Diorama modulara scara N

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
De la ultimul post s-au mai intamplat urmatoarele:
-balasat sina


-facut modulele pentru partea electrica


-realizat conexiunile electrice


Urmeaza o mica joaca cu toate modulele, dupa care va incepe o noua faza - scrisul de software pt microntrollerele folosite, cel mai important aspect fiind cel legat de comanda servomotoarelor, acum fiind comandate manual cu mana pe sub modul..
 
  • Like
Reac?ii: Michael
Automatizarea este de conceptie proprie , va permite monitorizarea trenurilor (BOD) si comanda macazurilor si semnalelor,oricum in momentul asta mai am mult de munca pana va fi functionala.
In principiu o sa fie un microcontroller mai puternic care va comunica pe RS485 cu alte microntrollere aflate pe module.Plus o parte de vizulizare si comanda in prima faza pe calculator, dupa care sper sa fac si un panou independent.
Cea ce nu va face va fi comanda efectiva a trenurilor in regim automat.
 
La multi ani!
Super arata diorama. :aplauze:
Multa munca si rabdare,dar merita tot timpul alocat.BRAVO!!!!
 
[BBvideo=560,315]https://youtu.be/MXtyvM4L5xo[/BBvideo]
[BBvideo=560,315]https://youtu.be/fyYB40t8Y34[/BBvideo]
 
  • Like
Reac?ii: Michael
Foarte fain. Vad ca pe la tine se incruciseaza un Eilzug cu un Personenzug :)

Ar trebui sa cauti numerele din N-Bahn Magazin cu compunerile autentice pentru epoca care te intereseaza: F-Züge, Eilzüge, Zugbildung mit Umbauwagen, Zugbildung mit Silberlingen, Zugbildung mit Postwagen si asa mai departe...
 
  • Like
Reac?ii: mpursu
@horia, deobicei garniturile le fac dupa poze. Nu-s 100% reale dar asta e.
Merci de sugestii o sa arunc un ochi in ceea ce mi-ai recomandat.

@florin, am mai lucrat la decor, este departe de a fi gata, 10 module din 12 au ceva decor dar mai este de detaliat.
 
Foarte fain.

Aici iti dai seama ca exista unele limitari ale sunetului la locomotive cu abur in model (si asta nu numai la scara N).

Avem bunaoara ditamai trenul cu vagoane de minereu sau carbune, peste o mie de tone, si cand franeaza nu auzim decat scartaitul usor al sabotilor locomotvei, in loc sa auzim sute de saboti...

Ar mai fi si problema cu "inchiderea regulatorului", care pana acum nu am vazut-o rezolvata corect decat la BR 52 Fleischmann cu sunet Zimo. Nici un mecanic nu opreste trenul franand cu regulatorul deschis. Inchide regulatorul (deci "bataile" pistoanelor se aud din ce in ce mai slab din lipsa de abur si candva dispar), lasa trenul sa "curga" la peron si opreste.