Un motiv de suparare dupa vizita baietilor de la Trans Rail

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Stare
Nu este deschis pentru r?spunsuri viitoare.

Florin-Dej

Well-Known Member
7 Mai 2011
390
3
Dej
LOCATION
Dej
Vad ca desi este duminica dupa masa nu spune nimeni nimic. Imi permit sa scriu eu cateva randuri. In principiu vizita baietilor de la Cluj cred ca a fost destul de placuta mai ales ca si timpul a fost pe masura. Nu au existat restrictii in nici un fel in privinta accesului in depou si a fotografiatului. Cu totate ca sanatatea mea era destul de subreda (eram in CM de o saptamana din cauza unei pietre la rinichi rebele care ma facea sa ma urc pe pereti de durere) am facut un efort de a merge pana in depou si de a ma intalni cu baietii.
Ceea ce a urmat a fost insa peste ceea ce poate suporta un om cu bun simt. Cand am ajuns la lcocmotiva expusa in fata depoului 40.007-D , d-nul Traian Avram a considerat ca cea mai buna idee la acea ora este de a-si scoate ,,instrumentul" si de a urina direct pe locomotiva, pe motiv ,,ca-l trecea foarte tare".
Deci dragi prieteni, pasionati de locomotive dupa ce o ora am discutat despre importanta pastrarii patrimoniului tehnic al cailor ferate asa cum il avem, mai bun, mai nenorocit vine un individ care fara pic de scrupule isi baga pth_th_th_ in munca noastra de o vara. Ce pot sa mai spun despre cei care ne taie si ne dau pe mana diferitilor mafioti ce a mai ramas din putinul pe care il mai avem. Numai noi stim cat de greu este sa faci rost de materiale, sa obtii aprobari si in general sa te lupti cu toata lumea pentru a mai salva o locomotiva sau un vagon.
Fratilor, sas nu se poate. Uitati-va in jurul vostru . La calea ferata nu mai face in acest ssens nimeni nimic si nici nu sunt sperante de mai bine. Epoca trenurilor remorcate cu abur in tara este si va fi de domeniul trecutului. Haideti sa nu ne batem joc si de cei care vor sa mai faca ceva, altfel vom ramane cu forumurile si cu un milion de poze facute prin tot felul de gari cu locomotive si vagoane colorate cu mai multa sau mai putina valoare. Poate doar sentimentala.
La Dej vor fi in continuare foarte bine veniti toti cei care vor sa viziteze , sa faca poze cam cu tot ce doresc. Am fost si vom ramane in continuare o institutie primitoare, bucurosi ca sunt oameni care ne apreciaza munca (atat cat puem noi) dar si criticile in speranta ca vom mai putea sa facem ceva frumos pentru slvarea patrimoniului feroviar romanesc.
Nu in ultimul rand vom fi aceeasi unitate etalon din cadrul Companiei Nationale de Transport Feroviar de Marfa care va supravietui sub o denumire sau alta indiferent cate surogate pentru transport de marfa vor mai aparea in tara.
 
Imi permit sa scriu eu cateva randuri. In principiu vizita baietilor de la Transylvania Railway Cluj cred ca a fost destul de placuta mai ales ca si timpul a fost pe masura. Nu au existat restrictii in nici un fel in privinta accesului in depou si a fotografiatului. Cu totate ca sanatatea mea era destul de subreda (eram in CM de o saptamana din cauza unei pietre la rinichi rebele care ma facea sa ma urc pe pereti de durere) am facut un efort de a merge pana in depou si de a ma intalni cu baietii.
Ceea ce a urmat a fost insa peste ceea ce poate suporta un om cu bun simt. Cand am ajuns la lcocmotiva expusa in fata depoului 40.007-D , d-nul Traian Avram a considerat ca cea mai buna idee la acea ora este de a-si scoate ,,instrumentul" si de a urina direct pe locomotiva, in vazul tuturor locatarilor din blocurile invecinate si a calatorilor din statia de autobus pe motiv ,,ca-l trecea foarte tare".
Deci dragi prieteni, pasionati de locomotive dupa ce o ora am discutat despre importanta pastrarii patrimoniului tehnic al cailor ferate asa cum il avem, mai bun, mai nenorocit vine un individ care fara pic de scrupule isi baga pth_th_th_ in munca noastra de o vara. Ce pot sa mai spun despre cei care ne taie si ne dau pe mana diferitilor mafioti ce a mai ramas din putinul pe care il mai avem. Numai noi stim cat de greu este sa faci rost de materiale, sa obtii aprobari si in general sa te lupti cu toata lumea pentru a mai salva o locomotiva sau un vagon.
Fratilor, sas nu se poate. Uitati-va in jurul vostru . La calea ferata nu mai face in acest sens nimeni nimic si nici nu sunt sperante de mai bine. Epoca trenurilor remorcate cu abur in tara este si va fi de domeniul trecutului. Haideti sa nu ne batem joc si de cei care vor sa mai faca ceva, altfel vom ramane cu forumurile si cu un milion de poze facute prin tot felul de gari cu locomotive si vagoane colorate cu mai multa sau mai putina valoare. Poate doar sentimentala.
La Dej vor fi in continuare foarte bine veniti toti cei care vor sa viziteze , sa faca poze cam cu tot ce doresc. Am fost si vom ramane in continuare o institutie primitoare, bucurosi ca sunt oameni care ne apreciaza munca (atat cat puem noi) dar si criticile in speranta ca vom mai putea sa facem ceva frumos pentru salvarea patrimoniului feroviar romanesc.
Nu in ultimul rand vom fi aceeasi unitate etalon din cadrul Companiei Nationale de Transport Feroviar de Marfa care va supravietui sub o denumire sau alta indiferent cate surogate pentru transport de marfa vor mai aparea in tara.
 
Stimate domn,

sanatate, in primul rand.

In al doilea rand, rog, fruntea sus. Oameni ca acest Traian Avram nu reprezinta nimic. La randul meu mi-am luat partea de "mistouri" din partea lui acum ceva timp. Textele scrise de el pe acest forum au fost sterse ulterior de cineva din administratia forumului. Eu insa le-am citit si mai am si o memorie destul de buna.

Sper ca imaginea pe care o aveti dupa vizita de zilele acestea sa nu fie imaginea generala asupra tuturor celor care sunt pasionati de cale ferata. Mai sunt si altfel de oameni, multi in afara sistemului, multi fara legatura in viata profesionala cu calea ferata.

De obicei, cei mai infocati iubitori de cale ferata sunt si cei mai "discreti" , motiv pentru care actiunile lor raman de cele mai multe ori anonime. Stiu cate ati facut pentru calea ferata si pentru istoria ei. Stiu cat inseamna pentru cei pasionati locul numit Dej, acolo unde ati pastrat cateva elemente simbol ale caii ferate: Pacificul 050, 060 DA 001, plugul suedez, 151.002, prima locomotiva diesel-electrica etc, etc, etc.. Cei pasionati de istoria feroviara STIU... si va stiu prin prisma activitatii dvs.
Un crestin nu ar urina niciodata pe o cruce. Dar, ce poti sa-i ceri unui "coate-goale" cum ar zice nenea Iancu....?

Va rog, fruntea sus !
 
Florin,

Vreau sa incep prin a-ti multumi pentru faptul ca ne-ai inlesnit vizita in depou si ne-ai fost un ghid minunat, desi pentru scurt timp. Brusca ta plecare ne-a lasat pe toti nedumeriti. Munca depusa de tine si de colegii tai, eforturile si dedicatia pentru conservarea si salvarea patrimoniului feroviar este de admirat, lucru pe care am tinut sa-l sublinez sambata de mai multe ori. Totusi meritele acestea nu te indreptatesc la a judeca comportamente si nici nu-ti confera veleitati justitiare. Piatra la rinichi e suparatoare, dar reactiile trebuie controlate. Vreau sa intelegi ca fiecare dintre noi are munca si familia sa, trenurile fiind o pasiune, de aceea, daca am venit la Dej pentru cateva ore fi convins ca n-am venit sa ââ???žurinezââ?? cu ââ???žinstrumentulââ?? pe locomotive sau pe munca voastra.

Traian
 
"Sa nu stati impotriva celui rau; iar cui te loveste peste obrazul cel drept, intoarce-i si pe celalalt. Celui ce voieste sa se judece cu tine si sa-ti ia haina, lasa-i si camasa. lar de te va sili cineva sa mergi o mila, mergi cu el doua. Celui care cere de la tine, da-i; si de la cel ce voieste sa se imprumute la tine, nu intoarce fata ta. (...) Iubiti pe vrajmasii vostri, binecuvantati pe cei ce va blestema, faceti bine celor ce va urasc si rugati-va pentru cei ce va vatama si va prigonesc." (Matei 5, 39-44)
 
Traiane draga, nu piatra de la rinichi mi-a influentat comportamentul. Modul tau de a te comporta incepand de la sorbitul cognacului din sticla in depou ( la care nu am zis nimic) si terminand cu gestul de a urina pe munca noastra. Nu sunt justitiar dar poti fi sigur ca in urmatorul an pozele le vei face de dupa gardul depoului. Restul baietilor sunt in continuare bineveniti la fel ca orice pasionat feroviar din tara.
 
Seara buna!

Doresc sa multumesc domnului Florin pentru ca a facut posibila vizita clubului la depou, din pacate nu s-a intamplat sa ne intalnim, eu am fost plecat impreuna cu cativa colegi prin triaj pentru a poza niste vagoane de marfa pe care la vanam de mult timp.
De asemenea doresc sa multumesc lui Nicu care a umblat cu noi mai multe ore prin boscheti si zapada pentru a ne insoti la obiectivele pe care le urmaream.

Cat despre intamplarea despre care se discuta mai sus nu doresc sa comentez, nu stiu ce s-a intamplat insa este pacat ca ceea ce trebuia sa fie o vizita de care sa ne amintim cu placere s-a transformat in ceva neplacut pentru ambele parti.

Ca si administrator al forumului consider ca aceasta discutie nu are pentru ce continua aici si voi inchide subiectul, acesta este un forum public cu tematica feroviara, indiferent ce s-a intamplat nu mai poate fi schimbat si in nici un caz printr-o polemica pe forum.
 
Stare
Nu este deschis pentru r?spunsuri viitoare.