Si cu "putintica rabdare" (Zaharia Trahanache din....scrisa de.... ) vagonul ar fi bun pentru vopsit.
Am fixat scara de acces la acoperis, am pus si o balustrada spre acoperis.Am terminat scarile de acces la cabina si am pus si "surubul" franei de mana.(Nu luati in seama surubul din cabina de frana, folosit pentru a fixa cutia de sasiu, trebuie redus la lungimea minima necesara
)
Am optat pentru omiterea:
-barele de mana de la balustrada cabinei de frana, ar fi trebuit sa dau niste gauri de 0,3 in balustrada de 0,5 mm.sincer sa fiu, nu stiu cat o sa tina balustrada din plastic, cred ca am sa fac alta din sarma alama, (desi profilul real este patrat, cornier mai bine zis), cu tot cu bare.
-furtunele de aer,care ar fi trebuit prinse sub sasiu, insa cupla trebuie sa se plimbe in voie.
-reproducerea elementelor sasiului sub fusta (traverse, lonjeroane), m-am preocupat mai mult cu functionalitatea.
Vagonul o sa primeasca, sub sasiu, detaliile sistemului de frana, carlige la capetele vagonului si o pereche de tampoane la capatul opus, insa le voi aplica dupa vopsire.