Locomotive romanesti exportate

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Aerul este aspirat prin fantele respective,trece prin racitor cu apa cu circuit separat sau comun cu al motorului diesel( nu cunosc exact care e folosita, pentru ca se dau amandoua posibilitatile in prospectul care il am) si este introdus sub presiune prin doua circuite de aer comune, cat unul pentru fiecare linie de cilindri :idea:
 
16.01.2011 - Bremen
LDH 125- 427

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?4,5210522,
 
Intervin si eu ca incepatorul cu o rugaminte.
S-a vorbit mai inainte de locomotive produse de Faur (foste 23 august) si exportate. Daca tin minte bine, era pe la 1978, se produceau locomotive ce se exportau in RFG de atunci (s-ar putea sa fie DR Baureihe 119 sau ceva similar ca forma). Un inginer care ne insotea in vizita uzinei ne-a spus ca locomotivele nu erau conceptie romaneasca si ca germanilor le convenea sa le producem noi pentru ca seria redusa nu justifica o organizare completa de productie, in special la cutia locomotivei. Noi, romanii, le produceam si scoteam o cutie ca lumea fara pregatirea de fabricatie tipic germana si, conform naravului, le vindeam sub pret: o stiu tot de la respectivul inginer.
Rugaminte: exista documentatie, fotografii, informatii suplimentare despre acele locomotive? Cand am avansat tipul DR Baureihe 119 posibil ca m-am hazardat si-mi cer scuze: o fi poate alt tip. Tin minte locomotivele pentru ca erau vopsite rosu in totalitate (in Romania de atunci nu gaseai asa ceva), postul de conducere era foarte inalt plasat fata de 060-DA, iar partea superioara avea forma trapezoidala in vedere frontala. De la o vreme mi-am amintit de acele locomotive si nu am fost in masura sa gasesc informatii. Vreun veteran de la fostele 23 August poate stie mai multe.
Multumesc!