in prima poza,pe soclul podului, sunt niste inele concentrice,5 la numar,pe fiecare inel calca o lamela.in mijlocul podului se vad lamelele,grupate cate 3,cele pentru motorul turnantei si cate 2,ceva mai distantate,acestea fiind pentru sine.in orice sens s-ar invarti,sinele podului sunt alimentate fara intrerupere,lamelele asigurand un contact continuu.insa,dupa o rotatie la 180??Â?, sinele podului se afla cu polaritatea inversa fata de liniile de acces la turnanta.de aici solutia cu un modul pentru scurt-circuit, precum cele folosite la bucle de intoarcere.andrei a ales solutia comutatorului...
turnanta Flm permite culegerea curentului si prin niste lamele aflate la capatul podului (nu sunt vizibile in poze) ,ce asigura contactul intre sinele de intrare pe pod si cele de pe pod.insa aceasta solutie nu este prea grozava,pentru ca atunci cand podul se roteste (aceste lamele nu sunt in contact cu sinele intrarilor,contactul fiind posibil in momentul in care podul se opreste la o intrare) locomotivele cu functiile de sunet,fum si lumini activate nu vor mai avea curent.
o solutie (des folosita la turnante home-made) pentru a avea sinele sub tensiune este folosirea unei perechi de mufe jack,una fixa si cealalta pe pod (de fapt sub pod,fixata in centrul acestuia) ,astfel podul se roteste iar mufele asigura un contact permanent.