Problema cu BucureÂ?ti-Giurgiu este c?, în afar? de scurtarea timpilor de mers pentru interna?žionale (Â?i sc?derea tarifului biletului, c? doar e distan?ž? mai mic? aÂ?a), linia respectiv? nu prea ar aduce niciun beneficiu CFR-ului. Trenurile personale (când era podul) musteau de baltiÂ?ti, de se ajunsese la 2 perechi pe zi. Acum, speculan?žii cu dubele au anihilat total ruta, pre?žul unui bilet s?rind de 10 RON (ce-i drept, ajungi în maxim o or?), ceea ce m? face s? cred c? posibilele trenuri tot de blatiÂ?ti ar fi folosite, eventual Â?i de vreo câ?živa angaja?ži ai CFR-ului.
C? tot vorbeam de interna?žionale, pentru a ajunge din Buc. Nord pe linia de Giurgiu, acestea trebuiau s? ocoleasc? pe Centura de Vest a BucureÂ?tiului... linie unde acum, angaja?žii CFR las? barierele cu 10 minute înainte s? treac? trenul (de fapt, vreo 9 minute se chinuie s? opreasc? maÂ?inile care vor s? intre pe Centur?)... mai mult ca sigur c? miniÂ?trii noÂ?tri se vor gândi la traficul auto, în care circul? Â?i jipanele lor Â?i ale apropia?žilor Â?i vor tergiversa cât mai mult timp posibil deschiderea podului de la Gr?diÂ?tea. Personal, nu cred c? va mai trece un tren pe acolo cel pu?žin 10 ani de-acum înainte.