Noutati 2022

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Ar putea sa scoata minim un set de decaluri pentru fiecare vagon si sa le trimita la magazinele care au achizitionat aceste seturi sau sa le vanda la preturi modice, 2-3 euro un set, doritorii sa le poata corecta.

Pentru asta ar trebui sa existe atat interes cat si un minim de presiune din partea pietei, si in ceea-ce priveste firma Tillig sunt deosebit de sceptic.
 
Costurile de corectare a unui model de orice natura sunt foarte mari.
Prima solutie, sa zicem ca Tillig face recal, cum se intampla in industria auto. Asta inseamna sa adune sute de bucati de la clienti sau din magazinele on-line si sa aplice decaluri in fabrica sau sa le retampografieze. Costurile... nu stiu, undeva pe la 15-20 euro/model sau chiar mai mult, fiind vorba de transporturi internationale, demontarea vagoanelor, matrita noua pentru tampografie (daca nu pot folosi una existenta). Scump, 20-30% din valoarea modelului.
A doua solutie, sa zicem ca pune la dispozita magazinelor care au vandut acest model decalurile sa le trimita clientilor. Nu stiu cati vor reusi sa le aplice corect. Cel mai OK ar fi sa le aplice magazinele care au si atelier de service.
A treia solutie, sa dea un voucher de X euro celor care au achizitionat acest model, voucher pentru achizita de alte produse Tillig.

Acum pe clientul care a platit pretul intreg pe model nu ar trebui sa il intereseze aceste costuri pentru ca nu este vina lui ca a cumparat un model incorect, dar sunt convins ca nici Tillig nu o sa propuna o slutie de corectare a vagonului deoarece sunt costuri mari.
Colectionarul care a cumparat insa acest model a facut acest lucru pentru ca nu are alternativa sau a sperat ca in poza apare un model de preproductie, incomplet. Ceilalti care au cumparat acest model doar ca sa isi umple colectia cred ca nici nu au observat eroarea.
 
Da, insa se aplica cu succes de ani de zile si care nu are nici o sansa de schimbare atata vreme cat anumite persoane lucreaza in respectiva firma.
 
În acest caz 1000 de vorbe nu fac 2 bani. E foarte clar (mi s-a transmis c? tovara?ii de la Tillig nu comunic? prea bine ;-) ) c? protestele orice fel vor avea efectul frec?iei la picior de lemn. Ce se poate face pe viitor totu?i: personal achizi?ionez modelele via website-uri/magazine online din România, prin urmare ROG de?in?torii de astfel de site-uri/magazine online s? se asigure c? înainte ca astfel de mizerii s? ajung? la vanzare, acestea s? nu ajung? la ei în stoc. ?i dac? au apucat s? nu le pl?teasc?, s? le dea retur. S? vând? Tillig ciusete la ei în pia?a aia important?. Ca s? nu apar? diverse comentarii: am v?zut pozele cu modelul înainte de achizi?ie ?i nu ?tiu de ce naiba am tot crezut c? e o chestie prezentat? înainte de produc?ia de serie. Mai ales c? nu prea eram edificat cu boghiurile. De pe um?rul stâng mi se spunea c? va fi corect? cu atât mai mult cu cât Tillig nu este la prima cu?eta CFR. Mda, trebuia s? înv?? din cazul 060DA. Dar gata: nu mai sar cu bolt? înainte s? m? asigur 100% de ce cump?r. Chiar dac? poate voi rata unele modele...
 
  • Like
Reac?ii: AdyAero