Vagoane modernizate

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
întrebare de baraj (de?i, poate s-a mai scris...): ce numere în cadrul seriei 20-57 au primit vagoanele din seriile 10-40 ?i 30-40 devenite 20-57? Sau au fost înmatriculate ,,cum s-au nimerit" între celelalte vagoane, pe m??sur?? ce le venea scaden?a la RK?
 
buna dimineata Dragos,

nu chiar "cum s-a nimerit", pe vremea aceea CFR facea lucrurile mai cu cap... :D

- B 50 53 20-57 004, 011, 650 ??Â? 680 au fost reconstruite din ABafld 51 53 30-40 xxx
- B 50 53 20-57 033, 480 ??Â? 519, 648, 649 din Aafld 51 53 10-40 xxx
- B 50 53 20-57 681 ??Â? 690 din BRafld 51 53 85-40 xxx
- B 50 53 20-57 691 ??Â? 700 din foste vagoane seriile 19-40, 21-47, 21-57, 21-60, 90-57 arse sau accidentate si reconstruite cu cutie noua.

Alte vagoane Aafld 10-40, ABalfd 30-40 sau Bafld 20-40 dupa RG au trecut la seria 20-47 (numere in intervalul 20-47 401 ??Â? 500)
 
explicatie: 20-57 004 a fost reconstruit dintr-un ABafld 30-40 fost 74.004, de aceea a "reprimit" numarul de ordine.

idem 20-57 010 si la fel si 033, fost 74.033

648-680 au fost numerele 74.000 rezervate pentru A si AB
681-690 idem pentru BR

de la 691 in sus incepe "alandala" :D
 
Mai circul?? din ele? Eu am prins doar câteva (e drept, sunt zone prin care nu am ajuns la pozat, de ex. Ia?i, Cluj ?.a.), iar anul acesta doar unul... ?i ??la a luat foc în iarn?? ?i înc?? e la ,,locul faptei". Pe cele pozate în 2007-2008 ?i nu mai am speran?e s?? le mai v??d vreodat??, la cât s-a casat ?i s-a tras la gard în 2009 - 2010. Nici m??car pe cele pozate în 2009 nu cred c?? o s?? le mai v??d... revizia Basarab nu prea mai are 20-57 (adic??... are, pe liniile bazei de cas??ri, deci nu o s?? le mai aib??), de aia circul?? 20-55 chiar ?i spre Urziceni.
Deci (data e pe poz??):

,,B 50 53 20-57 004, 011, 650 ??Â? 680 au fost reconstruite din ABafld 51 53 30-40 xxx ":
50%2053%2020-57%20673-7-P7033%28BucN-Urziceni%29-BucTriaj%20hc-001-7nov2009.jpg


,,B 50 53 20-57 033, 480 ??Â? 519, 648, 649 din Aafld 51 53 10-40 xxx ":
50%2053%2020-57%20480-7-Ciocanesti-001-12iul2010.jpg


50%2053%2020-57%20505-1-P4331-Oradea-001-26iul2007.jpg


50%2053%2020-57%20509-3-P4331-Oradea-001-26iul2007.jpg


50%2053%2020-57%20516-8-P3007%28BucN-Bv%29-BucN-001-3feb2008.jpg


,,B 50 53 20-57 681 ??Â? 690 din BRafld 51 53 85-40 xxx ":
50%2053%2020-57%20690-1-Pitesti-001-12mai2007.jpg


50%2053%2020-57%20690-1-Pitesti-002-12mai2007.jpg


,,B 50 53 20-57 691 ??Â? 700 din foste vagoane seriile 19-40, 21-47, 21-57, 21-60, 90-57 arse sau accidentate si reconstruite cu cutie noua.":
50%2053%2020-57%20698-4-A1661%28BucN-Iasi%29-BucN-001-3feb2008.jpg


,,Alte vagoane Aafld 10-40, ABalfd 30-40 sau Bafld 20-40 dupa RG au trecut la seria 20-47 (numere in intervalul 20-47 401 ??Â? 500)":
50%2053%2020-47%20411-5-SuceavaNord-001-2nov2007.jpg


50%2053%2020-47%20413-1-BucN-001-21iun2007.jpg
 
Dragos, cred ca din pacate pozele tale au devenit de arhiva si nu vor mai fi bune decat de volumul 5 al cartii mele "Vagoane ale cailor ferate romane care ar fi putut deveni de muzeu" :(

unele din ele erau, cu exceptia usilor, a amenajarii interioare si a sistemului de incalzire cu aer modulat Pintsch-Bamag intr-o stare apropiata de cea originala... le-o da oare prin cap sa pastreze macar 5 pentru un tren istoric din anii 1960? :confused:

sau o sa faca ca la RATB cu DAC-urile 112, "vom vedea ce conservam pentru muzeu dupa ce le taiem pe toate"

frumoasa tara, pacat ca-i locuita...
 
M??car RATB a p??strat (deocamdat??) un V2A-2S (bine, mi-au r??spuns telefonic la solicitarea de a p??stra vehiculul, deci vorba zboar??...). Asta dup?? ce se l??udau c?? vor p??stra un V2A (la o lun?? dup?? ce l-au casta pe ultimul), iar la sesizarea f??cut?? de a p??stra câteva vehicule vechi (gen Ik4, transformarea în autobuz urban a unui Dac autocar, un Ikarus 260, primul Daf (care zace în ploaie de un an în Dep. Berceni) ?.a. vehicule care înc?? mai zac prin parcuri reci ori servesc unor curse speciale) mi-au r??spuns c?? ,,la Muzeul Tehnic se afl?? expuse 2 tramvaie donate de RATB (unul cu cai ?i unul electric) a c??ror valoare e nepre?uit?? ?i nu pot fi scoase pe trasee" (deci total aiurea). Ca fapt diver, tramvaiul cu cai chiar a ie?it anul trecut de zilele Bucure?tilor.
 
mai omule, tu cauti logica la RATB? :lol:

hai ca DAC-uri mai sunt o gramada prin tara, 260-uri se gasesc (chiar daca cu alte usi), mai greu e cu Ik4 si cu DAF-urile (nu mai zic de DAF Hispano, Castrosua si Eabo, ca daca scapa unul singur e lucru mare)

problema cu DAF-urile e ca au existat doar la RATB, asa ca din alta parte, ioc...
 
M??car un Daf Castrosua a ajuns la un privat din Prahova (care a avut tupeul s?? dea 47700 RON pe el, c?? asta e valoarea de inventar neamoritzat?? dup?? 16 ani de func?ionare), deci ??la mai r??mâne o vreme.

Elvo mai circul?? doar unul, restul sunt ori casate deja, ori ,,chelite" în Autobaza Pipera ori conservate în parcul rece de la Dep. Berceni.

Nu caut logic?? la RATB (de?i încerc s?? îi bombardez cu sesiz??ri în unele cazuri)... ?tiu c?? nu gânde?te nimeni cum trebuie acolo. De exemplu, acum vor scoate 11 din Ghencea (deci... tr??iasc?? 173-ul blocat în trafic, c?? linia tip CF, separat?? de trafic, e folosit?? de 47 o dat?? la 50 de minute spre CET Vest) ca s?? redevin?? mega-traseul Romprim - 16 Februarie, cu vreo 2 ore pe semicurs??.

Deja e off-topic.
 
Dr2005 a spus:
M??car un Daf Castrosua a ajuns la un privat din Prahova (care a avut tupeul s?? dea 47700 RON pe el, c?? asta e valoarea de inventar neamoritzat?? dup?? 16 ani de func?ionare), deci ??la mai r??mâne o vreme.
Deja e off-topic.

da, e off topic insa ma intereseaza asa ca administratia forumului mai tolereaza o intrebare (si un raspuns):

DAF Castrosua din seria mica (Euro 1) sau mare (Euro 2)? :D
 
Euro 2 sunt doar Castrosua de la 884 la 899. Desigur, dintre toate acestea, mai exist??:
- la Autobaza Nordului: 885, 891, 894, 899 (din care rar ies mai mult de 2 simultan, deja bag?? Citaro pe preor???ene?ti ?i Daf-uri doar ranfors??ri pe 331)
- la Autobaza Ferentari: 888, 893, 898
- în parcul rece din Dep. Berceni: 886 ?i 887

Nu am în?eles de ce s-a început casarea cu acestea ?i s-au cârpit Daf Hispano-Carocerra ?i, mai ales Elvo, care apoi au ajuns ?i ele la casat (Elvo mai circul?? doar 1, 823) sau parcul rece.
 
hmmmm... pacat de ele, Castrosua Euro 2 erau cele mai tinere (parca 1996-97) si aratau in consecinta cele mai bine.

insa iar cautam logica la RATB si asta e de prisos... :D
 
S??-?i mai zic ?i c?? s-au casat ?i tras la gard Rocar de Simon din 2001 când înc?? circul?? autobuze din 1997 care de-abia se mai ?in (nu-i bai, mai desfiin?eaz?? o preor???eneasc?? s?? poat?? casa)? Sau c?? s-au t??iat troleibuze cu echipamente electrice noi (7448) ?i nefolosite dup?? principii gen: ,,nu-l vrea ?oferul c?? nu e cabina izolat??" ?i ,,dac?? l-am casat pe unul (7448) s?? îl cas??m ?i pe cel??lalt (7447)" (cu toat?? opozi?ia ?efului depoului care îl avea pe 7447, un om deosebit), ,,e unicat ?i nu se justific?? s?? îl ?inem" (7454) ori troleibuze cu RK recent ,,sunt articulate ?i încurc?? traficul". Nu mai zic de alte autobuze (la Ikarusuri se sp??rgeau parbirzele ,,accidental" cu o noapte înainte de ITP ca s?? nu le dea ITPul ?i s?? aib?? motiv s?? le duc?? la casat mai repede) sau de tramvaie (se pune la cale casarea Tatrelor).