Intr-o zi am vazut o locomotiva cu tampoane diferite, ieri eriam pe peronul garei si am pozat o pe locomotiva electrica anul fabricatiei.Mai tirziu, dupa s-a miscat prin gara, a trecut pe linga mine cu partea opusa si cind colo anul fabricatie mai mare cu 7 ani!
Ce ar mai urma?
__________________
Apoi am vazut fum iesind din zona locomotivei personalului de Tirgu Jiu, am crezut ca deja a aparut un hibrid intre electrica cu pantograf si diesel, dar era vagonul laborator de masurat calea care se incalzea cu soba atasat dupa locomotiva.
Daca ala are soba, incalzirea electrica functiona la celelalte vagoane???
__________________
Legat de acceleratul de Sighetul Marmatiei, am calatorit de multe ori cu el pina la Napoca, si mai rar pina la Sighet, dupa cum am mai spus pe undeva si am constatat urmatoarele:
- de la Arad la Simeria a patrulat politia TF care mi-a si atras atentia sa fiu vigilent in continuare.
- in Simeria a urcat un vinzator ambulant care a fost ,,inlocuit" la Teius de altul pina la Cimpia Turzii inlocuit cu altul de la Dej la Beclean pe Somes schimbat si acesta de o femeie de la Salva pina la Sighet. (o fi zone de interes si pe trenurile astea 8))
- mizeria o fac calatorii care beau la greu si consuma seminte sau alte produse aruncind totul pe jos e chiar un fel de ,,mindrie" sa te rupi in figuri, cred ca din cauza ca nu au masini ca aia plecati afara
- nu exista urma de civilizatie, m-am intors cu acceleratul din Sighet si imediat dupa plecare a aparut ,,barul" ambulant calatori murdari si betivi , deja la Valea Viseului era mizerie in tren desi plecase din statia de indrumare curat.
Orice vagoane ar fi ar avea aceeasi soarta.Aceeasi situatie se aplica si trenurilor de Iasi precum si acceleratului de Bucuresti, incepind cu Rosiori Nord de unde trenul devine unul de navetisti si precupeti care merg in capitala.
Un tren curat am prins pe ruta Gheorghieni-Timisoara Nord pe vremea cind circula acceleratul Galati -Timisoara, observind o diferenta intre vagoanele de la Galati si grupa de la Iasi.