Vagoane marfa CFR161

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Se pare ca este relativ usor sa mai produci cateva exemplare. Daca am dreptate si efortul nu este prea mare, dupa ce aduci urmatorul model in stadiul acestuia, aplica-i, te rog un tratament de weathering - daca nu ai incredere ca poti obtine un rezultat bun, poti apela la cineva cu mai multa experienta. In cazul in care tot modelul ca "scos din cutie" iti place mai mult, iti promit ca iti achit eu toate cheltuielile cu modelul tratat si mi-l dai mie. Tii pariul?
 
Salut
Da, clar e mai usor decat sa-l iei pe fiecare de la 0. (traiasca copierea) Si e o procedura pe care o folosesc de 12 ani, trebuie doar sa-mi reintru in ritm.
Daca s-ar fi vazut pozele mai vechi, observai ca majoritatea modelelor mele erau jegarite: Esx-urile cu diverse incarcaturi, Hbikklls cu peretii de aluminiu, care nu mai aratau a aluminiu.... In consecinta, nici astea nu o sa scape. :)
Doar ca momentan am facut de prezentare variante curate "de fabrica", urmand ca incet-incet sa le fac variante de weathering: incepand cu macar o urma de praf la partea inferioara, urme de var sau cereale pe la usi si obloane, urme de fum, rugina pe acoperis, poate chiar crapaturi in tego daca sunt chiar ambitios.
Deci clar o sa vezi si variantele jegarite, si nu trebuie facut facut pariu daca imi place sau nu. Dar o sa mai dureze un pic, ca vreau sa-mi fac mai multe si pe urma sa le iau intr-o zi pe toate la mana sa le imbatranesc in diverse stadii.
 
  • Like
Reac?ii: felippe
Vazusem generatorul mobil in stadiul inittial de constructie pe blog-ul tau si chiar ma intrebam cum ai continuat. Arata super acum. Bravos! Sa nu uiti sa ne-o arati si dupa ce o termini.
 
Reinviu subiectul cu vagoanele Ggs pe care le-am facut in ultima perioada, incercand sa am cat mai multe variante, acoperind aproape toate variatiile de inscriptionare/epocile pe care le-am gasit pana acum. In toate variantele am gasit cu si fara cabina de franar, asa ca deocamdata am facut aleatoriu, urmand sa completez ulterior.
Mai lipsesc epoca 5a cu inscriptionari normale albe, si nu am gasit pana acum la epoca 4b inscriptionare fara OPW, desi ar fi trebuit sa fie.
De asemenea, mai e variatia de Ggs cu carlige spre mijloc, seria 1486 xxx, care urmeaza si ele sa fie abordate, dar acelea au prins numai de la epoca 4b in sus.

Epoca 4a
21 53 1485 255-3
1485 255-3 DSC00463.JPG
Epoca 4a cu dunga (din ce inteleg au fost vagoane pregatite/echipate cu cupla automata)
21 53 1482 305-9
DSC09526 1482 305-9.JPG
Epoca 4a apartinand de parcul OPW
01 53 1482 201-4
1482 201-4 DSC00453.JPG
Epoca 4b apartinand de parcul OPW
01 53 1481 641-2
1481 641-2 DSC00470.JPG
01 53 1485 512-1
1485 512-1 DSC00468.JPG
Epoca 5a cu inscriptionari galbene
21 53 1482 125-1
1482-125-1-dsc09527-jpg.5903

Epoca 5b
21 53 1482 305-9
1482 305-9 DSC09533.JPG
Epoca 6
21 53 1485 056-5
1485 056-5 DSC09540.JPG
 

Ata?amente

  • 1482 125-1 DSC09527.JPG
    1482 125-1 DSC09527.JPG
    344,4 KB · Vizualiz?ri: 59
Pentru diversificarea trenurilor proprii am inceput sa fac un alt tip de vagon pe langa Ggs-urile existente. Am ales tot un vagon acoperit tip Gbs ce era deseori intalnit alaturi de Ggs-uri. Este tot o constructie de la 0, avand toate detaliile conform celor reale (dimensiunile panourilor, numar striuri, ambutisarile tablei, carlige, inclusiv pozitia suburuburilor ce tin panourile de tabla pe structura).
Originalul a fost printat 3d cu rasina, finisat si copiat cu rasina bicomponenta. Elementele mai fine, precum barele si treptele, sunt realizate din fotodecupaj.

IMG_20230421_231648 modif.jpg

Pentru inceput va prezint un Gbs mai recent, de epoca 6, cu seria 21 53 1502 337-8.
1502 337-8 IMG_20230421_234028.jpg


Vor mai urma si altele pentru epoci mai vechi.