Va salut
Se pare ca se pregateste demolarea completa a garii, clarire de calatori, turn de apa, magazie, tot! Asa stiu niste functionari oligofreni sa cinsteasca istoria: o inlocuiesc cu doua containere, unul sala de asteptare si altul WC.
Planurile:
Am pus pe alt forum citeva poze facute ieri 27 februarie. Copiez mesajul si aici:
Ieri, 27 februarie 2021 "am executat" o deplasare in gara Comana pentru a fotografia castelul de apa si magazia, aflate in pericol de demolare. E in proiect refacerea podului de la Gradistea si, nu inteleg din ce motiv, se extind cu lucrarile pina in statia Comana.
In afara de magazie si castelul de apa, vor sa demoleze inclusiv gara si sa construiasca una noua exact pe acelasi amplasament.
Nu va ginditi ca reconfigureaza liniile, vor fi chiar mai putine. E imposibil sa imi explic acest apetit imbecil pentru distrugere si pentru cheltuirea absolut inutila a banului public. Dupa cum vedeti, gara e intr-o stare acceptabila, chiar foarte buna in comparatie cu alte cladiri ce ar avea mai urgent nevoie de reparatii sau reconstructie.
Incepem cu o vedere de la peron, intii spre Bucuresti:
si pe urma spre Giurgiu:
In partea din fata a garii sint trei linii iar o a patra e in spate. Una din cele trei linii e complet ascunsa de vegetatie si se afla inspre balta din vest. Din cauza unor ciini vagabonzi si a familionului care ma astepta la masina, nu am mai mers si spre capete sa vad cum sint organizate macazurile. Ramine sa merg inca o data si atunci o sa pot face si schita liniilor.
Corpul cel nou al garii cred ca gazduieste echipamentele de centralizare electrodinamica. Va rog sa ma corectati daca gresesc.
De pe prispa corpului vechi:
Acum 16 ani cind am vizitat prima data aceasta gara, cadranul ceasului Paul Garnier de la biroul de miscare era in aceeasi stare. As putea spune ca e un lucru bun:
La aniversarea de 125 de ani s-a pus placa asta, la cea de 150 de ani s-a pus batista pe tambal:
Putin spre sud, spre Giurgiu, este turnul de apa, cu rezervor de fabricatie englezeasca, frate cu cel de la Giurgiu:
si magazia de marfuri:
Sa le cercetam mai in detaliu:
Acolo sus e placuta fabricantului; nu se vede prea bine:
Am pus aici poza cu cea din Giurgiu: "Eastwood Swingler &Co Victoria Iron Works Derby England"
Detaliu cu fereastra cu multe ochiuri de sticla:
Trecem mai departe la magazia de marfuri:
Magazia de marfuri are o platforma si in partea cealalta, estica, unde este linia a patra:
Linia aceasta continua catre nord pe la baza malului de pamint:
Trece prin spatele garii:
Si pe urma traverseaza soseaua:
Detaliu cu planurile pentru "modernizare". Castelul de apa nici nu apare in plan iar magazia pare a fi facuta din doua unitati. Hal de proiectanti, din cauza unora ca ei in doua locuri de pe Cimpina - Predeal sinele serpuiesc; au gresit ceva intre doua planse si constructorul le-a urmarit intocmai asa ca nu s-au nimerit capetele sinelor unde trebuia...
Se pare ca se pregateste demolarea completa a garii, clarire de calatori, turn de apa, magazie, tot! Asa stiu niste functionari oligofreni sa cinsteasca istoria: o inlocuiesc cu doua containere, unul sala de asteptare si altul WC.
Planurile:
Am pus pe alt forum citeva poze facute ieri 27 februarie. Copiez mesajul si aici:
Ieri, 27 februarie 2021 "am executat" o deplasare in gara Comana pentru a fotografia castelul de apa si magazia, aflate in pericol de demolare. E in proiect refacerea podului de la Gradistea si, nu inteleg din ce motiv, se extind cu lucrarile pina in statia Comana.
In afara de magazie si castelul de apa, vor sa demoleze inclusiv gara si sa construiasca una noua exact pe acelasi amplasament.
Nu va ginditi ca reconfigureaza liniile, vor fi chiar mai putine. E imposibil sa imi explic acest apetit imbecil pentru distrugere si pentru cheltuirea absolut inutila a banului public. Dupa cum vedeti, gara e intr-o stare acceptabila, chiar foarte buna in comparatie cu alte cladiri ce ar avea mai urgent nevoie de reparatii sau reconstructie.
Incepem cu o vedere de la peron, intii spre Bucuresti:
si pe urma spre Giurgiu:
In partea din fata a garii sint trei linii iar o a patra e in spate. Una din cele trei linii e complet ascunsa de vegetatie si se afla inspre balta din vest. Din cauza unor ciini vagabonzi si a familionului care ma astepta la masina, nu am mai mers si spre capete sa vad cum sint organizate macazurile. Ramine sa merg inca o data si atunci o sa pot face si schita liniilor.
Corpul cel nou al garii cred ca gazduieste echipamentele de centralizare electrodinamica. Va rog sa ma corectati daca gresesc.
De pe prispa corpului vechi:
Acum 16 ani cind am vizitat prima data aceasta gara, cadranul ceasului Paul Garnier de la biroul de miscare era in aceeasi stare. As putea spune ca e un lucru bun:
La aniversarea de 125 de ani s-a pus placa asta, la cea de 150 de ani s-a pus batista pe tambal:
Putin spre sud, spre Giurgiu, este turnul de apa, cu rezervor de fabricatie englezeasca, frate cu cel de la Giurgiu:
si magazia de marfuri:
Sa le cercetam mai in detaliu:
Acolo sus e placuta fabricantului; nu se vede prea bine:
Am pus aici poza cu cea din Giurgiu: "Eastwood Swingler &Co Victoria Iron Works Derby England"
Detaliu cu fereastra cu multe ochiuri de sticla:
Trecem mai departe la magazia de marfuri:
Magazia de marfuri are o platforma si in partea cealalta, estica, unde este linia a patra:
Linia aceasta continua catre nord pe la baza malului de pamint:
Trece prin spatele garii:
Si pe urma traverseaza soseaua:
Detaliu cu planurile pentru "modernizare". Castelul de apa nici nu apare in plan iar magazia pare a fi facuta din doua unitati. Hal de proiectanti, din cauza unora ca ei in doua locuri de pe Cimpina - Predeal sinele serpuiesc; au gresit ceva intre doua planse si constructorul le-a urmarit intocmai asa ca nu s-au nimerit capetele sinelor unde trebuia...