Statii verzi la RATB?

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

PDI

Well-Known Member
Trenulist
27 Februarie 2016
896
2
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Se pare ca cei de la RATB sunt ecologisti convinsi, d'aia multe statii arata asa:

Drumul Taberei, statia Vasile Milea



...aici se pot da cotele apelor...



Si mai apropiata de natura, statia Caraiman (calea Grivitei)



...asteptam primavara si primele flori....



Imaginile de mai sus au fost luate la inceputul lui mai 2010. Intre timp o mana criminala, a unui neiubitor de natura, a indraznit sa strice peisajul ...



Pe aici, pe unde poate cineva cu un carucior de copil sa treaca?



A suivre!


PDI
 
Spre comparatie cu imaginile precedente, o statie din Sfantu Gheorghe / Covasna




....alta cultura,....alta civilizatie....


PDI
 
???ži totu?i, cei din Sfântu Gheorghe se plimb?? (?i) cu autobuze Dac 112 UDM produse înainte de 1987 (cu semnalizatoare pe col? ?i u?i de aluminiu - nu cred c?? mai sunt prin alte p??r?i)... numai când trec eu pe acolo prind numai Ikarusuri :(, precum acesta, de pe stfp. Dau o bere (la 2l) cui îmi poate furniza poze mai detaliate cu el (dac?? mai are cutia de viteze automat??, dac?? are cilindrii u?ilor deasupra u?ilor sau pe podea, dac?? interiorul e original) pân?? ajung eu la el:
cv_02_ukh_428.jpg


Revenind la sta?iile RATB... acele ad??posturi au rol exclusiv publicitar, sunt puse ca urmare a unui contract între o firm?? de publicitate ?i Prim??ria General??.
Noroaiele din sta?ii fac parte din via?a noastr??, zilnic ne murd??rim pantofii ?i se stropim pantalonii prin ele... nu cred c?? cineva ar suporta ca ele s?? dispar??, nu? :D La fel de noroioas?? e ?i urm??toarea sta?ie de pe Bd. Vasile Milea, adic?? Bd. Timi?oara... numai c?? în aia nu prea opre?te nimic, autobuzele opresc unde le prinde blocajul, apoi ajung în dreptul sta?iei ?i nu mai deschid u?ile, ba chiar unele autobuze vin deja pe banda a 2a ?i nu mai deschid u?ile (ceea ce a constituit ?i obiectul unei reclama?ii, cu clasicul r??spuns ,,conduc??torului auto i-a fost trecut incidentul în fi?a personal?? ?i to?i ?oferii linie 139 au fost reinstrui?i cu privire la oprirea în sta?ii").

L??sând gluma la o parte, nu cred c?? RATB d?? 2 bani pe ecologie... parcul de tramvaie a tot sc??zut (în afar?? de V2A ?i V3A - înlocuite 1:1 cu V3A-uri noi ?i de câteva T4R înlocuite 2:1 cu V2A-T)... s-au casat Rathgeberurile, s-au vândut la McDee Duewagurile, s-au casat 150 de Ep/V3A cu remorc??... NU s-a pus nimic în loc. Chiar ?i la troleibuze, de?i s-au luat 100 de unit???i de 12m, capacitatea lor de transport e mai mic?? decât a celor aprox. 80 de troleibuze vechi casate (din care vreo 30 erau articulate). în schimb, avem 1000 de Citaro care de-abia merg ?i se caseaz?? în disperare autobuze, ca s?? dispar?? toat?? cre?terea de parc ?i aici, c?? doar exist?? taxi, iar în viitor RATB va putea spune ,,nu avem ma?ini destule" pentru ca maxi-taxi?tii s?? reintre în for??? pe pia???.
Apropo de autobuze ?i de ecologie, RATB a testat anul trecut un autobuz Solaris Urbino 18 Hybrid (poze îN ACEST LINK). Nici m??car nu s-a luat în calcul achizi?ionarea de asemenea vehicule, din urm??toarele motive:
- nu sunt Mercedes
- sunt articulate ?i încurc?? traficul (asta e explica?ia oficial??, neoficial sindicatele se tem c?? autobuze mai mari = autobuze mai pu?ine, implicit ?oferi mai pu?ini)
- Solarisul nu a vrut s?? ,,cotizeze" la niciuna din licita?iile de vehicule organizate la Bucure?ti (nici la cele pentru autobuze, nici la cea de troleibuze).
 
Ce-i drept, in mega traficul din bucuresti nu stiu cat de bine ar merge un articulat, pentru ca la noi cuvantul cheie este "sa te strecori". Insa asa cum am mers pe niste linii de troleibuz ca sardelele, acolo clar un de asta ar fi minunat, macar creste cu macar 50% capacitatea de transport per autobuz.
Interesant e ce au facut brazilienii(?) - oricum sigur cineva din america de sud, si anume benzi speciale pentru autobuze. Voiau si ai nostri dar hai sa fim seriosi, cand ai bulevarde cu cate 4 benzi pe sens faci imediat o banda de autobuz. Dar la noi unde a treia banda e deja lux, unde pana mea mai faci banda de ratb? Pe singura banda existenta (ca prima binenteles e ocupata de masini).
 
Ma bucur sa vad ca orasele din tara, fie ele mai mici, mai invechite sub unele aspecte si poate mai plictisitoare, nu sunt atat de imputite precum Bucurestiul. Si cand spun imputit ma refer in primul rand la locuitorii sai, ciori, needucati, snobi, alte primate si in al doilea rand la altele. Asa ma ia cate o scarba cand vin din provincie, de oriunde, ca tot bat tara asta. Si cand intru in minunatul Bucuresti imi vine sa vomit. :-x
 
Endo_ro a spus:
Ma bucur sa vad ca orasele din tara, fie ele mai mici, mai invechite sub unele aspecte si poate mai plictisitoare, nu sunt atat de imputite precum Bucurestiul. Si cand spun imputit ma refer in primul rand la locuitorii sai, ciori, needucati, snobi, alte primate si in al doilea rand la altele. Asa ma ia cate o scarba cand vin din provincie, de oriunde, ca tot bat tara asta. Si cand intru in minunatul Bucuresti imi vine sa vomit. :-x

Mam??????, credeam c?? Hitler e mort. M-am în?elat.

----
@macleod: Pân?? în 2007 au circulat troleibuze articulate pe liniile 76 ?i 97... pe 76 chiar erau str??zi cu o band?? pe sens (pardon, 1/2 de band??, c?? se mai ?i parca) f??r?? probleme la 2 minute la ore de vârf... dup?? aia s-au îlocuit cu scurte la interval de 3 minute (!) c?? nu aveau cu ce... iar azi se circul?? la vreo 5 minute, iar lumea s-a obi?nuit cu mersul pe jos :lol: , c?? nu-i chip s?? te apropii de vreun vehicul, nu mai zic de aglomera?ia de vehicule de la cap de linie. P??i preferam articulatele, chiar dac?? erau vechi.
Revenind la autobuzul articulat testat de RATB, s-a demonstrat c?? nu încurc?? nimic, ba chiar face semicursa mai repede decât un autobuz scurt (normal, e mai înc??p??tor ?i are 4 u?i, deci st?? mai pu?in în sta?ii) pe linia 381. Dar, dup?? cum ziceam, nu e Citaro, deci nu are ce c??uta la RATB.
 
Ce idioti mai sunt si pe la RATB-ul ala ? Daca e ceva spre binele calatorilor prefera sa nu se implice ? Nu inteleg. Mi se pare mie sau transportul in comun se defavorizeaza in cel mai aglomerat oras din romania ?
 
Cam asa arata un "mers de troleibuz" in Budapesta

http://www.bkv.hu/english/troli/70.pdf

In statie e afisat un tabel similar, fiind marcata pe lista statia in care te afli. Poate ca e pentru extraterestri , sa nu se rataceasca... adica sa confunde iar Budapest cu Bukarest! :twisted:

PDI
 
@ sograd_2003
RATB-ul nu vrea decit banii nostrii, restul nu conteaza pentru sefii RATB.

@ PDI
Si pe la noi au fost tabele cu mers-ul autobuzelor, trolebuzelor sau tramvaielor, doar ca mai mult de 1 - 2 saptamini nu au rezistat la locul lor, ce sa ii faci astia sunt oamenii nostrii. :(
 
Cum naibii s?? reziste, când erau lipite cu o fâ?ie de scotch direct pe stâlp ori pe ceva panou publicitar din sta?ie? Nu mai zic c?? aveau doar orele de trecere din week-end, de parc?? în restul zilelor nu se circul??.
Mai demult, am solicitat RATB s?? respecte legea 92/2007 ?i, mai ales, Ordinul 972/2007 al Ministerului Transporturilor (publicat in Monitorul Oficial al Romaniei , Partea I, Nr. 807/27.XI.2007), Anexa 1, Sectiunea a 4-a, art. 31: ,,Operatorii de transport/transportatorii autorizati vor efectua serviciul de transport public local de persoane prin curse regulate cu respectarea urmatoarelor obligatii: [...] alin. 5. in statiile din programul de circulatie, sa asigure afisarea traseului, a intervalului de succedare a curselor, precum si a hartilor simplificate cu indicarea traseelor si statiilor pentru informarea publicului calatorââ??
Bineîn?eles, mi s-a r??spuns elegant c?? ei au avut ideea asta de mult (!) da' sunt prea multe sta?ii, prea greu de f??cut ?.a.m.d. ?i c?? programele (m?? rog, intervalele de succedare) le v??d pe site. într-adev??r, la 11 noaptea în fa?a G??rii de Nord, dup?? ce 635-ul de la ultima curs?? trece cu 40 de minute avans (c?? doar e ultima curs??) ?i opre?te cu 50 m înainte de sta?ie doar de form?? (dup?? aia nu a mai oprit), tot ce trebuia s?? fac era s?? m?? uit pe site-ul lor s?? v??d ce mai vine. Cum nu mi-a dat mama natur?? nici laptop, nici m??car smartphone, am mai stat 30 de minute pân?? m-am prins c?? ??la era ultimul 635 (nu c?? ar mai fi trecut ceva spre Drumul Taberei în intervalul ??la) ?i a trebuit s?? m?? resemnez cu ultimul 105.