Am gasit, r??sfoind pozele de familie une interesanta.
Primul autobuz fabricat la Cluj, aflat în circula?ie în anii 1920. Fotografia e undeva de prin 1928-1929
??Ë?asiul este fabricat integral aici, motorul ?i cutia produc?ie Ford.
în anii 1930 au fost pân?? la 15 astfel de autobuze func?ionale.
în anii 1935 a fost ?i o linie Cluj-Targu Mures-Brasov.
P??durea Bog???ii era plin?? de bandi?i care atacau caru?ele, tr??surile dar de autobuze le-a fost fric?? s?? se apropie.
Firma a apartinut familiei pân?? în ââ??Âglorio?iiââ?? ani 1948. Proprietarul a murit dup?? ce a s??pat vreo 2 metri la canal.
în 1940 aurobuzele au fost rechizi?ionate de c??tre armata german?? ?i s-au pierdut undeva pe frontul de est. Dup?? r??zboi s-am mai fabricat 10 buc???i care au deservit ora?ul pân?? în anii 1955.
Mai am dou?? pl??cu?e de alama cu sigla produc??torului.
Atelierul se afla unde a fost primul sediul al Trainsylvania Railway Cluj - Cluj.
Primul autobuz fabricat la Cluj, aflat în circula?ie în anii 1920. Fotografia e undeva de prin 1928-1929
??Ë?asiul este fabricat integral aici, motorul ?i cutia produc?ie Ford.
în anii 1930 au fost pân?? la 15 astfel de autobuze func?ionale.
în anii 1935 a fost ?i o linie Cluj-Targu Mures-Brasov.
P??durea Bog???ii era plin?? de bandi?i care atacau caru?ele, tr??surile dar de autobuze le-a fost fric?? s?? se apropie.
Firma a apartinut familiei pân?? în ââ??Âglorio?iiââ?? ani 1948. Proprietarul a murit dup?? ce a s??pat vreo 2 metri la canal.
în 1940 aurobuzele au fost rechizi?ionate de c??tre armata german?? ?i s-au pierdut undeva pe frontul de est. Dup?? r??zboi s-am mai fabricat 10 buc???i care au deservit ora?ul pân?? în anii 1955.
Mai am dou?? pl??cu?e de alama cu sigla produc??torului.
Atelierul se afla unde a fost primul sediul al Trainsylvania Railway Cluj - Cluj.