Vagon WIT scara H0 printat

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

cornelTT

Well-Known Member
Trenulist
21 Iunie 2010
755
86
Bucuresti
corneltt.simplesite.com
WEBSITE
http://corneltt.simplesite.com/
LOCATION
Bucuresti
Cum am avut câteva zile libere am zis s? mai proiectez ceva, asta deoarece nu am mai proiectat demult ?i-mi venise cheful.

La rând era EC-ul sau s? termin autobuzul TV 20 dar cum nu vroiam ceva complicat :-? m-am apucat de acest vagon.

Prin amabilitatea unui coleg de forum care mi-a dat ni?te scan-uri cu vagonul ?i cu dimensiunile , maxime, g?site pe net m-am apucat de treab?.

Nu am men?ionat numele colegului de pe forum pentru c? nu ?tiu dac? dore?te acest lucru, oricum, pe aceast? cale îi mul?umesc din nou.
Dac? dore?te s? scrie aici cine este m-a? bucura foarte mult. Deci înc? odat? un mare mul?umesc. :aplauze:
Sâmb?t? m-am apucat de treab?, iar duminic? am pus la printat vagonul, dureaz? 8 ore f?r? 5 minute.
A?a c? duminic? sear? era gata printul.

Cum meciul cu Albania m-a adus în stare de nervi, m-am apucat de ?lefuit vagonul.
Foloseam televizorul pe post de radio, era deja greu de privit ai no?tri stupizi. Nu ?tiu de ce s-au mai dus acolo dac? nu au pic de ambi?ie, demnitate ?i dorin?? de victorie.

Cine a scris pe net s? pun? autobuzul pe avarie c? nu st?m mult a fost super de?tept. :D
S? revenim.

A?a arat? printul. Am printat ?i chederele care sunt proiectate la 0,45 mm, dar pentru c? sunt mici, de la c?ldur? au ajuns pe la 0,65 – 0,67 mm.

Ceva în plus de pilit. :D
Am zis c? mai bine pilesc o or?, dou? în plus, decât s? m? chinui s? cositoresc sârmuli?e.


image.jpg
image.jpg

image.jpg
image.jpg




Dup? ?lefuirea din timpul meciului ?i definitivat un pic azi diminea??.


image.jpg
image.jpg

image.jpg


Apoi am utilizat cârpa cu diluantul pe baz? de aceton?.
Din repezeal? am dat peste tot în acela?i timp ?i la un moment dat nu prea mai aveam de unde ?ine modelul c? se imprimau ?i amprentele.


image.jpg
image.jpg

image.jpg
image.jpg
 
Salutare,

azi am b?gat vagonul la vopsitorie :D

înainte de primer cu detaliile puse


image.jpg
image.jpg




dup? primer


image.jpg
image.jpg


image.jpg
image.jpg



Vopsit cu albastru deschis. Pozele mai deschise sunt cu blitz,
iar cele de aproape cu super macro, a?a scrie pe aparat ;-)

image.jpg
image.jpg

image.jpg
image.jpg

image.jpg



chederele dup? vopsire

image.jpg


?i cu ner?bdarea care m? caracterizeaz? am pus chedere de prob?.
Mai trebuie s? le las s? se usuce.

image.jpg
image.jpg



Acum a?tept, tampoanele ?i decal-urile de la Radu.
Apoi voi proiecta ?asiul.
Dac? are cineva poze cu interiorul dau o bere.

Mersi
 
Pai mai ai interiorul,geamuri,decalurile partea de rulare si e gata! in ceea ce priveste interiorul e greu de gasit ceva ,fotografii schite etc.
 
Salutari!

Pentru interiorul wit-ului, vezi ca tot Radu te poate ajuta, el a facut interior la wit-ul lui. Au iesit super chederele. Si detaliile exterioare! Ce sa mai... meserie printarea asta 3D.
 
g1.jpg

In interior sunt doua agregate GAT 0,8-S2 (corespund celor doua cosuri de pe acoperis), un rezervor de 16mc apa si unul de 1,7 mc de combustibil (2 T motorina) situate fiecare intr-un capat.
Dimensiuni agregat:
lungime mm 1730
latime mm 1180
inaltime mm 1920
sursa: uzina reparatoare Petroutilaj Campina.
 
Motorina are densitatea 0,853 kg/L, 1,7 mc nu sunt 2 t motorina. Cred ca datele sunt inversate, corect ar fi 2 mc, 1,7 t motorina.
 
Informatiile sunt direct de la raparator. Deci...exista mereu un semn de intrebare asupra corectitudinii...
Probabil sunt la fel de corecte ca si inscriptiile de pe materialul rulant romanesc...pana nu pui ruleta pe el nu esti niciodata sigur.
 
Arata bine, da´ nu trebuia sa faci si decuparea in sasiu pentru cuplare apropiata?