In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Avand in vedere ca trebuie slefuit dupa imprimare, nu are nici un sens sa le pui din proiect.
Maxim poti lasa o gaura in care ulterior sa bagi o teava pe post de far.
Am t??iat-o pentru printare, i-am f??cut un ,, Lip cu groove ,, adic??, b??nuiesc, nut ?i feder
Mîine cred c?? printez una de prob??, adic?? ambele buc???i. Le-am pus r??sturnate c?? altfel dura 18 ore. R??sturnate, unde nu mai e nevoie s?? umple interiorul, m?? scot la 7 ore ?i 45 min.
Am terminat de printat. Pentru c?? modelul a fost printat cu acoperi?ul în jos, pentru economie de timp, material ?i curent electric, materialul de sus?inere a fost pe afar??. Ca atare necesit?? un pic de chit.
Pentru c?? domnul Dorel alias LDH, mi-a dat schi?ele pentru varianta pe 2 osii, am printat-o azi.
Am g??sit o singur?? poz?? pe net, pe un blog, e garat?? parc?? în gara de la Ia?i. Nu-mi dau seama ce num??r de înmatriculare are, doar b??nuiesc c?? este seria 77-0146
Cine ?tie mai bine e binevenit s?? corecteze. Poza e din unghi ?i nu se disting clar unele cifre.
Am avut un pic de timp ?i am mai lucrat la modelele mele. Mai am de pus ornamentele la geamuri, co?ul pe acoperi?, barele ?i de vopsit. Sunt vreo 2 zone unde va trebui s?? dau un pic de chit s?? nu se mai vad?? straturile de plastic. De asemenea m-am apucat s?? proiectez ?asiul.
Azi am mai dat cu ?mirghel, pile ?i diluantul din imagine.
Diluantul l-am dat cu o cârp?. Am înmuiat cârpa în diluant ?i am ?ters u?or pe suprafa?a aotumotorului.
Azi am primit de la domnul Anghel Sorin ultimele date cu partea ?asiului din alam? :
- ro?i
- angrenaje
- detalii
- motor
Dup? ce va fi gata partea din alam?, aceasta va fi încadrat? în noul ?asiu.
?asiul va fi comun, atât pentru Malaxa 900 cât ?i pentru 77-141 (aerodinamic)
Note:
1. Modelul este motorizat cu un motor model N-20. Transmisia se face la o axa prin cardan diametru 1.5 mm.
2. Primul etaj de reduc?ie (1/2) cu roti din?ate 14 si 28 din?i modul 0.3, separa?ie intre axe 6,3 mm
3. Al doilea etaj de reduc?ie (1/20) cu mecanism melc/roata melcata montat in cutie de transmisie.
4. Cutia de transmisie este prev?zut? cu buc?e bronz diametru 1,5 mm pentru ax melc si 2 mm pentru ax osie.
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.