Malaxa 78-1008 la H0

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pentru c?? domnul Dorel alias LDH, mi-a dat schi?ele pentru varianta pe 2 osii, am printat-o azi.

Am g??sit o singur?? poz?? pe net, pe un blog, e garat?? parc?? în gara de la Ia?i. Nu-mi dau seama ce num??r de înmatriculare are, doar b??nuiesc c?? este seria 77-0146

Cine ?tie mai bine e binevenit s?? corecteze. Poza e din unghi ?i nu se disting clar unele cifre.





 
Un demers similar aici:

www.trennet.ro/products/gallery/file120.pdf

ia legatura cu autorul machetei (si al articulului), sunt sigur ca o sa te ajute cu mult mai multe informatii sa poti finaliza modelul.
 
Azi am mai dat cu ?mirghel, pile ?i diluantul din imagine.
Diluantul l-am dat cu o cârp?. Am înmuiat cârpa în diluant ?i am ?ters u?or pe suprafa?a aotumotorului.

Ce a ie?it nu-mi venea s? cred.


DSCF0020.jpg


DSCF0018.jpg
DSCF0017.jpg

DSCF0019.jpg


cred c? mîine-i dau o vopsea
 
Azi am primit de la domnul Anghel Sorin ultimele date cu partea ?asiului din alam? :

- ro?i
- angrenaje
- detalii
- motor

Dup? ce va fi gata partea din alam?, aceasta va fi încadrat? în noul ?asiu.
?asiul va fi comun, atât pentru Malaxa 900 cât ?i pentru 77-141 (aerodinamic)

Note:
1. Modelul este motorizat cu un motor model N-20. Transmisia se face la o axa prin cardan diametru 1.5 mm.
2. Primul etaj de reduc?ie (1/2) cu roti din?ate 14 si 28 din?i modul 0.3, separa?ie intre axe 6,3 mm
3. Al doilea etaj de reduc?ie (1/20) cu mecanism melc/roata melcata montat in cutie de transmisie.
4. Cutia de transmisie este prev?zut? cu buc?e bronz diametru 1,5 mm pentru ax melc si 2 mm pentru ax osie.

00.jpg
01.jpg