Galerie

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut LDH daca se poate tu cam cit ai dat pe un decuplator nu de alta dar m-ai facut curios ca oricum nu am aflat cam cit este unul nou poate imi iau si eu unul :?:
 
LDH a spus:
manual

http://www.fleischmann.de/

macanic

http://www.fleischmann.de/

de pret...poate pe alta pagina, mai caut

Ambele link-uri arata pag. de start. Ma intereseaza si pe mine principiul decuplatoarelor. Are cineva poze ? Sau macar cum ii zice pe nemteste , sa stiu cum sa l gasesc pe link-u de mai sus ?
Am incercat eu ceva experiente cu electromagneti , da imi deraiaza vagoanele.
 
Entkupplungsgleis mit integriertem Elektroantrieb (electric)

6111.jpg



Entkupplungsgleis f??r Handbetrieb (manual)

6114.jpg
 
@LDH ,multumesc pentru poze
Se pare ca nu functioneaza asa cum am crezut. Cred ca astea merg si la cuple de plastic
Io am incercat numa la metalice. Deci mai sigur am incercat un tunel magnetic compus din doua bobine , in asa fel incat pe cuple sa am poli diferiti , deci sa se respinga
Da partea proasta e ca in vagoane exista balast metalic si imi ridica vagonu cu totu. Oricum , mai am idei . O sa mai testez in limita timpului liber disponibil
 
Alea americane se decupleaza lateral una fata de cealalta.
Acu am priceput si io ce rol are "batul"acela de la cupla , indreptat in jos. Deci carevasazica e pentru a fi impins de decuplator. Eu in experientele mele actionam numai la partea de sus.
Din pacate vagoanele trebuie decuplate la puncte fixe , deci intr-o gara e bine sa existe mai multe decuplatoare.
 
Cred ca imaginile de mai jos spun tot

Vagoanele cuplate deasupra decuplatorului

cuplatea.jpg


Se observa placa de decuplare in stare de repaos sub cuple

Vagoanele decuplate deasupra decuplatorului

decuplare.jpg


Intr-o gara sunt necesare decuplatoare mai ales daca ai de gand sa faci manevra si se monteaza de regula la depozite, rampe etc
Daca vrei sa schimbi locomotiva sunt necesare si la fiecare capat al liniilor principale
Numarul decuplatoarelor este in functie de ce vrei sa faci pe diorama
Am observat ca cei de la Marklin imping vagoanele la rampe pana in capul de linie si acolo decupleaza
Ei nu mai au probleme cu mecanismele montate intre linii. De cand cu digi au facut si cuple digi asa ca decuplarea poti s-o faci unde vrei fara sa fii restrictionat de decuplatoare ci de ... bani si cuplele digi.
 
Salut LDH super pozele cu functionarea decuplatorului (ai reusit sa faci poze super)cred ca o sa ma concentrez printre altele pe achizitionarea a cel putin 1 decuplator fie nou sau second hand .Apropo mai stii si alte saituri cu trenulete on line de la noi :?: sper ca RALLY sa nu se supere :oops:
 
Un filmulet simpatic cu trenuri americane : http://www.youtube.com/watch?v=_0m4Tw5vqt4&mode=related&search= , iar coloana sonora e tipica .
 
Salutare,
Iata ce am gasit in vitrina de la Agentia CFR Iasi;

















 






Ce tip de locomotiva este aceasta ??? :?: Dak doriti sa o vedeti in realitate faceti o calatorie pana la Iasi si uracati pe pasarele ! :wink:
 
@ LDH

Exact! :wink: . Ai dreptate! Am fost ieri la Petrosani si am facut pozele. As fi fotografiat si podul, insa nu am avut unde sa opresc fara sa incurc circulatia :)
 
Cu multa placere!
Da, voi mai face fotografii in locuri care sunt interesante ca inspiratie pentru diorame. Eu chiar mi-am propus sa imi exersez mana incercand sa fac o copie cat mai apropiata a garii Simeria, care e un important nod de cale ferata, iar pentru asta voi merge acolo sa fac cateva fotografii. De asemenea, voi calatori spre Arad luna aceasta si o buna parte din sosea este paralela cu calea ferata. Voi face si acolo fotografii cu poduri, tunele si alte clisee interesante.