Detalii locomotiva Fleiscmann

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

AdyAero

Well-Known Member
Trenulist
9 Septembrie 2008
591
367
42
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Uitandu-ma la poze si filme cu locomotive Fleischmann am vazut ca multe au sub sasiu o piesa metalice gen pioneza asezata cam pe la mijloc sau pe unul dintre boghiuri.

[img=https://youtu.be/Efio4hH8efI?t=509]View: https://youtu.be/Efio4hH8efI?t=509[/img]

Ma poate lamuri cineva ce rol are piesa respectiva? Faciliteaza conversia din DC in AC?
 
  • Like
Reac?ii: mpursu
Multumesc pentru raspunsuri!
Am vazut ciuperca asta de contact si la modele noi aparute la Fleischmann prin 2015-2016...
Banuiesc ca se poate demonta daca nu este nevoie de ea, cel putin asa am zarit printr-un prospect.
 
Da, se poate demonta.

Decizia luata a fost de a nu mai tine cont de ciuperca la constructiile noi (care oricum din 2019 apar pe H0 numai sub marca Roco) si de a o elimina progresiv la cele mai vechi atunci cand se fac modificari de matrita.
 
Contactul respectiv a
Multumesc pentru raspunsuri!
Am vazut ciuperca asta de contact si la modele noi aparute la Fleischmann prin 2015-2016...
Banuiesc ca se poate demonta daca nu este nevoie de ea, cel putin asa am zarit printr-un prospect.

Se demonteaz? u?or/greu, prin 2 metode. 1.Demontezi locomotiva toat? sau cât s? po?i avea acces la partea interioar? a pinului, unde este o ?aib? "frân?" ce fixeaz? "ciuperca"
2. Cu un cle?te cu f?lci drepte, cu grij? ?i responsabilitate, se for?eaz? piesa pân? iese. Nu recomand, nici celor mai experimenta?i, exist? riscul major de a zgâria/rupe ceva.
 
  • Like
Reac?ii: AdyAero
Asta e valabil numai la locomotivele mai vechi, Cosmin. La cele mai recente "ciuperca" era doar clipsata si se scotea foarte usor.