In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Anunturi gratuite , peste 4 milioane: anunturi imobiliare, anunturi auto, telefoane mobile, locuri de munca, apartamente de inchiriat, masini second hand, haine.
www.olx.ro
Oare o fi avand vreo poveste in spate? De obicei conversiile merg in sens invers, adica se converteste un model strain in CFR si nu o locomotiva romaneasca in ceva strain...
Nu o fi avut bani de un BR 103 Lufthansa airport express si a zis omul ca mai bine converteste 060 EA-ul, sau are vise umede ca o sa ajunga asa ceva la aeroportul Henri Coanda, dar sigur nu in aceasta viata.
Trebuie totusi sa recunosc ca arata bine EA-ul in aceasta schema de vopsire
"Lufthansa regional" nu a existat. A existat doar Lufthansa Airport Express, care avea pentru DB regim de TEE chiar si dupa disparitia celorlalte TEE-uri odata cu aparitia EC-urilor in 1987 iar pentru "barza" aka Lufthansa avea regim de zbor intern LH cu patru cifre in formatul 100x.
Privind flota, povestea e simpla. Mai intai au fost folosite cele trei 403-uri (a nu se confunda cu seria ICE 3, tot 403 de mai tarziu) care si-au primt prin schema asta de culori porecla "Donald Duck", apoi pe relatia spre Stuttgart o rama de trei vagoane nepresurizate trase de 111 049. Dupa ce s-a mers pe linia noua de mare viteza 111 049 a fost inlocuita de 103 101 si o rama de trei vagoane presurizate. Totul a durat din 1982 (trenul de Düsseldorf) pana la orarul de vara 1993 (cand s-au anulat amandoua).
In orice caz, o 060 EA in schema LHA e ceva inedit.
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.