RO-LA

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
in 2005 si 2006,mergeam saptamanal cu trenul pe ruta Glogovat-Wels,si retur,si de cateva ori de la Szeged.
plecare din glogovat la 23,00 si sosire Wels-18,00
in 2005 vagonul romanesc era nou si foarte dotat,dar in doua luni au inceput sa dispara anumite dotari.
vagoanele din Szeged erau foarte jegoase.
 
interesantul a spus:
Dar daca calculezi cum trebuie, adica incepand cu adaugarea costurilor cu anvelopele (una buna este pe la 2.000 lei, iar un tir are cam 12-16 bucati), uzura masinii, costurile cu mentenanta, pauzele obligatorii de odihna a lu nea soferu, riscul de accidente, cheltuielilel cu inlocuirea masinii, etc... ajungi sa vezi ca de fapt trenu e mult mai ieftin.

Da, îns?? transportatorii no?tri nu prea ?in cont... nici de timpul de odihn??, nici de roviniet??, nici de ITP ?i mai fac ?i evaziune fiscal??, ca s?? nu mai vorbim de modul în care ?ofeaz?? mul?i a?a-zi?i profesioni?ti, ??ia pentru care ma?ina mic?? e doar un obstacol care trebuie ocolit - preferabil prin t??ierea curbei pe linia continu?? - iar bicicleta doar un jalon care poate fi ?i lovit la nevoie, c?? nu vine dup?? tine s?? te blocheze în urm??toarea intersec?ie ca s??-?i cear?? socoteal?? (grav e c?? problemele astea apar ?i la transportul de persoane). Prin urmare, pân?? nu vor fi obliga?i s?? respecte legisla?ia rutier??, nu se vor urca pe tren de bun?? voie.
 
Stiti cumva vreo serie de vagoane la scara H0 ce pot fi convertite in RO-LA care au apartinut CFR ?

Ceea ce am gasit eu momentan ar fi seria fleischman 925270 care sunt Saadkms apartinand OBB. Vagoanele au fost prezentate aici

http://www.kleinbahnsammler.at/wbb2/index.php?page=Thread&threadID=10965

dar nu prea seamana cu ce a avut cfr-ul.