Sfaturi pentru revizia unei locomotive H0

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Prognosis

Well-Known Member
Trenulist
21 Iulie 2007
1.345
1
Slobozia
trenulete.info
WEBSITE
http://trenulete.info/
LOCATION
Slobozia
YOUTUBE
Prognosis
Sfaturi pentru revizia unei locomotive H0

Film cu modalitatea de efectuare a unei revizii si curatenii de intretinere la o locomotiva Roco Br 218 cu decodor digital incorporat!

http://www.youtube.com/watch?v=fIxTrSplKes&feature=player_embedded
 
...nu inteleg de ce este necesara curatarea colectorului cu hartie abraziva. Lamelele colectoare au suprafata "oglinda" si sunt tratate chimic impotriva coroziunii. Prin curatarea cu hartie abraziva se face mai mult rau decat bine (parerea mea). Curatarea cu o scobitoare si cu alcool izopropilic este mai mult decat suficienta.
 
Utilizarea unui ?mirghel, în cazul acesta cât mai fin, nu face r??u colectorului. Se cur????? dar se ?i uniformizeaz?? suprafa?a de contact. în fond acesta este ?i scopul, un contact cât mai bun între colector ?i periile colectoare. Ideea este s?? men?ii aceea?i presiune pe timpul cur?????rii, nu foarte ap??sat ?i o perioad?? scurt?? de timp având în vedere c?? motora?ul este destul de mic. începând cu motoarele ceva mai mari indicat este ca rotorul s?? fie montat pe un strung ?i rectificat colectorul cu o sutime sau cât este necesar. Bine, nu se cur????? colectorul des, decât atunci când este necesar, adic?? dup?? ?tergerea cu alcool dac?? sunt observate san?uri sau urme ale periilor colectoare pe colector atunci este recomandat utilizarea unui smirghel.
Filmule?ul mi-a pl??cut, mai ales ideea cu întoarcerea locomotivei invers ?i alimentarea unui boghiu pentru cur???area ro?ilor. Mie nu mi-a trecut prin cap chestia asta.