Tren de pelerinaj

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Buna,
Nu am stiut. Cum vine la bucuresti ? Cu ceva calatori ? Vine constant?

Asa cum spune si catalin, acum cateva luni te mirai de ce vin locomotivele TRAXX ale MAV-TRAKCIO pana la Bucuresti si intrebai "de ce, nu mai avem destule locomotive?" :D

Schema aleasa pentru locomotiva jubiliara "Matei Corvin" mi se pare foarte decenta, mai decenta decat "11-le de aur" (locomotiva jubiliara seria 470 - Siemens ES 64 U2 - pentru echipa nationala de fotbal maghiara din 1956).

MAV continua astfel o traditie inceputa (la fel si la GySEV) acum cativa ani cu teme necomerciale si doar culturale, istorice si politice, preluata de la ÖBB. Au existat astfel locomotive "Liszt", "Sisi, imparateasa a Austriei si regina a Ungariei" (corect cu un singur "s"), "Szechenyi Istvan", etc. Mi-as dori sa vad asa ceva candva si pe o locomotiva a CFR. Pe cand un EA "Vlad Tepes" sau un EC "Carol I"?
 
Horia, exclus la noi asa ceva. La ce gandire obtuza, fixista sau cum vrei sa-i spui va ramane doar un vis.
 
Buna Florin,

Nu au fost in stare nici macar sa faca locomotive "comerciale", desi asta ar fi o sursa de venit.

Adevarul e ca pe undeva e vorba si de politica operatorului de cale ferata.

In Elvetia pentru locomotivele Re 460 (singurele care sunt toate "date libere" pentru reclame) este voie sa fie peliculate maxim 70% din parc concomitent, din care maxim 50% cu motive comerciale

In Austria sunt actiuni spontane, in proportie de 50% comercial si 50% cultural/istoric.

In Germania locomotivele cu reclame comerciale sunt cazuri izolate (doar cateva 101, 120.1, 185.2 si 152), in schimb exista o gramada cu reclama proprie DB Bahn, DB Regio sau a diferitelor Land-uri si reclame cultural/istorice.

In Ungaria elementul politic este important, cele mai multe locomotive peliculate sunt cu motive culturale sau istorice, insa in general in spatele actiunilor este un sponsor.

In Romania sunt peliculate de diferitii spray-eri care s-au aciuit prin depouri... :twisted:
 
chiar mergand astazi pina la bunici la Lugoj cu trenul, ma intrebam oare cit costa o "imbracare"/colantare a unei locomotive?
 
Buna,

Cam 20000ââ??Â?, in functie de complexitatea locomotivei. E mai greu sa imbraci una cu multe colturi ca un Taurus.
 
http://adevarul.ro/locale/timisoara/timisoara-1_5183aece053c7dd83f6d00d2/index.html
 
Locomotiva este echipata cu film de protectie anti-graffitti, asa ca nu are de ce sa se teama de "artsti", fie ei valahi autohtoni sau maghiari :D
 
Si vagoanele MAV sint cu vopsea antigrafiti. Asa scrie pe ele.
 
Este unul dintre putinele trenuri persoane in circulati in Romania care are in compunere 12 vagoane. L-am ratat la fotografiat vineri, iar azi nu mai trece prin Cluj. Poate alti colegi de forum vor fi/vor fi fost mai pe faza.
 
Expresul Szekely Gyors a avut 16 vagoane.
LDE2100EGM:57634 a spus:
Szekely Gyors time :biggrin:


Szekely Gyors / Rapidul Secuiesc by LDE2100EGM, on Flickr
de pe http://pisti91.myfreeforum.org/index.php

clik pe poza pentru rezolutie mare

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=llBRnbEB3gw&feature=player_embedded

De la Cluj a plecat numai cu Traxx-ul.
 
Mama ce de vagoane! plus electrica Traxx...nici nu ma mir ca in frunte erau cele doua diesele. In privinta Traxx-ului MAV, arata bine, imi place ce au facut baietii. Respect
 
Am gasit pe youtube

In Cluj Napoca

http://www.youtube.com/watch?v=VDLQDgsxHlQ
Eu nu am vazut veci tren CFR sa iasa asa din Cluj ,nici pe directa si aici pleaca de la linia 1 pe macaze si dkw-uri gramada

In Dej
http://www.youtube.com/watch?v=BydLbNndVxM