Catalin, sincer sa fiu, nu stiu. Executia elevatorului imi permite sa le elimin oricand, de altfel, ca sa le reproduc exact , ar fi fost nevoie de un cornier la scara pe care sa stea cele doua "antene", care sunt simple bucati de teava sau profil rotund, plin.
Pentru acoperis? Nu-i vad rostul, nu avea ce sa protejeze, motorul electric si termic sunt adapostite de ghereta, tamburul la fel, desi nici in aer liber nu o ducea prea rau, la cantitatea de vaselina cu care era uns.
Pentru iluminat?Ma indoiesc. Este un stalp alaturi, cu o lampa , alta lampa pe peretele opus liniei, langa usa, si deja era prea multa lumina. Eu imi aduc aminte de iluminatul din garile de pe linia Calafatului, cate o lampa anemica din loc in loc, in rest, intunericul dens din care crestea, din ce in ce mai mare, triunghiul de lumini al DA-ului.
Pana la o proba concreta, un martor ocular, o specificatie intr-o hartie oficiala, in cel mai fericit caz o imagine, nu putem decat sa presupunem...