iile unui operator aparat strunjire ro?i de vagoane de c??l??tori, automotoare sau locomotive.
Iat?? câteva dintre opera?iile care se realizeaz?? atunci când un vagon sau locomotiv?? vine cu rotile la strunjit, un material video realizat în cadrul celor dou?? s??pt??mâni de practic?? de la Facultatea de Transporturi, Universitatea POLITEHNICA din Bucure?ti:
"Se ridic?? rolele auxiliare ca s?? nu fug?? în stânga în dreapta, dup?? care pleac?? la m??surat; se lipe?te un timbru pe fanta laserului din stânga care cite?te ambele diametre ?i care face prima m??sur??toare. Avem un tabel cu variante de grosimea si inaltimea buzei, qR; noi alegem varianta corecta, introducem in memorie, apoi dam START sa mergem la strunjit. Dupa ce se strunjeste, el revine pentru a fi curatat si apoi se da masuratoarea finala, dupa care se scoate rezultatul actiunii la imprimanta.
Mai este o osie etalon care se pune la cateva luni sa vedem daca mai e in parametri masina. Sunt mai multe feluri de prinderi, de exemplu unde avem generator, folosim un fel de prindere; la locomotive, la fel; la Sageata are cardan sau la LDH trebuie sa suspendam osia cealalta pe cricuri ca sa putem strunji; osiile sunt toate patru antrenate de acelasi ax cardanic."
V?? mul?umesc pentru aten?ie!
http://www.youtube.com/watch?v=-vFVjuidW8o
Cum se strunjeste roata de tren, Grivita Bucuresti (Wheel lathe) - ARHIVA<i></i>, [Iulie, 2009] <i></i>
Eram în a doua zi de practic?? la Revizia de Vagoane Grivi?a Bucure?ti. Am fost îndruma?i de profesorii coordonatori de la Facultatea de Transporturi s?? asist??m la explica?iile unui operator aparat strunjire ro?i de vagoane de c??l??tori, automotoare sau locomotive.
Iat?? câteva dintre opera?iile care se realizeaz?? atunci când un vagon sau locomotiv?? vine cu rotile la strunjit, un material video realizat în cadrul celor dou?? s??pt??mâni de practic?? de la Facultatea de Transporturi, Universitatea POLITEHNICA din Bucure?ti:
"Se ridic?? rolele auxiliare ca s?? nu fug?? în stânga în dreapta, dup?? care pleac?? la m??surat; se lipe?te un timbru pe fanta laserului din stânga care cite?te ambele diametre ?i care face prima m??sur??toare. Avem un tabel cu variante de grosimea si inaltimea buzei, qR; noi alegem varianta corecta, introducem in memorie, apoi dam START sa mergem la strunjit. Dupa ce se strunjeste, el revine pentru a fi curatat si apoi se da masuratoarea finala, dupa care se scoate rezultatul actiunii la imprimanta.
Mai este o osie etalon care se pune la cateva luni sa vedem daca mai e in parametri masina. Sunt mai multe feluri de prinderi, de exemplu unde avem generator, folosim un fel de prindere; la locomotive, la fel; la Sageata are cardan sau la LDH trebuie sa suspendam osia cealalta pe cricuri ca sa putem strunji; osiile sunt toate patru antrenate de acelasi ax cardanic."
V?? mul?umesc pentru aten?ie!
http://www.youtube.com/watch?v=-vFVjuidW8o